شرکت پارت یدک راهسازی  کلیه قطعات گریدر در برندها و مدل های گوناگون و دیگر لوازم یدکی موجود برای ماشین آلات سنگین از جمله لوازم یدکی بیل مکانیکی ، لوازم یدکی جرثقیل، لوازم یدکی گریدر،‌لوازم یدکی لیفتراک و لوازم یدکی لودر را که نیاز داشته باشید به فروش میرساند و کلیه قطعات عرضه شده در این شرکت نیز اورجینال و اصلی هستند.

ماشین آلات زیادی در بخش راهسازی و راهداری مورد استفاده قرار میگیرند که یکی از آنها گریدر میباشد. گریدر ها میتوانند بخوبی سطح جاده را تسطیح کرده و آنرا صاف و یکدست کنند. قطعات گریدر باید به صورت دوره ای تعویض شوند تا بتوانند عملکرد خوبی را نیز برای گریدر ها بوجود آورند. در این مطلب قصد داریم تا در مورد قطعات گریدر و 5 اصل مهم در نگهداری لوازم یدکی گریدر اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بهترین قطعه را انتخاب و با روش های نگهداری از قطعات و گریدر نیز آشنا شوید.

 لوازم یدکی گریدر کوماتسو

برای خرید قطعات گریدر تنها نوع اورجینال را تهیه نمایید

اولین نکته ای که برای خرید قطعات گریدر و 5 اصل مهم در نگهداری لوازم یدکی گریدر باید به آن توجه داشته باشید تهیه قطعات اورجینال و اصلی میباشد. زمانی که شما موفق به خرید قطعات گریدر اورجینال و اصلی شوید میتوانید کیفیت و طول عمر قطعه را  نیز تضمین کنید. لوازم یدکی گریدر اورجینال با توجه به اینکه از بهترین مواد اولیه در ساخت خود بهره برده اند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار  میباشند. زمانی که شما قطعات گریدر اورجینال را تهیه میکنید دیگر تا مدت ها نیازی به تعویض آن نخواهید داشت و بدین ترتیب هزینه ها برای نگهدرای از گریدر را نیز تا حد زیادی خواهید کاست. برای خرید لوازم یدکی گریدر اورجینال و دیگر قطعات مانند لوازم یدکی بیل مکانیکی، لوازم یدکی جرثقیل، لوازم یدکی گریدر، لوازم یدکی لیفتراک و لوازم یدکی لودر با شرکت پارت یدک راهسازی تماس حاصل نموده و بهترین و با کیفیت ترین قطعات مورد نیاز برای مدل ای متنوعی از گریدر را از این شرکت بخواهید.

لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

استفاده مداوم قطعات گریدر از عوامل مهم در فرسایش آنها

در ادامه مطلب قطعات گریدر و 5 اصل مهم در نگهداری لوازم یدکی گریدر باید به این نکته اشاره داشته باشیم که هر چه از گریدر بیشتر استفاده کرده در نتیجه قطعات نیز به مراتب بیشتر  و سریعتر فرسوده خواهند شد. البته مسئله اینجاست که گریدرها به طور طبیعی مورد استفاده زیادی دارند و نمیتوان انتظار کار کمتری با توجه به ضرورت استفاده از آنها داشت. اما با یک روش میتوانید عمر قطعات را تا حد زیادی افزایش دهید و آن هم عدم فشار زیاد به گریدر در هنگام انجام عملیات راهسازی و راهداری میباشد. معمولا افرادی که بعنوان راننده و یا اپراتور با گریدها کار میکنند فشار زیادی را به آن در یک بازه زمانی وارد می آورند و هیچ استراحتی را برای گریدرها در نظر نمیگیرند که همین موضوع طول عمر قطعات را تا حد زیادی میکاهد. پیشنهاد میشود تا برای نگهداری بهتر از قطعات گریدر و افزایش طول عمر آنها فشار کمتری نیز به گریدر وارد شود تا عمر قطعات نیز تا حد زیادی افزایش یابد. عدم استفاده مکرر و طولانی و استراحت دادن به گریدر استهلاک کمتری را نیز برای قطعات ایجاد میکند و در نتیجه عمر قطعات نیز به مراتب و در طولانی مدت افزایش خواهد یافت. شرکت پارت یدک راهسازی بمنظور رفاه حال مشتریان خود اقدام به عرضه انواع لوازم یدکی گریدر، لوازم یدکی بیل مکانیکی، لوازم یدکی جرثقیل، لوازم یدکی لیتفتراک و لوازم یدکی لودر بصورت غیر حضوری و به سراسر کشور نموده است و به راحتی میتوانید قطعات مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه نمایید.

سرویس دوره ای از بهترین راهکارها برای نگهداری قطعات گریدر

برخی از  مالکان گریدر ها بدون توجه به اینکه گریدر ها نیز مانند خودروهای سبک نیاز به سرویس و چکاپ دوره ای دارند گریدرها را به طور دائم مورد استفاده قرار داده و همین موضوع منجر به خرابی قطعات زیادی میشود. خراب شدن یک قطعه و عدم تعویض آن باعث میشود تا دیگر قطعات نیز تحت تاثیر قرار بگیرند و به مرور خراب شوند که از این رو باید قطعات گریدرها را به صورت دوره ای تعویض نمود تا گریدر با مشکلی مواجه نشود و عمر دیگر قطعات نیز افزایش یابد. راندمان و عملکرد گریدر ها به کیفیت قطعات بستگی دارد و اگر قطعات کیفیت خوبی داشته باشند در نتیجه گریدر نیز راندمان خوبی نیز خواهد داشت. حتی در مواردی نیز ممکن است نیازی به خرید لوازم یدکی گریدر نیز وجود نداشته باشید و حتی با یک سرویس و تنظیم ساده قطعات نیز بتوان راندمان گریدر را نیز تا حد زیادی ارتقا داد. شرکت پارت یدک راهسازی آماده همکاری با ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی بمنظور تامین لوازم یدکی گریدر ، لوازم یدکی جرثقیل، لوازم یدکی لیفتراک و لوازم یدکی لودر میباشد و امکان فروش قطعات با بهترین قیمت را نیز فراهم کرده است.

تعمیرات اصولی از راهکارهای افزایش عمر قطعات

یکی از راهکارهایی که به واسطه آن میتوان عمر قطعات گریدر را تا حد زیادی افزایش داد و نگهداری از قطعات را نیز تا حد زیادی آسان نمود تعمیرات اصولی گریدر میباشد. هر چه تعمیر گریدرها به صورت حرفه ای تر و اصولی تر انجام شود در نتیجه عمر قطعات نیز افزایش خواهد یافت. زمانی که گریدر با مشکلی مواجه میشود و نیاز به تعمیر پیدا میکند تخصص و تجربه تعمیرکار میتواند تاثیر بسیار زیادی بر روی هر چه اصولی تر تعمیر شدن  گریدر داشته باشد و در نتیجه عمر قطعات نیز به مراتب افزایش خواهد یافت. در برخی از موارد به دلیل اینکه تعمیرات گریدرها به صورت غیر اصولی انجام میشود در نتیجه نمیتوان انتظار داشت که عمر قطعات نیز افزایش می یابد بلکه عدم تعمیر اصولی فشار زیادی را نیز به دیگر قطعات وارد آورده و نه تنها نمیتوان انتظار عملکرد مناسب از قطعه تعمیری داشت بلکه ممکن  است آسیب های دیگری نیز به دیگر قطعات وارد شود. تعمیرگاه های مجاز و همچنین تعمیرگاه هایی که معتبر هستند بهترین گزینه برای تعمیر گریدرها محسوب میشوند.

شرایط آب و هوایی در نگهداری قطعات گریدر دخیل هستند

از دیگر مواردی که در مطلب قطعات گریدر و 5 اصل مهم در نگهداری لوازم یدکی گریدر قصد داریم تا به آن بپردازیم شرایط آب و هوایی میباشد. از آنجایی که گریدر ها در راه ها و معابر فعالیت میکنند که شرایط آب و هوایی سختی نیز  دارند در نتیجه تغییرات آب و هوایی میتواند بر روی کیفیت و طول عمر قطعه تاثیر گذار باشد. شرایط آب و هوایی بسیار گرم و یا بسیار سرد و همجنین آب و رطوبت میتواند عمر قطعات را تحت تاثیر زیادی قرار دهد. البته کاری هم نمیتوان انجام داد و این ماشین آلات و قطعات آنها باید در چنین آب و هوایی دوام بیاورند. اما توجه داشته باشید که رسیدگی و سرکشی به قطعات بعد از پایان هر عملیاتی در چنین آب و هوایی کاملا ضروری است و  میتواند در طول عمر قطعه تاثیر گذار باشد. سرویس قطعات و بازبینی آنها میتواند منجر به افزایش طول عمر آنها شود.

لوازم یدکی بیل مکانیکی

شرکت پارت یدک راهسازی آماده ارائه مشاوره به خریداران لوازم یدکی گریدر، لوازم یدکی جرثقیل، لوازم یدکی بیل مکانیکی، لوازم یدکی لیفتراک و لوازم یدکی لودر را از سراسر کشور میباشد و میتوانید کلیه قطعات مورد نیاز خود را آن هم با قیمت های بسیار مناسب در نظر گرفته شده از این فروشگاه سفارش داده تا در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال گردد.

https://partyadakrahsazi.com/