مووینه، مرکز دانلود رایگان فیلم، در این مقاله قصد دارد درباره برترین فیلم های کمدی با شما صحبت کند. ژانرکمدی یکی از محبوب ترین ژانر ها برای عموم مردم است. هر فردی شوخ طبعی خودش را دارد و هیچ لیستی از بهترین فیلم های کمدی قرار نیست که کاملاً با همه همسو شود. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، جهان به خنده نیاز دارد. این قرن عجیب و در حال حاضر تعداد کمدی های عالی تولید کرده است اما بیاید امیدوار باشیم که در سال های گذشته پیشرفت های بیشتری در داستان های کمدی به عمل بیاید. ما در این لیست سعی کرده ایم بهترین کمدی های را در حال حاضر انتخاب کنیم تا بتوانید با دیدن آنان آخر هفته خوش و شادی داشته باشید. البته دانلود رایگان سریال هم از مووینه ارائه میشه که در مقاله دیگری با شما همراه خواهیم شد.

 

Easy A 2010

کارگردانان: ویل گلوک

چه چیزی بهتر از دانلود فیلم کمدی در حال و هوای دبیرستان است؟ البته این یک  فیلم درام عاشقانه وکمدی دبیرستانی است. Easy A یک دانش آموز مهربان را دنبال می کند که به طور تصادفی شایعه ای درباره خودش در مورد سو استفاده های جنسی که هرگز واقعاً اتفاق نیفتاده اند می شنوند. طبیعتاً هرچه شایعه پیشرفت می کند، اوضاع پیچیده تر می شود و لحظات خنده دار در آن بیشتر می شود. اما استون بازیگر نقش اول این فیلم است. این فیلم الهام گرفته از رمان داغ ننگ می‌باشد.

Airplane! 1980

کارگردانان: جیم آبراهامز ، دیوید زاکر

فیلمی در سبک کمدی هجو به کارگردانی جیم آبراهامز است. «تد استرایکر» سابقا خلبان بوده است، اما از پرواز می‌ترسد؛ پس از مسموم شدن خلبان او اکنون باید کنترل هواپیما را به دست بگیرد .هواپیما یک کمدی در درخشان ترین حالت است. ماجرا جوانی را دنبال می کند که پس از یک مأموریت بسته بندی شده در طول جنگ جهانی دوم در پرواز آسیب دیده است. اما وقتی او برای بازپس گرفتن شعله قدیمی خود سوار هواپیما می شود، در نهایت تنها کسی است که می تواند آن را نجات دهد با این فرض که می تواند بر ترس خود از پرواز غلبه کند. کلمه بازی و تک خطی مضحک بیش از هر فیلم سینمایی، هیچ لیستی از بهترین کمدی ها بدون آن نیست.

 

Shaun Of The Dead 2004

مدیر: ادگار رایت

فیلمی آنچنان بدیع است که پایه و اساس ژانر جدید به نام رام زام را تشکیل داد . این فیلم نخستین قسمت از سه‌گانه سه طعم کورنتو است. سیمون پگ و ادگار رایت استعدادهای خود را برای نوشتن بازنده های دوست داشتنی و چرخش های ژانر اختراعی به ارمغان می آورند. صفحه بزرگ نتایج صریحاً خنده دار است ، با شان و شریک زندگی ناسازگار اد (نیک فراست) که تلاش می کند کسانی را که دوست دارند در میان آخرالزمان زامبی نجات دهد. سایمون پگ، نیک فراست و مارتین فریمن از بازیگران فیلم هستند. شان یک زندگی کسل کننده را از سرمی گذراند. او با اد، رفیق وفادارش زندگی می کند. شان می خواهد زندگیش را درست کند اما ناگهان مردگان از گور برمی خیزند. این یک تغییر خوشایند از واکنشهای آمریکایی بیشتر به این ویروس همه گیر کرونا است.

 

Borat 2006

کارگردان: لری چارلز

کمدین صاحب سبک یعنی آقای ساشا بارون کوهن با این کار کمدی و مستند گونه با عنوان طولانی یک موفقیت عالی کسب کرد نام فیلم (بورات: آموزشهای فرهنگی آمریکا برای ساخت از ملت باشکوه قزاقستان بهره مند شوید) که احتمالاً بهتر است از آن به عنوان بورات نام ببرید تا این نام طولانی. کوهن با آموختن چند درس از علی جی ایندهاوز، عاقلانه به تعامل با افراد واقعی که نمی دانند از گفتگو با یک شخصیت فیلم صحبت می کنند، برمی گردد، با سبک نیمه بداهه هم جنبه پنهان ذهنیت آمریکایی را نشان می دهد و هم لحظات خنده دار ناراحت کننده ای را ارائه می دهد.

The Big Sick 2017

کارگردان: مایکل شوالتر

امیلی گوردون و کومایل نانجیانی نامزد بهترین فیلمنامه اصلی شدند زیرا سنت عاشقانه واقعی خود را در یک کمدی تند و سودمند درباره خواستگاری که با یک درگیری فرهنگی آغاز می شود، ترکیب می کنند. بعد از اینکه گوردون و نانجیانی فیلمنامه را به عنوان یک روش شدید از زوج درمانی نوشتند، جود آپاتو و کارگردان مایکل شوالتر آن را به  بهترین شکل درآوردند و زو کازان را به عنوان زن جوانی انتخاب کردند که به دنبال یک طنز شرقی آمریکایی است.

 

 

How the Grinch Stole Christmas 2000

کارگردانان: ران هوارد

عید کریسمس هنوز نرسیده است، اما این بدان معنی نیست که در حال حاضر نمی توانید از یکی از بهترین فیلم های کریسمس لذت ببرید. فیلم های مختلف داستان جذاب گرینچ در زیاد هستند، اما اگر از طرفداران نسخه با بازی جیم کری هستید ، این تنها موردی است که باید باید ببینید. اگر به دنبال تعداد بیشتری از فیلم های جیم کری هستید، می توانید به بهترین فیلم های سینمایی نگاهی بیندازید. چگونه گرینچ کریسمس را دزدید یکی از بهترین فیلم های کمدی کریسمسی است که ساخته شده است و طرفداران زیادی نیز دارد. «گرینچ» (جیم کری) سال ها پیش در هوویل به دنیا آمده، اما قیافه ی ترسناک او و همین طور علاقه ی بی حد و حسابش به «مارتا می» (بارانسکی) - که ذره ای به «گرینچ» علاقه ندارد، باعث شده از آن سرزمین رانده شود. از آن زمان تا کنون، «گرینچ» کینه ی مردم هوویل را به دل داشته و حالا فرصت انتقام فرا رسیده است.

The Other Guys2010

کارگردان: آدام مک کی

در حالی که بیشتر فیلم های پلیس متمرکز بر کارآگاهان برتر و قهرمان ساز هستند ، فیلم The Other Guys به دو همکار ناسازگار با هم می پردازد . آلن گمبل (ویل فرل) و تری هویتز (مارک والبرگ) در انتهای پایان دوره کاری شان قرار دارند اما فرصتی برای آنها پیش می آید تا به رده های بالاتر در شغلشان برساند.  ویل فرل، مارک والبرگ، دواین جانسون، مایکل کیتون و ساموئل ال. جکسون از بازیگران فیلم می‌باشند. دو کارگاه پلیس که در نیویورک زندگی می کنند به دنبال فرصت های هستند تا بهترین پلیس های شهر شناخته شوند اما ماجراهایی برای آن ها اتفاق می افتد.

 

Pineapple Express 2008

کارگردان: دیوید گوردن گرین

آناناس اکسپرس  بهترین بازی ست روگان و جیمز فرانکو است. «دیل دنتون» مصرف کننده مواد مخدر برای شام باید به خانه نامزدش برود و شام را با خانواده او بخورد اما قبل از این او باید احضاریه را تحویل دهد که در هنگام تحویل شاهد قتل میباشد. او فرار میکند اما قاتل او را می بیند. اگر قصد تماشای این فیلم را دارید ، بسیار توصیه می کنیم هر چه زودتر آن را ببینید و از دیدن آن لذت ببرید.

 

Monty Python and the Holy Grail 1975

کارگردانان: تری گیلیام ، تری جونز

این کمدی کلاسیک انگلیسی از مونتی پایتون، شاه آرتور به همراه شوالیه‌های باوفای خود به دنبال یافتن جام مقدس به موانع احمقانه زیادی برمی‌خورند. کمدی در حالی آغاز می شود که این گروه از سربازان قرون وسطایی در تلاش برای عظمت با انبوهی از موانع احمقانه روبرو می شوند. در فیلم مانتی پایتون و جام مقدس بازیگرانی چون Eric Idle، Graham Chapman، John Cleese، Terry Gilliam، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 

Scott Pilgrim vs. the World 2010

کارگردان: ادگار رایت

این فیلم اکشن کمدی شبیه هیچ فیلم دیگری نیست. اسکات پیلگریم (مایکل سرا) که با چشم انداز عشق جدیدی روبرو شده است ، باید تلاش کند تا قلب او را با وجود هفت دوست مخوف  که مانع او می شوند بدست بیاورد. اگر کمدی های شوخ طبعی را دوست دارید با ژانر اکشن در هم آمیخته شده حتما این فیلم را ببینید. اسکات در برحه‌ای از زندگی‌اش به سر می‌برد که هیچ چیزی را جدی نمی‌گیرد، همه‌چیز مزه‌اش را برای او از دست داده است و روزهایش به یک روتین تکراری بی‌هیجان و غیرلذت‌بخش تبدیل شده است.

Walk Hard: The Dewey Cox Story 2007

کارگردان: جیک کاسدان

اگر با داستان جانی کش آشنا هستید ، Walk Hard طنزی مسخره و خنده دار است که به طور حتم می خواهید آن را تماشا کنید. دیوی کاکس (جان سی ریلی) نوازنده ای است که برای غلبه بر یک سری مشکلات خنده دار تلاش می کند تا به یک افسانه موسیقی تبدیل شود.

 

Dolemite is My Name 2019

کارگردان: گریگ بریور

این کمدی ردی ری مور (ادی مورفی) را دنبال می کند ، موسیقی دان هالیوودی است پس از ناامید شدن از زد و بند های دنیای هالیوود در تلاش است تا استعداد ذاتی اش را کشف کند و در دنیا سر و صدا ایجاد کند . او در اواسط دهه‌ی هفتاد میلادی فیلم‌ کمدی می‌سازد و با این فیلم خودش را به مردم ثابت می‌کند و شهرتی کسب می‌کند. Dolemite is My Name شبیه هیچ بازی ادی مورفی نیست که شما دیده باشید اما عملکرد عالی او همچنان شما را در این نمایشنامه خنده متحیر خواهد کرد.

 

Always Be My Maybe 2019

کارگردان: ناهنچکا خان

داستان ساشا (علی وونگ) و مارکوس (پارک راندال) را دنبال می کند ، دو دوستی که پس از سال ها فاصله دوباره کنار هم قرار می گیرند. بعد از 15 سال فاصله ، دوباره به هم وصل می شوند ، آنها فکر می کنند که شاید قرار است اتفاق بزرگی با هم انجام دهند اما ماجراجویی  خنده داری برای آن ها پیش می آید. از بازیگران فیلم میتوان به کیانو ریوز، علی ونگ، رندال پارک، دنیل دای کیم و چارلین وای اشاره کرد.

با مقاله قبلی ما با عنوان بهترین فیلم های اکشن 2020 که نفس شمارا در سینه حبس می کنند (لینک به رپورتاژ قطره) آشنا شدید؟ اگر نشدید حتما از دست ندید!