اینستاگرام یک بستر مناسب و گسترده برای ارائه محصولات و ارتقای کسب‌وکارهای مجازی در اینترنت است. راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام این روزها بسیار زیاد است از خرید فالوور فیک و واقعی تا خرید ویو پست و لایک و غیره که می‌توانید تمام این خدمات را در سلام ادز دریافت کنید. اما به‌غیراز این راه‌ها، روش‌هایی نیز برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان نیز وجود دارد. این روش‌ها که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم شامل راه‌ کارها و یا نکته‌هایی برای بهبود پیج شما می‌باشد پس با ما در 30 روش افزایش فالوور اینستاگرام سلام ادز همراه باشید.

افزایش فالوور با خرید فالوور سلام ادز

1- بهینه‌ سازی حساب اینستاگرام:

اگر در حال برنامه‌ریزی برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان خود هستید اولین و ابتدایی کاری که باید انجام دهید بهینه‌سازی حساب اینستاگرام خودتان است. توضیحات صفحه اینستاگرام شما مهم‌ترین بخش صفحة شما می‌باشند. زمانی که فردی برای اولین‌بار از پیج شما دیدن می‌کند اولین چیزی که نظر او را جلب می‌کند توضیحات یا بیو صفحه اینستاگرام شما است. شاید تعجب کنید، ولی خیلی از برند‌ها به طور کامل فراموش کرده‌اند که باید در مورد کسب‌وکار خود توضیح دهند، آنها تنها یک لینک به صفحه وب‌سایت خود درج کرده‌اند و توقع دارند افراد بدون شناخت آنها روی لینک کلیک کنند.

استراتژی محتوا چیست؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه برای شما بگوییم که استراتژی محتوا چیست می‌توان گفت: (استراتژی محتوا، نگرشی کاملاً متفاوت با روش سنتی بازاریابی است که در آن، با ایجاد و مدیریت منابع مناسب، جریانی پیوسته از محتوا همسو با نیازهای خریدار در کلیه مراحل خرید، به او ارائه می‌شود. استراتژی محتوا، نوعی نگرش استراتژیک در زمینة مدیریت محتوا به‌عنوان یک دارایی است و بر اساس آن، باید مدیریت به شیوه‌ای اعمال شود که نرخ بازگشت سرمایه فعالیت‌های مربوط به محتوا به‌صورت عددی، قابل‌سنجش باشند.)

  • استراتژی محتوا، شیوة استفاده از محتوا برای دستیابی به اهداف کسب‌وکار و تأمین نیازهای مشتری را مشخص می‌کند.
  • استراتژی محتوا می‌تواند راهنمای تصمیم‌گیری دربارة محتوا در تمام طول عمر آن، از ایده و کشف اولیه، تا حذف و پاک‌کردن نهایی آن باشد.
  • استراتژی محتوا معیارهای سنجش موفقیت محتوا را تعیین می‌کند.

به طور خلاصه: استراتژی محتوا یعنی برنامه‌ریزی برای تولید، تحویل (رساندن به دست مخاطب) و مدیریت محتوای مفید و کاربردی.

2- حضور خود در اینستاگرام را به مخاطبانتان اعلام کنید.

در بیشتر مواقع فعالیت برند یا کسب‌وکار شما به اینستاگرام محدود نمی‌شود و شما مخاطبین دیگری در خارج از فضای اینستاگرام نیز دارید حال این فضای خارج می‌تواند دیگر شبکه‌های اجتماعی و یا سایت برند یا کسب‌وکار شما باشد. یکی از بهترین روش‌های افزایش فالوور این است که در تمامی دیگر رسانه‌های خود اعلام کنید که در اینستاگرام حضور دارید و مزیت دنبال‌کردن صفحه شما در اینستاگرام چیست. پس سعی کنید که در سایت و یا در دیگر شبکه های اجتماعی که در آن ها فعالیت میکنید ادرس پیج اینستاگرام خودتان را قرار دهید و به مخاطبانتان دلیلی برای فالو کردن صفحه اینستاگرام خودتان بدهید. این روش یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان شما می باشد.

3-استفاده از ربات اینستاگرام:

قبلاً ربات‌های اینستاگرامی وجود داشتند که کارشان فالو و آنفالو کردن مستمر دیگران بود . مدت زیادی است که این ربات‌های فالو آنفالو از رونق افتاده‌اند و جایشان را به ربات‌های افزایش فوری فالوور داده‌اند که اخیراً توسط بسیاری از کسب‌وکارها و چهره‌های محبوب مورد استقبال قرار گرفته‌اند. این ربات‌های جدید بدون نیاز به فالوور کردن دیگران و بدون فوت وقت با سرعت بسیار زیاد می‌توانند فالوورهای شما و حتی لایک‌های شما را افزایش دهند . شاید تا الان هم از این روش استفاده کرده باشید و بازدهی بالا و سریع آن را دیده باشید، ربات اینستاگرام این کار را به‌صورت اتوماتیک برای شما انجام می‌دهد. در این روش شما پیج هایی که دنبال‌کنندگان آنها می‌توانند دنبال‌کنندگان شما هم باشند را به ربات معرفی می‌کنیم و از ربات می‌خواهید که آنها را دنبال کند.

4-برای تولید محتوای خود برنامة منظم داشته باشید.

حتماً شما نیز پیج هایی را در اینستاگرام دیده‌اید که چند ماه به طور مستمر و برنامه‌ریزی‌شده محتوا تولید می‌کنند و بسته به هدف خود به طور منظم پست‌های خود را منتشر می‌کنند اما بعد از مدتی ناامید شده و تولید محتوا را به‌کلی رها می‌کنند. این کار باعث افت ناگهانی و شدید فالوورهای پیج آن‌ها می‌شود. اگر شما قصد افزایش فالوور اینستاگرام رایگان پیج خود را دارید توجه کنید که گذاشتن پست استوری و... باید ازروی برنامه و به طور مستمر انجام شود و نباید اهمیت مستمر بودن آن نادیده گرفته شود. برای فراموش نشدن برندتان به طور منظم محتوا قرار دهید

5- بدانید دنبال‌کنندگان شما خواهان چه محتوایی هستند.

سعی کنید هرچند وقت بازخورد مطالب خود را به‌دقت مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید که دنبال‌کنندگان شما بازخورد بهتری نسبت به کدام‌یک از محتواهای شما داشته‌اند و وقت و انرژی بیشتری بر روی آن صرف کنید و برعکس. یعنی بدانید که دنبال‌کنندگان شما نسبت به کدام‌یک از محتواهای شما بازخورد خوبی نداشته‌اند و درباره آن‌ها تجدیدنظر کنید. کپی‌برداری از حساب اینستاگرام رقیب کار جالبی نیست، اما این خیلی هوشمندانه است که اینستاگرام رقبای خود را بررسی کنید و ببینید که چه نوع محتواهایی بیشتر موردپسند مخاطبان است، با فرض اینکه مخاطبان شما یکسان هستند این به شما در شناخت بهتر مخاطبان کمک می‌کند. پس برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان خود دقت کافی را درباره محتواهای خود به خرج دهید.

6- سعی کنید محتواهایی منتشر کنید که وایرال شوند.

برای مثال می‌توانید مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید و مسابقه را طوری طراحی کنید تا کاربران محتواهایی را از صفحه شما منتشر کنند یا محتواهایی را با ذکر آیدی و هشتگ برند شما در حساب خود منتشر کنند. و یا با برخی از پیچ‌های معتبر اینستاگرام که به کسب‌وکار شما مرتبط هستند و مخاطبان هدف شما در آنجا حضور دارند همکاری کنید تا برای شما تبلیغ کنند و محتوای موردنظر شما را با آیدی و هشتگ کسب‌وکار شما منتشر کنند. این نیز یکی از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان است.

7- مسابقات اینستاگرامی مستمر برگزار کنید.

حتماً مسابقاتی را دیده که از شما درخواست می‌شود تا تعدادی از دوستانتان را تگ کنید و در مسابقه شرکت کنید. این روش اگر یک‌بار انجام شود فایده زیادی برای شما نخواهد داشت، اما اگر برنامه بلندمدت داشته باشید، در درازمدت فالوورهای واقعی و ارزشمند به دست می‌آورید. برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان خودتان حتماً از این روش بهره ببرید.

8-از #هشتگ‌ ها استفاده کنید.

هشتگ‌ها نقش مهمی در بیشتر دیده‌شدن پست‌های شما در اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ‌ها به‌صورت صحیح می‌تواند به رشد کسب‌وکار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.

به‌تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ‌ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ‌های محبوب خود را پیگیری می‌کنند. همین باعث شده تا هشتگ‌ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند و استفاده مستمر از هشتگ‌ها در انتشار پست‌ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما می‌شود. دقت شما در گذاشتن هشتگ‌ها نیز یکدیگر از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان است.

9-با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید.

سعی کنید پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت‌های آن‌ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت با آن‌ها در تماس باشید و سعی کنید هرازگاهی با آن‌ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می‌شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب‌وکار شما به ارمغان می‌آورد.

10- برای تمامی پست‌های اینستاگرام از تگ لوکیشن استفاده کنید.

علاوه بر هشتگ از تگ لوکیشن هم استفاده کنید. این کار باعث می‌شود پست شما در جستجوها بیشتر دیده شود و طبیعتاً احتمال دنبال شدن شما بیشتر می‌شود. از تأثیر این روش در افزایش فالوور اینستاگرام رایگان برای پیج خودتان غافل نشوید

11- از تبلیغ در پیچ‌های اینستاگرام استفاده کنید.

در این روش شما محتوایی را تهیه می‌کنید و در پیجی که هم دنبال‌کنندگان زیادی دارد و هم مخاطبان هدف شما در آنجا حضور دارند، منتشر می‌کنید و برای این کار مبلغی را توسط سایت واسط به مالک پیج پرداخت می‌کنید.

این روش اگر در پیجی که دنبال‌کنندگان واقعی و مرتبط با کسب‌وکار شما دارد انجام شود می‌تواند دنبال‌کنندگان واقعی برای شما به همراه داشته باشد، بخصوص اگر به‌صورت مستمر و در چند نوبت انجام شود. این روش از مؤثرترین روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان پیج شما است که هزینه زیادی لازم ندارد.

12- مسابقات بزرگ اسپانسری اینستاگرام را از دست ندهید.

این‌گونه مسابقات بزرگ اینستاگرامی یک سالی هست که رواج پیدا کرده و روال آن به این شکل است که مجموعه برگزارکننده مسابقه تعدادی اسپانسر که خواهان افزایش فالوور اینستاگرامشان هستند را پیدا می‌کند تا با پرداخت مبلغی اسپانسر مسابقه شوند.

13- از آژانس های تبلیغاتی استفاده کنید.

به عنوان مثال از خدمات آژانس های دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود می توانید استفاده کنید. خدمات تبلیغات در اینستاگرام به شما در رشد ارگانیک فالوور کمک می کند.

14- محتوا در بالاترین کیفیت تولید کنید.

این نیز یکی از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان است که در بالا آن را توضیح داده‌ایم.

15- بر روی تم پیج تان کار کنید.

جلوة بصری و قالب‌ها و تم پست‌های اینستاگرام شما نقش بسیار مهمی در جذب فالوور دارند. اگر شما برروی تم پیجتان کارنکرده باشید و دارای جذابیت بصری نباشد امکان اینکه فالوورهای شما افزایش پیدا کند، بسیار کم می‌شود پس به این نکته نیز توجه کافی را به خرج دهید. کارکردن روی تم پیجتان برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان شما بسیار تأثیرگذار است.

16- از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید.

بررسی کنید که چه افراد برجسته و مطرحی در حوزه تخصصی شما فعال هستند و اینکه آیا حاضر هستند با دریافت مبلغی شما را معرفی کنند؟

17- با افراد مرتبط لایو مشترک داشته باشید.

برای مثال شما فرد فعال در زمینه کارآفرینی هستید و حدود ۵ هزار فالوور دارید، و یک کارگاه کارآفرینی و یا یک فرد کارآفرین دیگر هم همین حدود فالوور دارد و زمینه کاری نسبتاً مشترکی دارید و فالوورهای شما هم همگی اهل کارآفرینی هستند.

می‌توانید یک لایو آموزشی و مفید را به‌صورت مشترک برگزار کنید به این شکل‌بخشی از فالوورهای آن شخص شما را هم دنبال می‌کنند و بخشی از فالوورهای شما آن شخص را فالوور می‌کنند، به این شکل یک تبادل فالوور بسیار تمیز اتفاق افتاده است.

18- از فالوور ها درخواست کامنت کنید.

شاید برایتان جالب باشد که با گرفتن کامنت بیشتر از کاربران تعامل انجام شده با پست شما بالاتر می‌رود و علاوه بر اینکه فالوورهای بیشتری از شما در آینده پست‌های شما را می‌بینند، احتمال اینکه پست شما به بخش اکسپلور اینستاگرام برود بیشتر می‌شود.

19- فالوور ایرانی واقعی جذب کنید.

گاهی شما برای کسب‌وکار خودتان رویدادهایی را تنظیم می‌کنید مثل سمینار و یا کارگاه آموزشی. شما می‌توانید از کسانی که در سمینار و یا کارگاه آموزش شما شرکت کرده‌اند بخواهید تا پیج اینستاگرام شما را فالو کنند. این یکی از بهترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان است.

فالوور ایرانی اینستاگرام

20- از آپارات و یوتیوب فالوور جذب کنید.

 اگر محتوا کسب‌وکار شما به‌گونه‌ای است که می‌توانی آن را در یوتیوب و یا آپارات منتشر کنید حتماً این کار را انجام دهید و آدرس پیج خودتان را در آن جا به اشتراک بگذارید تا مخاطبان از طریق یوتیوب و یا آپارات و دیگر شبکه‌ها به اشتراک‌گذاری ویدئو پیج شما را دنبال کنند. این یکی از راهکارهای مناسب برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان شما می‌باشد.

21- برای فالوور های اینستاگرام پیشنهادات متفاوت داشته باشد.

یکی از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان ارائه پیشنهاد تخفیف و یا جایزه به کاربران است. اگر یک سایت از شما بخواهد که پیج آن را دنبال کنید این کار را انجام می‌دهید؟

بگذارید بار دیگر از شما سؤال کنم اگر سایتی به شما بگوید که در صورت فالو کردن پیج آن شامل تخفیف می‌شوید چه؟ آیا پیج آن را دنبال می‌کنید؟ مسلماً پاسخ شما مثبت است.

22- ویدئو را فراموش نکنید.

یک از قابلیت‌های مهم اینستاگرام به اشتراک‌گذاری ویدئوهای شصت‌ثانیه‌ای است. شما می‌توانید از این قابلیت به نحو خود استفاده کنید و در شصت ثانیه برند و یا محصولات خود را معرفی کرده و آن را به اشتراک بگذارید و یا برای تبلیغ پیج خودتان آن را در آپارات و یا یوتیوب نیز به اشتراک بگذارید. بی شک این راه بسیار مؤثر در افزایش فالوور اینستاگرام رایگان شما است.

23- عکس با کیفیت را فراموش نکنید.

امروزه گذاشتن عکس‌های باکیفیت یک اصل مهم است. اگر قصد به اشتراک گذاشتن عکسی در پیج خود دارید حتماً از عکس‌های باکیفیت بهره ببرید.

24- صفحه هرچه تخصصی‌تر بهتر

افراد تنها زمانی صفحه شما را دنبال می‌کنند که احساس کنند صفحه شما برای آنها مفید است و نیازی را در آنها برطرف می‌کند. اگر می‌خواهید افراد تبلیغات شما اثربخش باشد و افراد بعد از مشاهده صفحه شما اقدام به دنبال‌کردن صفحه کنند، اولاً باید به سراغ مخاطبان هدفتان بروید و دوما باید نشان دهید که می‌توانید بهترین پاسخ را به نیاز آنها بدهید و برای این کار باید یک صفحه تخصصی داشته باشید.

25- پست مخاطبان هدفتان به‌صورت تصادفی لایک کنید.

به صفحه مخاطبان هدفتان مراجعه کنید و پست‌هایشان را لایک کنید. البته سعی کنید تا جای ممکن پست‌هایی را لایک کنید که مشاهده آن پست توسط شما معنی‌دار باشد. این راه نیز مانند راه قبل نیاز به هزینه‌ای ندارد پس از این راه نیز برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان خودتان بهره ببرید.

26- آیدی اینستاگرام را در دنیای واقعی پخش کنید.

یک کارت تهیه کنید که در آن از مخاطبان به حضور در اینستاگرام دعوت می‌کنید و آیدی اینستاگرامتان را روی آن درج کرده‌اید، سپس این کارت را به مشتریان خود بدهید. از این راه نیز برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان خودتان بهره ببرید.

27- برنامه تولید محتوا داشته باشید.

 در باره این مورد نیز در بالا به طور مفصل توضیح داده‌ایم.

28- عکس‌های غیرمنتظرة دیگران را لایک کنید.

روزانه در این شبکة اجتماعی عکس‌محور هزاران عکس تصادفی و غیرمنتظره منتشر می‌شود که شما می‌توانید هر روز چندین عدد از این عکس‌ها را لایک کنید که این کار به طور شگفت انگیزی باعث می‌شود که بعضی از آن صاحبان عکس که آن‌ها را لایک کرده‌اید شما را فالو کنند. این راه نیز مانند راه قبل نیاز به هزینه‌ای ندارد پس از این راه نیز برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان خودتان بهره ببرید.

29- جمعه‌ها نیز پست بگذارید.

بیشتر افراد فکر می‌کنند چون جمعه تعطیل است کسی در اینستاگرام نیست و پست نمی‌گذارند اما قضیه برعکس این است. چون جمعه‌ها تعطیل است جمعیت بیشتر در اینستاگرام آنلاین هستند و پست گذاشتن شما در جمعه می‌تواند تعداد بازدید و کامنت آن را بالا ببرد. این راه نیز مانند راه قبل نیاز به هزینه چندانی ندارد پس از این راه نیز برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان خودتان بهره ببرید.

خرید فالوور ایرانی لایک زن

30- بازار هدف خود را مشخص کنید.

بدانید که برای چه کسانی می‌خواهید پست منتشر کنید و یک موضوع خاص را انتخاب کرده و روی آن مانور بدهید. از این راه نیز برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان خودتان بهره ببرید.

امیدوارم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با استفاده از راه‌هایی که در بالا نام بردیم به‌راحتی شاهد افزایش فالوور اینستاگرام رایگان پیج خودتان باشید. همچنین می‌توانید در این راه از خدمات سلام ادز بهره ببرید. شما می‌توانید در سلام ادز فالوور اینستاگرام و ممبر تلگرام را با کمترین قیمت خریداری کنید. سلام ادز بهترین و معتبرترین سایت خرید فالوور ایرانی لایک زن ، خرید لایک اینستاگرام، خرید کامنت اینستاگرام، خرید بازدید اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام است.