به گزارش زوم تک در ماه های گذشته برخی از فعالان آموزش درآمد دلاری در اینستاگرام به دنبال فروش پکیج های آموزشی درآمد دلاری هستند ، یکی از پکیج های فروشی درآمد دلاری را که آموزش درآمد دلاری در سایت  maxmitrades.com را آموزش می دهند و از هر کاربر 500 هزار تومان دریافت می کنند مورد بررسی قرار دادیم ، تا ببینیم آیا این وب سایت واقعی است ؟ و کسانی که از فروش پکیج های درآمد دلاری برای آموزش درآمد دلاری استفاده می کنند آیا واقعا نتیجه بخش است یا خیر؟ در این مقاله روش جدید کلاهبرداران اینستاگرامی را یاد بگیرید. دوره ای که به تازگی در فضای اینترنتی تبلیغ می شود دوره نابغه میلیونر است که به تازگی هر جایی تبلیغ میکند در این دوره سایتی به مشتریان معرفی می شود که معلوم نیست پشت این سایت چه شرکتی است اگر از نظر فنی وب سایت معرفی شده نابعه میلیونر را بررسی کنیم خواهیم فهمید که این سایت یک کلاهبرداری صرف است.

درآمد دلاری یا کلاهبرداری برای فروش پکیج آموزشی

برای بررسی تخصصی این وب سایت ابتدا هوییز اطلاعات دامنه maxmitrades.com را از سایت های فروش هاست و دامنه مورد بررسی قرار می دهیم. برای اینکار کافی است به آدرس اینترنتی https://who.is/whois/maxmitrades.com بررسی نمایید ، با بررسی اطلاعات فوق متوجه خواهیم شد که براساس تصویر زیر این سایت در آی پی http://195.201.71.230 هاست شده است ، اگر بخواهیم بدانیم که این سایت توسط کدام شرکت و کدام کشور راه اندازی شده است کافی است آی پی این سایت یا دامنه این سایت را در آدرس اینترنتی https://domains.tntcode.com/ip/195.201.71.230 وارد کنیم تا مشخص کند در سروری که این سایت راه اندازی شده است که سایت هایی هاست شده است . تمامی سایت هایی که در سرور و هاست این وب سایت موجود است همه سایت های ایرانی است ، یعنی این سایت توسط کسانی که آموزش درآمد دلاری ارائه می کنند ساخته شده است و یک روش کاملا کلاهبرداری برای خالی کردن جیب مردم به شمار می رود.

domains.tntcode

اگر به دنبال کسب درآمد های دلاری هستید حتما در انتخاب جایی که می خواهید سرمایه گذاری کنی دقت کنید امروزه هر کسی به دنبال یک شبه پولدار شدن است در ابتدا پکیج های آموزشی تهیه میکند و از این روش ها جیب مردمی که آگاهی از این موضوع ندارند خالی میکنند . مراقب سرمایه تان باشید.

maxmitrade

جالب ابنجاست که این وب سایت را اگر در سایت الکسا آنالیز کنیم این وب سایت هیچ رتبه ای در الکسا ندارد ، چرا چون براساس اطلاعاتی که در هوییز سایت مشخص است این وب سایت تازه راه اندازی شده است. با توجه به بررسی های انجام شده پکیج های آموزشی که با قیمت های 300 الی 500 هزار تومانی در فضای اینترنت و اینستاگرام منتشر می شود را مورد بررسی قرار دهید همگی به فروش پکیج های آموزش درآمد دلاری مشغولند و با تصاویری مثل رانندگی با یک خودرو اجاره ای پورش و … می توانید ببینید.