وضعیت بد اقتصادی امروز ایران، مشکلات متعددی برای همه ما ایجاد کرده. به همین خاطر قطعا همه به دنبال یک روش جدید، ساده و بدون دردسر برای کسب درآمد هستند. کسب درآمد معمولا نیاز به حضور مستمر فرد در بازار کار دارد. به این ترتیب اگر یک روز به هر دلیل نتوانید در بازار کار حضور داشته باشید، آن روز قطعا درآمدی نخواهید داشت. اما اگر از اکثر افراد ثروتمند جهان در مورد بهترین کسب و کار سوال کنید، قطعا به شما چنین پاسخی خواهند داد که : " بهترین گزینه آن کسب و کاری است که حتی بدون حضور فیزیکی شما هم درآمد شما قطع نشود.". خب قطعا برای همه ما یک آرزو است که بدون فعالیت فیزیکی نیز بتوانیم درآمدی عالی داشته باشیم. اما با وب‌سایت سپریس این امکان برای شما فراهم می‌شود.

وب‌سایت سپریس چیست و در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند؟

همانطور که از نام وبسایت سپریس بر می‌آید، این وبسایت در حوزه تخصصی اجاره خودرو فعالیت دارد. اما جالب است بدانید که این برند هیچ خودرویی را از طرف خودش به مشتریان اجاره نمی‌دهد! درحقیقت وظیفه اصلی سپریس، یافتن بهترین و مناسب‌ترین خودرو برای شما است. شما می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و همه چیز را به سپریس بسپارید تا بهترین و مناسب‌ترین خودرو را برای شما پیدا کند. اما این تنها کاری نیست که سپریس انجام می‌دهد.

نوآوری سپریس در سیستم اجاره خودرو در تهران

سالیان سال است که موسسات مختلف خودروهای متفاوتی را خریداری می‌کنند و با مبلغ ثابتی آنها را به افراد متقاضی اجاره می‌دهند. این یک روش بسیاری سنتی در سیستم اجاره خودرو محسوب می‌شود. اما سپریس با رویکردی کاملا جدید، خلاقانه و نوآورانه پا به این عرصه گذاشته است. سپریس مبتکر یک سیستم کاملا منحصر به فرد و دو طرفه است. در این سیستم سپریس تنها نقش یک ناظر را بازی می‌کند و بر روند اجاره خودرو در تهران نظارت دارد. به این ترتیب، کسانی که قصد دارند وسیله نقلیه شخصی خود را اجاره بدهند و از این طریق درآمد زایی داشته باشند، می‌توانند در این سیستم مشارکت کنند.

پس اساسا حتی شما می‌توانید وسیله نقلیه خود را در سیستم سپریس ثبت کنید و منتظر بمانید تا مشتری خودروی شما را انتخاب کند. همواره وسیله نقلیه در گذر زمان یک منبع درآمد محسوب می‌شده. اما امروزه سپریس این موقعیت را برای شما ایجاد کرده تا بدون سختی و هرگونه مشکل، از وسیله نقلیه خود کسب درآمد کنید.

اما با تمام این اوصاف، هنوز هم چنین ایده‌ای نیاز به پشتیبانی از طرف نهاد‌های معتبر و بزرگ دارد. به همین خاطر، شرکت بیمه سامان، یکی از برترین بیمه‌های ایران که از طرف بانک سامان پشتیبانی می‌شود، با سپریس شروع به همکاری کرده. در طی این همکاری دو طرفه، برخی از آسیب‌هایی که به خودرو وارد شود، از طرف بیمه سامان پوشش داده خواهد شد. موارد تحت پوشش بیمه قید می‌شوند و می‌توانید از آنها استفاده کنید.

چرا باید از سپریس خودرو اجاره کنیم؟

امکان ثبت آنلاین در وبسایت سپریس و اجاره ماشین

  • بهترین و مقرون به صرفه‌ترین قیمت برای رنت خودرو
  • حمایت از طرف بیمه سامان برای پوشش برخی خسارت احتمالی برای اجاره ماشین
  • تنوع بالا در لیست رنت خودرو
  • تنوع بالا در قیمت اجاره خودرو
  • وجود گزینه‌های مختلف که ممکن است با شرایط شما همخوانی بیشتری داشته باشند.
  • پشتیبانی 24 ساعته از طرف سپریس در مواقع بروز مشکلات احتمالی رنت خودرو

چرا باید خودروی خود را در اختیار سپریس قرار دهیم؟

در ابتدا شاید همه ما تصور کنیم که سپردن خودروی شخصی به دست یک غریبه، کمی غیر منتطقی به نظر می‌رسد. اما در حقیقت شما خودروی خود را به دستان امن سپریس و همچنین بیمه سامان می‌سپارید. سپریس در ابتدا هویت فردی که قصد دارد در سیستم این موسسه یک خودرو اجاره کند را تایید می‌کند. سپس وضعیت خودروی شما کاملا از روی تصاویر بررسی خواهد شد. پس در صورتی که مشکلی برای خودروی شما به وجود بیاید، می‌توانید به بیمه سامان دل گرم باشید.

اساسا اجاره دادن خودرو در سپریس یک سرمایه گذاری بسیار ایمن محسوب می‌شود. وضعیت اقتصادی امروز کشور ما باعث شده تا حتی خودروهای تولید داخل قیمت بسیار زیادی پیدا کنند. با توجه به نرخ سود بانکی، مبلغی که برای خودروی خود بپردازید را اگر در بانک‌های معتبر سرمایه‌گذاری کنید، قطعا درآمد مناسبی خواهید داشت، اما در طی تورم و گرانی دوباره خودرو، متضرر می‌شوید. اما با اجاره دادن خودروی خود در سپریس، هم می‌توانید به درآمدی روزانه و مناسب که نیازی به کار کردن ندارد دست پیدا کنید و هم اینکه هر روز بر ارزش خودروی شما افزوده می‌شود.  اما برای شناخت بهتر، باید با مزایای سپریس آشنا شوید:

  • شما شرایط رنت خودرو را تعیین می‌کنید. پس هر زمانی که می‌خواهید می‌توانید خودروی خود را برای اجاره قرار دهید.
  • شما می‌توانید به صورت همزمان از خودروی خود استفاده کنید. به عنوان مثال اگر طول هفته قصد استفاده از خودروی خود را دارید، می‌توانید تنها آخرهفته‌ها اقدام به اجاره ماشین خود کنید.
  • نیازی به ثبت نام حضوری برای رنت خودرو نیست و همه چیز از درگاه اینترنت انجام می‌شود.
  • بدون کوچک‌ترین فعالیت فیزیکی، می‌توانید درآمد ثابت روزانه داشته باشید.
  • ثبت نام در سیستم اجاره ماشین کاملا رایگان است.
  • بیمه سامان از هر گونه خسارت احتمالی پشتیبانی می‌کند.

پس برای کسب درآمد مناسب روزانه تنها یک کلید فاصله دارید. به وبسایت سپریس با آدرس Sepris.comمراجعه کنید و به فکر یک سرمایه گذاری بلند مدت باشید!