امروزه در هر شهر و کلان شهر مجتمع های مسکونی، تجاری، ادرای و صنعتی ساخته شده و یا در حال ساخت هستند. هریک از این بخش ها، برای خودرو های کارکنان و مراجعین دارای بخش پارکینگ می باشند. در مجتمع های تجاری بزرگ حتی ممکن است چند طبقه به پارکینگ اختصاص پیدا کند. فضای پارکینگ های کوچک و بزرگ با تردد خودرو ها و باقی ماندن آلودگی های آنها بعد از مدتی باید نظافت شوند. در پارکینگ های بزرگ و چند طبقه نظافت و شستشوی روزانه کفپوش ها برای همیشه تمیز ماندن و زیبا به نظر رسیدن آن دارای اهمیت می باشد. شستشوی مکانیزه پارکینگ با دستگاه های نظافتی یک راهکار سریع، کارآمد و پر بازده است که در محیط های وسیع به یک ضرورت تبدیل شده است. مثلا برای شستن پارکینگ در مجتمع های تجاری بزرگ که چند طبقه باید نظافت شود، استفاده از یک ابزار نظافتی دستی قطعا کارساز نخواهد بود.

1

شرکت فرنام صنعت پاکسا ارائه دهنده دستگاه های نظافتی مکانیزه با ارائه بهترین تجهیزات شما را در امر نظافت مکانیزه محیط های مختلف از جمله شستشوی پارکینگ ها یاری می نماید. از جمله این تجهیزات دستگاه کارواش صنعتی و کفشوی صنعتی با بهره مندی از سیستم مکانیزه هستند. از طریق راه های زیر می توانید اطلاع بیشتری در مورد دستگاه های نظافتی شرکت فرنام صنعت پاکسا بدست آورید.

وب سایت : www.farnamsanat.com

 شماره تلفن : ۰۲۱۵۸۴۵۳۰۰۰

 

انتخاب تجهیزات مکانیزه اولویت کار

وسعت پارکینگ ها و لزوم نظافت منظم برای جلوگیری از باقی ماندن آلودگی ها و جرم ها و ماندگاری آنها بر روی سطح باعث شده تا استفاده از تجهیزات مکانیزه برای نظافت پارکینگ یک ضرورت به حساب بیاید. این تجهیزات زحمت نیروی خدماتی را کم نموده و باعث افزایش چندین برابری کیفیت و سرعت نظافت می شود. ضمن اینکه برخی آلودگی ها با شستشوی دستی قابل حذف شدن نیستند و از بین بردن آنها با تجهیزات مکانیزه به راحتی انجام می شود. کفشوی صنعتی و دستگاه کارواش دو مورد از پر کاربرد ترین تجهیزات برای شستن کف پارکینگ ها به حساب می آیند. دستگاه کفشوی با عملکرد مکانیزه برس زنی و خشک کردن سطح بصورت همزمان، شستشوی سطح را انجام می دهد. ضمن اینکه امکان افزودن ماده شوینده به مخزن اسکرابر یا کفشوی برای حذف آلودگی های عمیق و روغن وجود دارد. دستگاه واترجت یا کارواش صنعتی نیز با اعمال آب پر فشار برای شستن آلودگی های سطح پارکینگ قابل استفاده است. تفاوت عمده این دو دستگاه در کارکرد آنها برای شستن پارکینگ، بخش مکش آب می باشد. اسکرابر با برس آغشته به محلول شستشو آلودگی ها را جدا می کند و واترجت اینکار را با فشار بالای آب انجام می دهد. اما برای تخلیه آب خروجی از واترجت باید بخش تخلیه آب در نزدیکی عملیات وجود داشته باشد، در حالیکه اسکرابر صنعتی همزمان با شستن سطح، آب را جمع آوری می کند.

2

کفشوی صنعتی راهکار موثر شستشوی پارکینگ

برای شستن کف پارکینگ هایی که از کفپوش هایی مانند اپوکسی یا بتن، سنگ و سرامیک ساخته شده اند، می توان از دستگاه کفشوی صنعتی استفاده نمود. این ماشین کفشور شستشوی سطوح را به کمک آب یا در برخی موارد محلول شستشوی آب و مواد شوینده پاکسازی می کند. ضمن اینکه در حین پاشش محلول شستشو، سیستم برس زنی متشکل از موتور برس و یک یا دو برس چرخان، آلودگی ها را از سطح بیرون می کشند. ویژگی مهم این دستگاه برخورداری از سیستم خشک کن می باشد. این سیستم که از موتور مکش، شلنگ مکش و تی تشکیل شده، در حین شستشو وظیفه جمع آوری آب آلوده و انتقال آن به مخزن آب کثیف را بر عهده دارد. لاستیک تی آب آلوده را جمع می کند، در بین دو لاستیک تی خلا ایجاد می شود و این آلودگی ها از طریق شلنگ مکش به داخل مخزن منتقل می شوند. دیگر ویژگی مهم کفشوی صنعتی، جدا بودن مخازن آب تمیز و کثیف است که از پخش آب آلوده در محیط جلوگیری می کند. در پارکینگ ها این دستگاه با قدرت مانور بالا قادر است تا سطح را شستشو دهد. در جاییکه آلودگی عمیق و چرب ( روغن یا رد لاستیک) باقی مانده می توانید از مواد شوینده مخصوص اسکرابر استفاده کنید و با برس زنی سطح، جرم های عمیق را از بین ببرید. در پارکینگ های کوچک مجتمع های اداری و مسکونی، یک کفشوی دستی کوچک نیاز را برآورده می کند. اما در محیط های تجاری وسیع، برای شستن پارکینگ به کفشوی سرنشین دار احتیاج خواهید داشت.

3

با واترجت صنعتی آلودگی های عمیق را تمیز کنید

آلودگی هایی با گذشت زمان بر روی سطح پارکینگ ها جمع می شود که می تواند به سطح آنها آسیب برساند. روغن موتور از جمله این آلودگی هاست که به مرور وارد بخش های داخلی ساختار کفپوش پارکینگ می شود. بطور مثال بر روی آسفالت، این روغن ها به تدریج باعث نرم شدن سطح شده و سرانجام حفره هایی را داخل آسفالت بوجود می آورد. بنابراین استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه مانند دستگاه کارواش صنعتی برای شستن این آلودگی ها ضرورت دارد. این دستگاه از ترکیب آب و مواد شوینده همراه با فشار بالا برای حذف آلودگی سطح استفاده می نماید. در نتیجه پارکینگ همیشه تمیز به نظر می رسد و در برابر آسیب های شیمیایی و روغن خودرو ها محافظت می شود. بسته به نیاز شما برای حذف آلودگی ها و سرمایه مد نظر می توانید از واترجت آب سرد یا آب گرم استفاده کنید. قیمت دستگاه واترجت آب گرم بعلت داشتن سامانه گرم کن بیشتر از مدل های آب سرد است اما در عوض قدرت حذف آلودگی ها توسط واترجت آب گرم بیشتر است. این دستگاه در فشار های کاری پایین تر می تواند نتیجه بهتری را در حذف آلودگی های چرب و روغنی نسبت به یک مدل آب سرد در فشار کاری بالاتر ارائه دهد. استفاده از واترجت صنعتی بر روی کفپوش های پارکینگ از جنس آسفالت و یا سنگ و سرامیک کاربردی است.