برآورد‌های اولیه دولت برای عیدی امسال کارکنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده، ولی ممکن است در جریان بررسی در هیات دولت این رقم دستخوش تغییراتی شود. این مطلب در صدر پربازدیدترین‌های شهر خبر بود.

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری نامه‌نیوز در این خصوص نوشت: بر اساس ماده (۷۵) قانون مدیریت خدمات کشوری امتیاز میزان عیدی پایان سال کارمندان و بازنشستگان معادل ۵۰۰۰ است. این امتیاز در ضریب سالانه حقوق در نهایت تعیین کننده میزان عیدی کارکنان است.

دومین خبر پربازدید به ویدئویی مربوط می‌شود که در آن خبر مبنی بر مذاکره پنهانی با آمریکا تکذیب شده است.

فیلمی که از لحظه سیلی زدن نماینده مجلس منتشر شده نیز بازدید زیادی داشت. به گزارش خبرگزاری برنا،  فیلم لحظه سیلی زدن عنابستانی، نماینده مجلس به صورت سربازی راهنمایی و رانندگی که در حال انجام وظیفه اش بود منتشر شد. عنابستانی پیش از این ادعا کردن بود سرباز وظیفه را فقط هل داده است.

رئیس جمهور چین در سخنرانی در کنفرانس مجازی مجمع جهانی اقتصاد تحت عنوان "دستور کار داووس" هشدار داد "یک جنگ سرد جدید" ممکن است تبدیل به یک جنگ داع شود و باید از آن اجتناب کرد. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور چین اشاره مستقیمی به تنشهای آمریکا و چین نکرد اما زیرمتن آن مشخص است. این اولین اظهارات او خطاب به مخاطبان بین‌المللی از زمان آغاز ریاست جمهوری جو بایدن بودند، در حالی که دولت بایدن پیشتر با تصمیم دولت دونالد ترامپ درخصوص متهم کردن چین به ارتکاب "نسل کشی" علیه مسلمانان اویغور موافق بوده و نسبت به تهاجم چین به تایوان نیز هشدار صادر کرده است.

دیگر اخبار پربازدید در خصوص توئیت میرسلیم بود. مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در توئیتی در واکنش به ماجرای سیلی خوردن یک پلیس راهور توسط یک نماینده مجلس نوشت: جریان عنابستانی مشکوک به نظر می رسد. هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان باید با دقت رسیدگی کند، مبادا در ورای این جریان افرادی می خواهند مجلس را بدنام کنند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به دلیل سهولت دسترسی به اخبار گوناگون از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.