به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر در پزشکی قانونی آرژانتین، چند تن از کارکنان با جسد مارادونا عکس سلفی گرفتن که منجربه اخراج همه آنها شد.

دومین خبر پربازدید با عنوان درخواست دیگو مارادونا برای نوشته روی قبرش، منتشر شده است. به گزارش فرارو، مارادونا مدت ها پیش در یک مصحبه گفته بود: تشکر از توپ؛ بله این جمله‌ای است که روی سنگ قبرم بنویسید.

دیگر خبر ورزشی پربازدید به گزارشی از ثروت مارادونا مربوط می‌شود. به گزارش فرارو،  اکسپرس انگلیس ارزش دارایی مارادونا را ۱۰۰ هزار دلار و اسپورتون فرانسه این رقم را حدود ۱۵۰ هزار یورو برآورده کرده است؛ این درحالی است که مجله آلمانی ورمو، ارزش دارایی مارادونا را ۴۵۰ یورو برآورد کرده است!

هرکدام ازاین خبر ها صحت داشته باشد در اصل تفاوتی ایجاد نمی‌کند و برخلاف ظاهر، نشان دهنده این است که مارادونا در لحظه مرگ اصلا ثروتمند نبوده است! نکته جالب توجه درباره دیگو مارادونا اینکه در طول زمان بازی اش با اسپانسر‌های گردن کلفتی قرارداد داشت که مهمترین آن‌ها برند آلمانی پوما بود.

به گزارش فرارو، در خصوص ثروت مارادونا سه رسانه اروپایی اینطور نوشته اند که او در واقع همه را به باد داده است! زندگی نه چندان سالم مارادونا بیرون از زمین فوتبال و اعتیادش به مواد مخدر و الکل باعث شده او نتواند ثروت اندوزی کند. البته مهمترین عامل از دست رفتن ثروت مارادونا بدهی سنگین مالیاتی او به ایتالیا بود. آنطور که روزنامه کویره دلا سرا نوشته مارادونا عنوان کرده ۳۵ میلیون یورو مالیاتش را داده است تا دیگر تحت تعقیب نباشد. او زمانی که از ناپولی رفت مالیاتش را پرداخت نکرد تا ۳۰ سال جریمه شامل حالش شود. دیگو چندسال بعد و زمان ورودش به ایتالیا موقتا بازداشت شد و ساعت رولکس گران قیمتش هم ضبط شد.

پویا اسبقی مربی ایرانی – سوئدی که پیش از این با هدایت تیم فوتبال “دالکورد” سوئد نام خودش را به‌عنوان جوان‌ترین سرمربی خارجی تاریخ فوتبال سوئد مطرح کرد، از سوی فدراسیون این کشور هدایت سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۱ سال‌های سوئد را بر عهده گرفت. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.