اگر می خواهید به راحتی و تنها با چند کلیک نسبت به خرید گیفت کارت اقدام کنید، می توانید این کار را از طریق وب سایت پارس کنسول به انجام برسانید. در پارس کنسول کلیه خدمات مربوط به خرید گیفت کارت و نیز خرید اکانت قانونی بازی های مختلف پی اس 4 و پی اس 5 ارائه می شود.

خرید گیفت کارت PS4 از پارس کنسول

با مراجعه به وب سایت پارس کنسول، می توانید در بخش خرید گیفت کارت PS4، به راحتی گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. این امکان به صورت کاملا متمرکز در وب سایت پارس کنسول به کاربران ارائه شده است و گارانتی گیفت کارت ها از سوی پارس کنسول برقرار می باشد. البته در نظر داشته باشید که حین خرید و انتخاب خود دقت کافی به خرج دهید، زیرا امکان مرجوعی گیفت کارت و انصراف از خرید وجود ندارد.

t1

شما می توانید انواع گیفت کارت ها از قرار گیفت کارت 60 دلاری، گیفت کارت 50 دلاری، گیفت کارت 40 دلاری، گیفت کارت 30 دلاری، گیفت کارت 25 دلاری، گیفت کارت 20 دلاری، گیفت کارت 10 دلاری، گیفت کارت 3 دلاری  و ... را در اینجا جستجو کرده و نمونه مورد نظر و مطابق نیاز خود را خریداری کنید.

خرید اکانت قانونی PS4 از وب سایت پارس کنسول

اما موضوع بسیار هیجان انگیز در خصوص خرید اکانت قانونی PS4، ارائه بهترین و جدیدترین بازی های حاضر دنیای گیم در پارس کنسول است. آیا پیش از این برای تجربه بازی های جدید یا سایر بازی هایی که به هر شکلی به آن ها علاقه مند هستید، به دنبال خرید سی دی بازی می رفتید؟ تا به حال چند بار با خرید سی دی نتوانسته اید، تجربه دلخواه از بازی را کسب کرده و خیلی زود با خش افتادن سی دی، شکستن یا معیوب شدن آن، بازی جذاب مورد نظر خود را در میانه راه از دست داده اید؟ بدترین شکل این اتفاق زمانی است که هنوز مراحل بازی را به خوبی پشت سر نگذاشته و شیرینی آن تازه برایتان شروع شده که به طور کلی بازی را از دست می دهید.

یک راه حل عالی برای این موضوع وجود دارد و آن خرید اکانت قانونی PS4 یا با ظهور پلی استیشن نسل جدید یعنی پلی استیشن 5، خرید اکانت قانونی PS5 است که دیگر کاربران دنیای گیم را از خرید بازی های فیزیکی بی نیاز می سازد. به این ترتیب با خرید اکانت قانونی PS4 یا اکانت قانونی PS5 نیازی به خرید سی دی فیزیکی بازی نیست و به علاوه با یک بار خرید این اکانت برای بازی مربوط به آن، همیشه آن بازی را در اختیار داشته و هیچ نگرانی بابت از دست دادن بازی، شکستن سی دی یا اتفاقات مشابه نخواهید داشت.

t2

به عنوان نمونه در پارس کنسول، کلیه بازی های جدید و بازی هایی که به این زودی ها انتظار ارائه و عرضه آن ها را می کشیم به همراه اکانت قانونی بازی ارائه شده اند. به این ترتیب بدون هیچ نگرانی که امکان دسترسی به جدیدترین بازی های روز دنیا برایتان فراهم نباشد، می توانید از این طریق برای خرید اکانت قانونی هر یک از بازی هایی که مایل هستید، اقدام کنید.

بازی و بازی کردن چه به شکل فیزیکی و چه این طور آنلاین و امروزی، یکی از تفریحات سرگرم کننده ای است که همیشه و در هر سن و سالی، برای افراد مختلف جذاب بوده و به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا که توصیه شدید به خانه نشینی و رعایت قرنطینه خانگی شده است، بیش از پیش دنیای بازی های گیم پا گرفته و توجه ویژه ای به این بازی ها داریم.

t3

پارس کنسول نیز به عنوان حامی گیم در راستای عرضه جدیدترین بازی های روز دنیا، فعالیت کرده و اخبار جدید مربوط به این بازی ها، زمان عرضه، حواشی و شایعات و غیره را نیز پوشش می دهد.

توصیه نهایی

به یاد داشته باشید که برای خرید اکانت قانونی یا گیفت کارت، باید حتما از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر اقدام نمایید تا مشکلی از بابت اعتبار آن ها وجود نداشته باشد. در پارس کنسول گارانتی مادام العمر اکانت های قانونی ارائه شده و مشتری از این بابت با اطمینان خاطر خرید خود را انجام خواهد داد.