احتمالاً برای شما هم پیش آمده که تعداد زیادی رژ لب در کیف خود داشته باشید. بسیاری از خانم‌ها بین 3 تا 10 رژ لب را همیشه همراه خود دارند. اما دلیل این کار چیست؟ دلیل این تعدد رژ لب بسیار ساده است. رژ لب بسیار کوچک است، در نتیجه جمع کردن چند رژ لب کنار هم چندان کار سختی سختی نیست. به جز این، استفاده از رژ لب آسان است و تنوع بخشیدن به آن می‌تواند آرایش شما را زیر و رو کند.

n1

استفاده ساده از رژ لب نیز به محبوبیت آن بیش از پیش افزوده است. تنها کافی است رژ لب را در بیاورید و تنها آن را اندکی روی لب خود فشار دهید تا کار تمام شود. همین سادگی استفاده و در دسترس بودن باعث شده تا بسیاری فکر کنند استفاده از رژ لب بسیار ساده است و اصلاً فوت و فن خاصی ندارد؛ ولی این طور نیست. شما نه تنها باید به تناسب رژ لب با رنگ پوست، رنگ مو و لباس‌های خود دقت کنید، بلکه باید بتوانید آن را به بهترین شکل روی لب خود استفاده کنید تا بهترین کارایی را برای شما داشته باشد.

برای داشتن بیشترین بازده رنگی، بیشترین حجم و حداکثر زمان ماندن رژ لب روی لب ما 5 توصیه کاربردی را به شما می‌کنیم که بسیار ساده و مؤثر هستند.

آماده سازی لب

کلید همه چیز در آماده سازی است. برای دوام بیشتر رژ لب کافی است که چند ثانیه وقت بگذارید و لب‌های خود را آماده کنید. در حالی که مرتب کردن مو و بقیه آرایش خود را انجام می‌دهید، ابتدا از یک اسکراب لب برای لایه برداری ملایم شروع کنید و به دنبال آن روغن لب بزنید. توجه داشتید باشید که قبل از استفاده از رژ لب، لب شما کاملاً تمیز باشد.

از کرم پودر نترسید

همان طور که صورت خود را با کرم پودر آرایش می‌کنید به فکر رژ لب هم باشید. توصیه شده است که اگر از کرم استفاده می کنید ابتدا کم از آن روی لب خود زده و بعد آن را با یک دستمال مناسب به آرامی پاک کنید و بعد دنبال استفاده از رژ لب باشید.

از پرایمر استفاده کنید

شاید اغراق‌آمیز به نظر برسد ولی واقعاً یک پرایمر خوب می‌تواند یک روز خوب را برای رژ لب شما رقم بزند. شما با پرایمر دیواری نامرئی دور لب خود ایجاد می‌کنید که از پخش شدن رژ لب جلوگیری می‌کند.

هر چه کمتر بهتر

اگرچه ممکن است فکر کنید چندین لایه رژ لب زدن کلید خوش رنگ و لعاب شدن لب شما است، اما واقعاً این‌طور نیست. چند بار رژ زدن باعث می‌شود در طول روز رژ شما تکه‌تکه شود. از طرف دیگر این مدل رژ لب زدن باعث می‌شود تا لب شما سنگین به نظر برسد.

n2

خشکی و چربی لب

این مسئله بسیار مهم است! اگر لب شما خشک است باید از رژ لب‌های مرطوب استفاده کنید، وگرنه رژ لب به احتمال زیاد ترک می‌خورد و چندان به کار شما نمی‌آید. برای لب‌های چرب هم بهتر است از رژ لب‌های معمولی استفاده کنید تا بهتر فرم بگیرد.

توصیه‌های این چنینی بسیار است. توصیه‌هایی کوچک، اما مؤثر که می‌تواند کیفیت آرایش شما را به شکل ملوسی بالا ببرد. پس هیچ گاه آرایش را امری ساده و سرسری نبینید. رژ لب هرچند کوچک و در دسترس است، اما استفاده درست از آن می‌تواند سرنوشت آرایش شما را عوض کند.

n3

در آخر این را مد نظر داشته باشید که به جز این توصیه‌های تکنیکی مهم‌ترین چیز این است که شما رژ لبی استاندارد و با کیفیت را بخرید. برای این کار می‌توانید از تیمچه مارکت خرید کنید. محصولات تیمچه مارکت نه تنها استاندارد و از برندهای معتبر هستند، بلکه قیمت منصفانه و مناسبی دارند که با توجه به قیمت‌ها بالای بازار بسیار جالب توجه است.