در گذشته ای نه چندان دور، مردم محل اقامت خود در سفر را با تماس مستقیم با هتل ها رزرو می کردند. در مواردی که نمی خواستند هزینه ی زیادی بپردازند کمپ می کردند و یا سوئیت هایی با امکانات بسیار کم در شهر مقصد رزرو می کردند. آن هم اگر با بدشانسی مواجه نمی شدند و ظرفیت واحدها تکمیل نبود!

هم اکنون که اینترنت در دسترس همه قرار دارد، مسافران می توانند از طریق وبسایت های رزرواسیون آنلاین مانند لیدوماتریپ در داخل ایران و در خارج از ایران از وبسایت هایی نظیر booking و Airbnb ، اجاره ویلا ، سوئیت، آپارتمان مبله و هر نوع اقامتگاهی را به صورت آنلاین انجام دهند.

وبسایت لیدوماتریپ بستری امن و جذاب را فراهم کرده و مسافرانی که به دنبال اقامتگاه هستند را به مالکانی که منازل، سوئیت و یا ویلای خود را به مدتی محدود اجاره می دهند، وصل می کند.

رزرو آنلاین در لیدوما یک روش عالی برای رزرو اقامتگاه با توجه بودجه و شرایط منحصر به فرد هر مسافری است.

بنابراین به طور مثال با اجاره روزانه خانه در تهران دیگر نیازی نیست هتل های گران قیمت اجاره کنید و یا در خیابان ها با دلال ها سروکله بزنید. کافیست به وبسایت لیدوماتریپ مراجعه کنید و انواع واحدهای ارزان و لوکس تهران را به همراه مشخصات کامل مشاهده کنید و واحدی متناسب با بودجه خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

 

اجاره اینترنتی ویلا و سوئیت به صرفه و آسان

در لیدوماتریپ انواع اقامتگاه در سراسر ایران وجود دارد. چه اجاره سوئیت در کیش باشد و چه اجاره ویلا در رامسر، حتی کلبه چوبی وسط جنگل و یا بوم گردی های تاریخی و سنتی را می توانید در این وبسایت بیابید.

میزبان ها (کسانی که اقامتگاه خود را در سایت ثبت می کنند) می توانند در هر شهری از ایران باشند و ثبت اقامتگاه برای میزبان ها کاملا رایگان است.

آنها تصاویر و مشخصات کامل واحد را در وبسایت لیدوما ثبت می کنند تا مسافران قبل از اجاره بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد آن واحد کسب کنند.

در این وبسایت شما می توانید با یک فیلتر ساده، دقیقا همان اقامتگاهی را که به دنبال آن هستید، بیابید. وجود قابلیت فیلتر در این وبسایت به شما اجازه می دهد تا اقامتگاه ها را طبق دامنه قیمت، تعداد اتاق، نوع ملک،‌امکانات و.... طبقه بندی کنید تا تنها آنچه که مورد نیاز شماست، برایتان به نمایش درآید.

اقامتگاه خوب مساوی است با سفری دلچسب!

o2

در سفرهایی که می رویم، موضوع اقامتگاه و محل اسکان، یکی از دغدغه های اصلی و اساسی ماست! اقامتگاه تمیز با امکانات خوب، یک جنبه اساسی برای هر مسافری است که برای مدتی دور از خانه خود زندگی خواهد کرد و نیاز به آرامش، امنیت و محل خواب دارد تا با انرژی مضاعف و روحیه ای خوب، شهر مقصد را کشف کند!

شما می توانید یک آپارتمان مبله رزرو کنید و یا یک سوئیت شیک! اگر تعطیلاتی به یاد ماندنی و هیجان انگیز می خواهید ویلا ساحلی و یا کلبه ای زیبا در وسط جنگل انتخاب خوبیست! اگر می خواهید در فضایی صمیمانه، دوستانه و سنتی باشید اقامتگاه بوم گردی رزرو کنید و یا با اجاره ویلا شمال در تابستان که دارای استخر باشد از آبتنی در فضایی شخصی لذت ببرید.

مزایای رزرو آنلاین اقامتگاه از لیدوماتریپ

  • لیدوماتریپ بیش از 7 هزار اقامتگاه را در بیش از 400 شهر کشور پوشش می دهد. شما انواع اقامتگاه را حتی در دورافتاده ترین شهرها و روستاها می توانید پیدا کنید. مثلا در شمال کشور اگر تصمیم به سفر به شهر زیبای نوشهر داشته باشید می توانید علاوه بر اجاره ویلا در نوشهر، در روستاهای آن نیز مانند روستای مرزگاه و یا سیسنگان که در جاده ساحلی نوشهر قرار گرفته است، واحد رزرو کنید.
  • اقامتگاه های مردمی ظرفیت بالاتری نسبت به هتل ها دارند. در سفرهای دسته جمعی، اقامتگاه های غیر هتلی بسیار به صرفه تر هستند و فضای بزرگتری را در اختیار شما قرار می دهند.
  • در این اقامتگاه ها شما می توانید از امکانات آشپزخانه و پخت و پز استفاده کنید تا از شر هزینه های سرسام آور رستوران ها خلاص شوید.
  • پشتیبانی آنلاین به صورت تلفنی و مکاتبه ای، در هفت روز هفته و تمام روزهای تعطیلی.
  • در اقامتگاه های روزانه شما فضای خصوصی بیشتری دارید. بنابراین در سفرهای دسته جمعی و خانوادگی راحتی و آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد.
  • رزرو آنلاین باعث جلوگیری از اتلاف وقت شما می شود. بنابراین نیازی نیست که در شهر مقصد ساعت ها به دنبال اقامتگاه باشید. شما هفته ها پیش از سفر می توانید اقامتگاه خود را رزرو کنید.
  •  وبسایت لیدوماتریپ انواع مختلفی از اقامتگاه ها را پوشش می دهد. اقامتگاه های بوم گردی، ویلاهای ساحلی، کلبه های جنگلی، اکوکمپ های عشایری، خانه های روستایی و حتی ویلاهایی با ساحل خصوصی.
  • شما می توانید نظرات مثبت و منفی مسافرین قبلی هر اقامتگاه را بخوانید تا یک چشم انداز کلی از اقامتگاهی که رزرو کرده اید داشته باشید و با اطمینان خاطر بیشتری تصمیم بگیرید.
  • پرداخت در وبسایت لیدوماتریپ بسیار امن است. به طوریکه این مجموعه تا زمان اطمینان از تحویل اقامتگاه به مسافر، مبلغ پرداختی را در حساب امن خود نگه می دارد.
  • برای آشنایی بیشتر با خدمات این وبسایت و رزرو آنلاین اقامتگاه می توانید به وبسایت http://www.lidomatrip.com  مراجعه کنید و یا پیج اینستاگرامی این مجموعه به آدرس lidoma_trip را دنبال کنید.