به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری همشهری آنلاین در این خصوص نوشت: مدیر اجرایی انجمن کنترل جنگ‌افزار در واشنگتن، بازتاب اظهارات رئیس جمهوری ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت دولت جدید امریکا آماده بازگشت به تعهدات برجامی است تا با برداشتن تحریم‌های اساسی دوره ترامپ، ایران از منافع اقتصادی توافق هسته‌ای برخوردار شود.

دومین خبر پربازدید در خصوص حضور یک ایرانی الاصل در تیم امنیت ملی بایدن بود. به گزارش اقتصادنیوز، رسانه های آمریکایی تریتا پارسی بنیانگذار شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) را به عنوان یکی از گزینه های جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا برای نقش آفرینی در یکی از مناصب کلیدی شورای امنیت ملی کاخ سفید معرفی کرده اند.

دیگر اخبار پربازدید در خصوص صحبت رهبر انقلاب در رابطه با تحریم بود. به گزارش دنیای اقتصاد، رهبر انقلاب اسلامی بیان کردند: البته نمی‌گوییم دنبال رفع تحریم نباشیم، چرا که اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم، اگرچه اکنون چهار سال است که تأخیر شده و از سال ۹۵ که بنا بود همه تحریم‌ها یک‌باره برداشته شود، تا امروز نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه زیادتر هم شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به تحریف نظر رهبر انقلاب درباره رفع تحریم‌ها گفت: این حرکات هماهنگ دشمنی اسرائیل و آمریکا و خط نفوذ با اسلام و انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.  به گزارش اعتماد آنلاین، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: حرکت هماهنگ و هدفمند برخی از محافل رسانه‌ای داخلی و خارجی، برای تحریف نظر رهبری درباره رفع تحریم‌ها، و نیز توهین، دروغ پراکنی و تشویش اذهان عمومی، به وضوح تمام بغض و کینه دشمن، بویژه دشمنی اسرائیل و آمریکا و خط نفوذ با اسلام و انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.