عطاری همیشه یادآور بوی خوش ادویه و گیاهانی است که استشمام بوی آنها برای همه ما لذت‌بخش است. امروزه این گیاهان دارویی جایگاه ویژه‌ای در تقویت و بهبود سلامت افراد دارد. اما در دورانی قرار داریم که تمام کسب و کارها به سمت اینترنتی و آنلاین شدن پیش می‌روند. هم اکنون نیز با توجه به وضعیت کرونا و همه‌گیری آن خرید آنلاین به نفع سلامتی ما و دیگر افراد جامعه است و اگر به دنبال فراورده‌های طب سنتی همانند گیاهان داروئی برای تقویت سیستم ایمنی خود و خانوادتان هستید بهتر است از عطاری‌های آنلاین معتبر  خرید خود را انجام دهید. عطاری آنلاین ویترین فود با محصولات متنوع یکی از عطاری‌های معتبر است که این امکان را برای شما فراهم کرده است تا یک خرید لذت‌بخش را در خانه خود تجربه کنید.

خرید اینترنتی گیاه دارویی - عطاری آنلاین

مزیت‌های گیاهان داروئی

گیاهان دارویی مزیت‌های زیادی دارند و امروزه بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از گیاهان داروئی و طب سنتی استفاده کنند. داروهای گیاهی مقرون به صرفه‌تر هستند، می‌توان آنها را بدون نسخه خریداری کرد، عوارضی به همراه ندارند، سموم بدن را پاک‌سازی می‌کنند بنابراین وجود یک عطاری آنلاین که بتوان این داروهای گیاهی را از آن تهیه کرد و همزمان به خواص آن گیاه نیز پی برد به نظر اتفاق خوبی است.

در بین گیاهان دارویی نباید از عسل و خواص عسل طبیعی بگذریم. هم اکنون با شرایط سرما و وجود کرونا بیش از هر زمان دیگر به وجود این محصول ارزشمند در خانه‌های خود نیار داریم.

همه ما در مورد خواص عسل شنیده‌ایم. عسل یکی از محصولاتی است که ویتامین‌‌های فراوانی دارد و تاثیر زیادی در بهبود و درمان بیماری‌های مختلف دارد. زنبور عسل تنها موجودی است که در قرآن به آن اشاره شده است و مسئولیت بیش‌تر از70 درصد گرده افشانی در طبیعت رابه عهده دارد و همچنین طور عسل تنها ماده غذایی است که خواص دارویی فوق‌العاده دارد.

عسل داروی فوق‌العاده برای درمان سرفه است. زخم‌ها را درمان می‌کند، انرژی بدن را افزایش می‌دهد، و کلی خواص دیگر. منظور از عسل طبیعی عسلی است که حداقل فرآوری و دستکاری روی آن صورت گرفته باشد. یکی از فاکتورهای عسل اورگانیک عدم استفاه از آفت‌کش‌ها است و به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی در تولید این نوع عسل خواص دارویی زیادی دارد و با بدن تمام افراد ساگار است. متاسفانه به دلیل اینکه فاکتورهای تولید عسل اورگانیک خیلی سخت است میزان کمی عسل اورگانیک در کشور تولید می‌شود.

خرید عسل اورازان - خرید عسل کاملا طبیعی

خرید عسل طبیعی و مطمئن اورازان

عسل طبیعی اورازان از معتبرترین محصولاتی است که می‌توانید با خیال راحت آن را به صورت آنلاین خریداری کنید، برای خرید عسل اورازان به فروشگاه ویترین فود مراجعه بفرمایید. در تهیه این عسل‌ها استفاده از مواد شیمیایی به کمترین میزان خود رسیده است و محل کندوها از محیط آلوده شهری یا  سم‌پاشی مزرعه‌ها در بیشترین فاصله قرار دارد. تمام این موارد باعث ایجاد آمدن یک ماده غذایی، دارویی و فوق‌العاده به نام عسل اورازان شده است.

حال که از تاثیر گیاهان داروئی و عسل طبیعی بر سلامت خود مطلعیم و علاقمند به این محصولات سالم و طبیعی هستیم. نباید از نقش روغن‌ها در زندگی خود غافل شویم.

روغن‌ها و چربی‌ها نقش مهمی در رژیم غذایی ما دارند، استفاده زیاد از این روغن‌ها باعث ایجاد بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود و خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد. روغن‌های گیاهی ترکیبات هستند که از گیاهان با خاصیت درمانی تولید می‌شوند. این روغن‌های اسیدهای چرب خیلی کمی دارند و از دانه‌های سبزیجات و دانه‌هایی که دارای محتوای روغنی هستند، استخراج می‌شوند. و به دلیل خواص فراوان این روغن‌ها استفاده از آنها در چند سال خیلی رونق گرفته است و بخش مهمی از رژیم غذایی افراد را تشکیل می‌دهند. این روغن‌ها سرشار از چربی‌های سالم هستند. در این روغن‌ها ویتامین E، اسید چرب امگا ۳ و امگا ۶، اسیدهای چرب وجود دارد. روغن‌های گیاهی می‌توانند باعث تقویت سلامتی شوند و بیماری‌ها را درمان کنند.

روغن‌های گیاهی از دانه‌های روغنی استخراج می‌شوند که نقش مهمی در رژیم غذایی مردم سراسر جهان دارد، دلیل این امر آنست که چربی این روغن‌ها کاملا سالم هستند. روغن‌های پرطرفدار نارگیل، ذرت، زیتون، هسته خرما، بادام زمینی، گلرنگ، سویا و آفتابگردان نمونه‌هایی از روغن گیاهی هستند.

خرید اینترنتی روغن گیاهی - عطاری آنلاین ویترین فود

انواع روغن گیاهی و طبیعی

  • روغن نارگیل: از میوه نارگیل تهیه می‌شود و خواص فراوانی برای بدن دارد ازجمله درمان سیاعی دور چشم،ضد افتاب و مرطوب کننده طبیعی و خواص بی‌شمار دیگر
  • روغن گلرنگ: گلرنگ گیاهی است با شاخه‌ها بسیار وروغن ارزشمندی دارد. روغن گلرنگ حاوی مقدار بسیار زیادی اسیدهای چرب امگا ۶، است. و خواص فراوانی دارد. از جمله محافظت از قلب، کاهش وزن، جلوگیری از دیابت و ...
  • روغن آفتابگردان: از گل آفتابگردان گرفته می‌شود روغن آفتابگردان، سرشار از ویتامین E است و چربی اشباع پایینی دارد. کاهش کلسترول، جلوگیری از آرتریت از خواص آنست.
  • روغن سویا: از دانه‌های سویا گرفته می‌شود و چربی‌های اشباع پایین دارد و عاری از کلسترول است و به این علت برا تمام افراد مفید است.
  • روغن زیتون: این روغن دارای اسیدهای چرب غیر اشباع آنتی اکسیدان است که به کاهش التهاب بدن کمک می‌کند. روغن زیتون از محبوب‌ترین روغن‌های گیاهی است.
  • روغن سبوس برنج: از پوسته خارجی و قهوه‌ای رنگ برنج تهیه می‌شود. این روغن اسیدهای چرب بالایی دارد. باعث کاهش کلسترول و افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود.
  • روغن درخت چای: از برگ‌های Melaleuca alternifolia که یک درخت کوچک بومی در استرالیا است به دست می‌آید. این روغن حاوی ترکیباتی است که باکتری‌ها ویروس‌ها را از بین می‌بردو باعث افزایش فعالیت گلبول‌های سفید می‌شود.
  • روغن بابونه: بابونه به دلیل تحریک عروق بدن، سموم بدن را از طریق عرق کردن دفع می‌کند. پوست را تازه و مرطوب نگه می‌دارد.
  • روغن نعناع: کاهش درد ماهیچه‌ها و قوت بخشیدن به آنها، خواص ضدالتهابی، درمان زخم‌ها و کلی خواص دیگر از خاصیت‌ای این گیاه شگفت‌انگیز است.
  • روغن بادام زمینی: نوعی روغن گیاهی است که درد مفاصل را کاهش می‌دهد، برای سلامتی و دمان قلب مفید است.در آشپزی هم استفاده می‌شود.
  • روغن کنجد: از دانه‌های کنجد گرفته می‌شود. برای سلامت پوست، مو قلب، و رشد استخوان‌ها خیلی مفید است. خواص ضد افسردگی دارد.

شما برای خرید روغن‌ گیاهی اصل و خالص می‌توانید با خیال راحت به عطاری آنلاین ویترین فود مراجعه کنید. این عطاری و محصولات طبیعی و ارگانیک را با بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

عطاری آنلاین ویترین فود