در سال‌های اخیر و با دسترسی آسان به اینترنت و گوشی‌های هوشمند، بسیاری از کسب‌وکارها تصمیم گرفتند خدماتشان را به صورت آنلاین عرضه کنند. این روزها اغلب افراد ترجیح می‌دهند فعالیت‌های بانکی، خرید مایحتاج زندگی و بسیاری از کارهای روزمره خود را به صورت آنلاین انجام بدهند. در سال گذشته با همه‌گیری ویروس کرونا، این نیاز خصوصا در بخش بهداشت و درمان به مراتب بیشتر احساس شد.

کادر درمان در این دوران تحت فشار شدیدی قرار دارند و از طرف دیگر، محیط مطب‌ها و بیمارستان‌ها نیز برای مراجعه‌کنندگان چندان امن نیست. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند جز در موارد بسیار ضروری به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها مراجعه نکنید. اما اگر نشانه‌های هر نوع بیماری را در خودمان مشاهده کردیم یا نیاز به آزمایش‌های تشخیصی، چکاپ و خدمات پرستاری داشتیم باید چکار کنیم؟

مشوِرَپ بهترین سایت مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی

مشوِرَپ یکی از بهترین پلتفرم‌های مشاوره پزشکی و روانشناسی آنلاین است که می‌توانید برای دریافت خدمات پزشکی و سلامت به آن مراجعه کنید. مشورپ این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به صورت آنلاین (متنی، صوتی و تصویری) با پزشکان و روانشناسان مختلف مشاوره داشته باشید. اما چرا بهتر است از مشاوره آنلاین مشوِرَپ استفاده کنیم؟

مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی با مشورپ

دسترسی آسان به پزشکان و روانشناسان حرفه‌ای

 در نقطه‌ای از بدنتان احساس درد می‌کنید؟ پوست دستتان بر اثر ضدعفونی کردن زیاد با الکل در دوران کرونا دچار اگزما شده؟ قرنطینه و دوری از دوستانتان شما را افسرده کرده؟ فقط کافی است تخصص موردنظرتان را در سایت یا اپلیکیشن مشوِرَپ جستجو کرده و در هر ساعت از شبانه‌روز و ۷ روز هفته با بهترین متخصصان این سامانه به صورت آنلاین گفت‌وگو کنید. معمولا پس از مراجعه حضوری برای ویزیت، دیگر دسترسی به پزشکمان نداریم و برای ارتباط تلفنی یا پرسیدن هر نوع سوال باید با منشی مطب در ارتباط باشیم. مشوِرَپ کمک می‌کند تا بی‌واسطه بتوانیم سوالات مراقبتی و بعد از ویزیت را از پزشک خود بپرسیم.

امکان انجام تست کرونا در منزل با بهترین قیمت

همه پزشکان اتفاق نظر دارند که تنها راه تشخیص ویروس کرونا از آنفولانزا و سرماخوردگی، انجام سی‌تی‌اسکن ریه یا تست PCR و آنتی بادی است. از طرف دیگر، همانطور که پیش‌تر گفتیم، مراجعه به مراکز درمانی ریسک ابتلا به کرونا را بالا می‌برد. مشوِرَپ این امکان را ایجاد کرده تا بتوانید درخواست تست کرونا در منزل ثبت کنید و کمتر از ۳۰ ساعت پس از نمونه‌گیری توسط نمونه‌گیران مجرب، جواب آزمایش کرونایتان را به صورت آنلاین دریافت کنید. برای خواندن جواب تست هم نگران نباشید! پزشکان مشوِرَپ به صورت رایگان جواب آزمایش شما را تفسیر کرده و در صورت نیاز شما را به پزشکان دیگر این سامانه ارجاع می‌دهند.

دریافت خدمات پرستاری در منزل

در روزهای کرونایی حتی انجام یک تزریق ساده در درمانگاه یا بیمارستان هم برای بسیاری از افراد به یک نگرانی و دغدغه تبدیل شده است. مشوِرَپ سرویسی ارائه می‌دهد که از طریق آن می‌توانید انواع خدمات پرستاری مثل تزریقات، پانسمان، سرم‌تراپی، فیزیوتراپی یا حتی ویزیت پزشک عمومی و متخصص را در محیط امن منزل خودتان دریافت کنید. این سرویس در حال حاضر در تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و قم انجام می‌شود. دسترسی به داروخانه آنلاین هم یکی دیگر از مزایای استفاده از مشوِرَپ است. شما در این بخش می‌توانید از داروسازان این سامانه مشاوره دارویی بگیرید یا از نسخه داروهایتان استعلام بگیرید.

بیشتر بخوانید: غذاهای مضر برای فیبروم رحمی

 صرفه‌جویی در زمان و هزینه

مراجعه حضوری به مطب پزشکان زمان خیلی زیادی از ما می‌گیرد و از طرفی پزشکان معمولا هر روز در مطب‌هایشان نیستند. جدا از زمان انتظار برای ویزیت شدن، خیلی وقت‌ها مجبوریم برای رسیدن به مطب یا درمانگاه، ساعت‌های طولانی در ترافیک بمانیم یا مدت زیادی دنبال جای پارک خودرو بگردیم. مشوِرَپ این امکان فراهم کرده تا در فضای امن خانه خودمان و در هر شرایطی، با مشاورمان به صورت آنلاین تماس بگیریم. پزشکان و روانشناسان مشوِرَپ در هر ساعت از شبانه‌روز و در همه روزهای هفته در دسترس هستند و شما می‌توانید در هر لحظه با پزشکان و متخصصان مورد نظرتان مشاوره داشته باشید. صرفه‌جویی در هزینه هم یکی دیگر از مزایای استفاده از مشوِرَپ است. شما می‌توانید با پرداخت مبلغ کمتری نسبت به مراجعه حضوری به مطب، ۱۵ دقیقه با مشاورتان گفت‌وگو کرده و در صورت نیاز این زمان را تمدید کنید.