به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری همشهری‌‍آنلاین در این خصوص نوشت: این حادثه در گمرک اسلام‌قلعه افغانستان در نزدیک گمرک دوغارون در خراسان رضوی رخ داد. حدود ساعت ۱۲:۳۰، یک تانکر حمل گاز در گمرک اسلام‌قلعه افغانستان دچار آتش‌سوزی و پس از آن انفجاری هولناک شد. شعله‌های آتش‌ به سرعت به دیگر تانکرهای حامل سوخت که در نزدیکی تانکر شعله‌ور قرار داشتند، سرایت کرد. فیلم‌های منتشرشده از لحظه حادثه نشان می‌دهد با سرایت آتش‌ به دیگر کامیون‌ها، آن‌ها نیز یکی پس از دیگری منفجر و دود و شعله‌های آتش به هوا بلند می‌شود.

دومین خبر پربازدید در خصوص صحبت‌های مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت خارجه بود. به گزارش نامه‌نیوز، قاسم محبعلی احیای برجام را مقدمه‌ای برای حل سایر موضوعات و اختلافات بین ایران و آمریکا می‌داند، هرچند که برای رسیدن به این مهم، طرفین نیازمند مذاکره هستند و در این بین مذاکرات مستقیم دوجانبه کمترین هزینه را برای طرفین خواهد داشت.

رئیس‌جمهور گفت: برخی استان‌ها هم زرد بودند که تبدیل به نارنجی شده‌اند؛ این یک اعلام خطر برای همه ماست و این به این معناست که ما به سمت خیز چهارم در حال حرکت هستیم و امیدواریم شرایط به گونه‌ای باشد که آن را مهار کنیم. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش فرارو، رئیس جمهور با هشدار درباره الزام رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: همگی باید با جدیت مراقبت کنیم تا وارد موج چهارم شیوع بیماری کرونا نشویم.

دیگر خبر پربازدید در خصوص سخنان هسته‌ای وزیر اطلاعات بود. به گزارش اقتصادنیوز، نقد اصلی مطرح شده این بود که اظهارات مزبور برخلاف سیاست‌های نظام و فتوای مقام رهبری است که بارها بر آن تاکید کرده‌اند. منتقدین متذکر می‌شدند که این اظهارنظر گزک به دست دشمن خواهد داد که بله اینها دنبال ساختن بمب هستند.

 شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.