بانک‌ها می‌توانند بر مبنای ارزش روز دارایی سهامداران، برای مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده و سجامی هستند، کارت اعتباری سهام عدالت صادر کنند. این موضوع به پربازدیدترین مطلب شهر خبر تبدیل شد.

به گزارش اخبار اقتصادی شهر خبر، سایت خبری فرارو در این خصوص نوشت: کارت اعتباری سهام عدالت بر مبنای ارتباط بین بازار پول و بازار سرمایه طراحی شده و فرد یا وثیقه‌گذار می‌تواند از طریق درگاه الکترونیک بانک‌ها درخواست خود را ارسال کند و پس از آن سرویس‌ها و تبادلات اطلاعاتی بین شرکت سپرده گذاری مرکزی و بانک‌ها برقرار می‌شود.

دیگر اخبار پربازدید با عنوان تغییر در واریز سود سهام عدالت منتشر شده است. به گزارش سایت خبری خبر آزاد، مشاور اجرایی سهام عدالت در این خصوص تصریح کرد: روش پرداخت سود سهام عدالت برای افراد در روش مستقیم و غیر مستقیم فرایند متفاوتی دارد به طوری که در روش مستقیم اگر افراد سجامی شده باشند، بر اساس توافق‌های فی مابین، سود سهام عدالت از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب آن‌ها واریز می‌شود و سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند سود سهام آن‌ها از طریق این شرکت به حساب شرکت‌های سرمایه گذاری استانی واریز خواهد شد.

درحالی که از توقف فروش سهام عدالت بیش از یک ماه گذشته، هیچ خبری از امکان فروش آن برای سهام دارانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند نیست و مشخص نیست این حق تا چه زمانی از سهام داران گرفته شده است. این موضوع نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد. به گزارش سایت خبری نشان،  در این شرایط احتمالا رفع توقف فروش سهام عدالت، مجدد به روند نزولی بازار دامن بزند. اما به هر حال که ۱۹ میلیون نفر که روش مستقیم را برای زودتر فروختن سهام خود انتخاب کرده بودند، در انتظار فروش هستند، اما مشخص نیست برنامه مسئولین که بار‌ها به آزادسازی آن افتخار کرده اند برای سر و سامان دادن به این ماجرا چیست!

دیگر خبر پربازدید در خصوص بازگشت سهام عدالت به کانال ۱۳ میلیون تومان بود. به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات هفته گذشته از بازار سهام، ارزش سهام عدالت به دلیل روند صعودی برخی نماد های حاضر در سبد سهام عدالت به کانال ۱۳ میلیون تومان بازگشت.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سهام عدالت به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.