روش‌های سنتی حمل بار و درخواست خودرو باربری برای جابه‌جایی لوازم منزل، اداری و صنعتی دردسرهای زیادی دارند. پیدا نشدن خودروی مناسب، نامشخص بودن تعرفه حمل بار، احتمال آسیب‌دیدن لوازم و عدم امکان پیگیری و تکمیل نبودن خدماتی که لازمة باربری است از جمله سختی‌های باربری سنتی است. باربری آنلاین بارسی با ارائه تمام خدمات لازم، همة مشکلات گذشته را از سرراه شما برداشته است. سامانه حمل بار بارسی فرایندهای حمل و نقل، جابه‌جایی بار و باربری را آسان کرده است. اپلیکیشن باربری آنلاین بارسی به گونه برنامه‌ریزی شده است که برطرف کنندة تمام نیازها و دغدغه‌های باربری باشد. اموری مانند بسته‌بندی، بارگیری، چیدمان، ارسال‌های درون ‌شهری و باربری بین‌ شهری به تمام شهرهای ایران و حتی باربری ترانزیت و بین المللی را به‌صورت روزانه انجام می دهد.

خدمات باربری آنلاین

سامانه حمل بار بارسی با ارائه خدمات باربری آنلاین آنچه نیاز دارید، برایتان فراهم می‌کند. می‌توانید به‌راحتی ماشین متناسب با بارتان درخواست دهید یا برای روز مورد نظرتان کامیون، وانت یا نیسان رزرو کنید. در سامانه حمل بار بارسی ثبت سفارش آسان و سریع است و به‌راحتی می‌تواند با اپلیکیشن بارسی به‌صورت آنلاین ثبت کنید. این سامانه قیمت مناسب را برای شما در نظر می‌گیرد و نیازی نیست هزینة بیشتری پرداخت کنید.

بسته‌بندی تخصصی و ایمن، کارگران با تجربه و حرفه‌ای، ارائه خدمات فنی و چیدمان دقیق شما را آسوده‌خاطر می‌کند. مشاوران و تیم پشتیبانی بارسی در تمام طول حمل بار همراه شما خواهد بود.

سامانه حمل بار بارسی را بهتر بشناسیم

سامانه حمل بار هوشمند ارتباط مؤثر و مستقیم میان رانندگان ماشین‌های سنگین و صاحبان کالا برقرار می‌کند. درگذشته افراد برای حمل بار و جابه‌جایی بین‌شهری و شهری لوازم به شرکت‌های باربری مراجعه می‌کردند تا بتوانند ماشین موردنظر خود را برای حمل بار پیدا کنند. رانندگان نیز با مشکلات زیادی روبه‌رو بودند. گاهی ناچار می‌شدند مسیر برگشت را بدون بار طی کنند. با رونق اینترنت و ارائه خدمات آنلاین و ورود این خدمات به صنعت حمل و نقل کشور رانندگان و صاحبان بار با مشکلات کمتری مواجه می‌شوند.

افراد به‌راحتی می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سامانه حمل بار از اعلام بار آنلاین سراسری مطلع شوند و صاحبان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن حمل بار آنلاین در کمترین زمان و بهترین هزینه ماشین حمل بار مناسب و موردنظر خود را پیدا کنند.

اپلیکیشن آنلاین بارسی به‌صورت دو نسخه برای صاحبان بار و رانندگان ارائه شده است. صاحبان بار می‌توانند به‌راحتی از امکانات اپلیکیشن و خدمات آنلاین سامانه حمل بار بارسی درون‌شهری و جاده‌ای استفاده کنند. رانندگان می‌توانند به‌راحتی حمل بار مناسب خود را انتخاب کنند و بار را به سالم و سلامت به مقصد برسانند.

مزایای ویژه در سامانه حمل بار بارسی

بارسی اپلیکیشن درخواست حمل بار و باربری آنلاین است که با چند کلیک ساده می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید، مبدأ و مقصد را مشخص کنید. ماشین‌های حمل و نقل بارسی شامل وانت‌بار، نیسان بار، مینی ون، مینی کامیون، کامیون و ... است. استفاده از سامانه حمل بار بارسی برای صاحبان و رانندگان مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

مزایای استفاده از سامانه حمل بار بارسی برای صاحبان کالا

مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است سامانه هوشمند حمل بار بارسی موردتوجه قرار بگیرد محیط ساده اپلیکیشن آنلاین بارسی برای استفاده کاربران است. سامانه اینترنتی حمل بار بارسی دارای انواع تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز برای انجام خدمات باربری است. تمام حمل و نقل‌ها توسط سیستم ثبت می‌شود تا خودروهای حمل بار به‌سادگی محموله‌ها را صحیح‌وسالم به مقصد برسانند اگرچه وضعیت ایمنی اتومبیل‌ها بررسی و برای بار بیمه‌نامه صادر می‌شود.

انتخاب بهترین قیمت حمل، کاهش هزینة تمام شده کالا و رضایت مشتریان، نگهداری سوابق و قیمت‌های حمل و نقل سامانه حمل بار بارسی را منحصربه‌فرد کرده است. به دلیل استفاده از نیروهای حمل بار و اسباب‌کشی منزل به‌صورت تخصصی ارائه بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌شود. سامانه بارسی به همه‌روزه در تمامی نقاط ایران حمل بار دارد.

شرکت حمل بار آنلاین بارسی باتوجه‌به امکانات گسترده خود، جابه‌جایی یا حمل اثاثیه منزل، وسائل اداری و لوازم مشابه را انجام می‌دهد. اپلیکیشن بارسی امکان دیدن موقعیت ماشین حمل بار را دارد و برای صاحبان اهمیت زیادی دارد و می‌توانند با خیال راحت از موقعیت بار خود اطلاع پیدا کنند.

 

مزایای کلیدی سامانه هوشمند بارسی برای رانندگان

استفاده از سامانه حمل بار تنها برای صاحبان بار مؤثر نیست بلکه رانندگان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند. رانندگان ماشین‌های باربری می‌توانند به‌صورت آنلاین و در کمترین زمان بار موردنظر خود را پیدا کنند. با اطلاع سریع از اعلام بار در سامانه سفارش‌های بیشتری دریافت می‌کنند همچنین امکان باربری به‌صورت رفت‌وبرگشت و جستجو بارها برای رانندگان سود بیشتری خواهد داشت و حمل بار بین‌شهری را تسریع می‌کند.

سال‌های گذشته رانندگان برای سفارش حمل و جابه‌جایی بار چند روز منتظر می‌ماندند و امروزه به کمک سامانه حمل بار بارسی عمومی سفارش‌ها در نزدیکی آنها قرار می‌گیرند.

تمام اطلاعات بار مانند میزان بار، هزینه کرایه، مبدأ و مقصد در سامانه ثبت می‌شوند و این امکان اشتباه را به حداقل می‌رساند. ثبت دستی اطلاعات مشکلات زیادی برای رانندگان و شرکت‌های باربری داشت اما خدمات آنلاین باربری آنها را کاهش داده است و دیگر نیازی به ثبت اطلاعات دفتری و پیگیری‌های تلفنی نیست.

کسب درآمد رانندگان بارسی فوری و راحت

مهم‌ترین ویژگی این سامانه افزایش درآمد رانندگان است که از طریق امکانات ثبت سفارش‌ها سامانه به وجود آماده است. با امکان ثبت اطلاعات در سامانه دیگر نیازی به پرداخت کمیسیون برای قبول سفارش‌ها باربری نیست. این ویژگی‌ها علاوه بر افزایش رضایت صاحبان بار، درآمد رانندگان را افزایش می‌دهد.

یکی از مزیت‌های استفاده از سیستم هوشمند حذف واسطه‌ها است که درگذشته برای رانندگان و شرکت‌های باربری مشکلات زیادی به همراه داشته است. امروزه با امکان برقراری ارتباط مستقیم میان رانندگان، صاحبان بار و البته شرکت حمل و نقل آنلاین نقش واسطه‌ها از بین رفته است.

مشخص بودن کرایه حمل قبل از بارگیری به‌صورت شفاف و قانونی را می‌توانیم به این مزایا اضافه کنیم. اعلام کرایه واقعی اگرچه برای صاحبان بار مؤثر است اما برای رانندگان قابل‌توجه است چرا که قبل از دریافت و قبول سفارش کرایه حمل بار باتوجه‌به مسیر و نوع بار مشخص می‌شود و رانندگان باری قبول سفارش مختار هستند و با سامانه حمل بار بارسی اطمینان دارند که کرایه آنها به‌صورت دقیق، کامل و قانونی تعیین و پرداخت می‌شود.

 

نکات مهم که باید از حمل و نقل بدانیم

رعایت قوانین برای شرکت‌های باربری آنلاین و رانندگان اهمیت زیادی دارد. اگرچه قوانین زیادی در حمل و نقل جاده‌ای تعریف می‌شوند که شاید تاکنون به این قوانین توجه نکرده باشیم و یا بی‌اطلاع باشیم اما به چند نکته مهم می‌پردازیم.

• نکته اول: مدارکی که رانندگان ماشین‌های سنگین به همراه دارند

همة رانندگان موظف هستند در جابه‌جایی از شهری به شهر دیگر مدارک لازم را به همراه داشته باشند که این نه‌تنها برای رانندگان ماشین‌های سنگین بلکه برای تمامی خودروها از قانون شناخته می‌شود. اما برای رانندگان ماشین‌های حمل بار حساسیت بیشتری وجود دارد.

مدارک عمومی رانندگان گواهینامه، کارت ماشین، بیمه‌نامه است. علاوه بر این مدارک همراه داشتن کارت شناسایی هوشمند، دفترچه کار، کارت صحت سلامت جسمی و روانی، کارت شناسایی ناوگان حمل و نقل نیز الزامی است. کارت شناسایی ناوگان حمل و نقل برای تشخیص این‌که وسیله نقلیه متعلق به کدام شرکت حمل و نقل است صادر می‌شود. بهتر است بدانید در صورت نداشتن دفترچه کار رانندگان جریمه می‌شوند و حتی امکان دارد به مدت شش ماه از کار تعلیق شوند. لازم است رانندگان قبل از قبول سفارش کلیه مدارک خود را بررسی کنند و از همره داشتن آنها مطمئن شوند.

•نکته دوم: سندهای حمل و نقل

صورت وضعیت و بارنامه از اسناد حمل بار به شمار می‌آید. صورت وضعیت مدرکی است که وزارت راه صادر می‌کند و رانندگانی که بین از بیست کیلومتر مسافت طی می‌کنند باید آن را به همراه داشته باشند. در صورت حمل بار بیش از حدود معین شده جریمه می‌شوند. در بارنامه‌ها تمام اطلاعات و مشخصات بار ثبت می‌شوند و مدارک مهم در باربری بین‌شهری و درون‌شهری به‌حساب می‌آید.

• نکته سوم: تجهیزات ماشین‌های حمل بار آنلاین

از مهم‌ترین تجهیزاتی که رانندگان ماشین‌های حمل بار باید به همراه داشته باشند جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، علائم ایمنی، مانند دوک، دستگاه تاخوگراف، زنجیرچرخ و لاستیک زاپاس است. بر اساس قوانین موجود در صورت به‌همراه‌نداشتن این وسایل رانندگان خاطی جریمه می‌شوند و ممکن است فعالیت‌های او و شرکت‌های باربری برای مدت به حالت تعلیق دربیاید.

 

دانلود اپلیکیشن باربری بارسی

دانلود بارسی

باربری بارسی مایکت

دانلود باربری بارسی از کافه بازار