به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری نامه‌نیوز در این خصوص نوشت: بر اساس اخبار منتشر شده توافقنامه تسهیل همکاری اقتصادی پاکستان و فدراسیون روسیه بین مقامات انرژی دو کشور در تاریخ 22نوامبر 2020 (دوم آذرماه 1399) به امضاء رسید. طبق این توافقنامه خط لوله‌ای به طول 1100 کیلومتر از کراچی به قصور واقع در ایالت پنجاب پاکستان احداث خواهد شد.

دومین اخبار پربازدید در خصوص صحبت‌های سخنگوی وزارت امور خارجه در یک نشست خبری بود. به گزارش اقتصادنیوز،  سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران معتقد است راه حل قطعی منازعات و بحران‌های افغانستان سیاسی است بنابراین همه گروه‌های افغانی را به گفتگوهای فراگیر دعوت می‌کنیم. وی همچنین درخصوص اظهارات اخیر مقتدی صدر مبنی بر اینکه ایران عراق را زمین درگیری با آمریکا نکند، اظهار کرد: از نظر ایران، حمله به اماکن دیپلماتیک و مسکونی مردود است. در گذشته، اماکن دیپلماتیک ایران در عراق مورد حمله قرار گرفته بود. آنچه ترامپ و پمپئو گفتند، هم محکوم است و هم رد می‌شود. زمان و محتوای آن بیانیه‌ها و توییت‌ها مشکوک و شطینت‌آمیز است.

دیگر خبر پربازدید به فیلمی از غرق شدن یک شناور ایرانی در خلیج فارس مربوط می شود. به گزارش نامه نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، اسماعیل مکی زاده معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ساعت ۱۸:۳۰ روزگذشته پیامی مبنی بر آبگرفتگی یک فروند شناور لندینگ کرافت در موقعیت جنوب شرق جزیره لارک از رله رادیویی کشتی عبوری درتنگه هرمز به مرکز جستجو ونجات دریایی استان مخابره شد. مکی زاده بابیان اینکه عملیات جستجو و ‌نجات برای یافتن ۷نفر از خدمه این شناور ادامه دارد اظهارداشت: با بسیج تمام امکانات و نیرو‌ها و همچنین با اطلاع رسانی به شناور‌های عبوری و مراکز جستجو و نجات دریایی کشور‌های عمان، امارات متحده عربی و پاکستان در تلاش هستیم تا افراد مفقود شده را پیدا کنیم.

 

احمد خورشیدی آزاد گفت: دلیل بنده برای تایید صلاحیت آقای احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان این است که مقام معظم رهبری قبل از اینکه به این بی‌اندیشند که نام چه کسی از داخل صندوق رای بیرون خواهد آمد به مشارکت حداکثری توجه دارند. این مطلب نیز با بازدید سیاسی از سوی مخاطبان روبرو شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.