خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و مصرف آب تصفیه شده با وضعیت موجود آب آشامیدنی لوله کشی شهری و انواع چاه خانگی ، یک الزام و ضرورت برای حفظ سلامت بدن انسان و خانواده میباشد . با این حال با وجود برندهای معتبر تایوانی و انواع دستگاه چینی موجود در بازار تصفیه آب خانگی ایران نیاز به بررسی و تحقیق در رابطه با بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی خواهیم داشت تا بهترین گزینه را طبق کیفیت ، قیمت و خدمات پس از فروش تهیه و خریداری نماییم .

کیفیت آب آشامیدنی لوله کشی شهری با توجه به نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم موجود در آب های زیر زمینی روز به روز کاهش میابد و متقابلا مزیت استفاده از آب تصفیه شده برای عموم مردم افزایش چشم گیری خواهد داشت ، علی الخصوص که یک دستگاه تصفیه آب خانگی حرفه ای میتواند آبی با سختی استاندارد جهانی بهداشت NSF و کاملا معدنی و پاکیزه در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

از مزایای استفاده و نوشیدن آب تصفیه شده میتوان به جلوگیری از سنگ کلیه ، جلوگیری از بیماری های سرطانزایی که ناشی از نیترات زیاد آب بروز پیدا میکنند ، جلوگیری از آلزایمر زودرس که ناشی از وجود آلومینیوم در آب آشامیدنی است ، جلوگیری از ریزش مو و چروک شدن پوست که ناشی از وجود کلر و مواد جانبی کلر در آب آشامیدنی است و صدها مورد دیگر اشاره نمود .

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

همانطور که اشاره کردیم ، مارک های معروف تصفیه آب موجود در بازار ایران ، تایوانی اصل هستند زیرا تایوان مهد تولیدات انواع تصفیه کننده خانگی ، صنعتی و نیمه صنعتی در دنیا میباشد . از بهترین دستگاه های تایوانی موجود در بازار ایران میتوان به تصفیه آب خانگی مینروا Minerva تایوان اشاره نمود که در مدلهای گوناگون از شش مرحله ای معدنی ساز ، هفت مرحله ای یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی ، هشت مرحله ای لامپ یو وی دار مناسب آب چاه و هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا در بازار توسط شرکت تصفیه آسا ، بزرگترین عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب در سراسر ایران ، عرضه و به فروش میرسند .

تصفیه آب آسا

دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva چگونه کار میکند ؟

آب تصفیه کن مینروا Minerva با بهره گیری از سیستم اسمز معکوس Reverse Osmosis System RO که بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب میگردد ، یک دستگاه حرفه ای و کامل برای تصفیه ی آب منازل در بازار است که با رعایت تعداد مراحل اصولی فیلتر تصفیه آب ، توانایی کاهش سختی TDS آب آشامیدنی تا عدد زیر 100 که بهترین سختی آب برای آشامیدن است را داراست .

عملکرد کلی تصفیه آب مینروا در سه مرحله پیش تصفیه ، حذف املاح درشت تر از 5 میکرون و حذف کلر و مواد جانبی کلر از آشامیدنی است که این موارد در فیلترهای سه گانه تصفیه آب در بدو ورود آب لوله کشی به دستگاه انجام میگردند .

قلب اصلی دستگاه تصفیه کننده مینروا Minerva که ممبران اسمز معکوس تحت لیسانس آمریکا شرکت Filmtec Dow است و با هولوگرام رنگی دارای نماد اصالت به شما عرضه میشود یک فیلتر 13 لایه بسیار ریزبافت بوده که توانایی حذف املاح بسیار ریز و مضر موجود در آب تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارد . این املاح عبارت اند از نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم و… که همگی به سلامت بدن انسان آسیب جدی وارد مینمایند .

فیلتر مرحله پنجم بو و طعم آب آشامیدنی را شیرین نموده و طعم تلخ آب را از بین میبرد . در فیلتر مرحله ششم آب تصفیه کن مینروا Minerva املاح معدنی مفیدی همچون کلسیم ، منیزیم ، سدیم و بی کربنات به آب اضافه میگردند تا سختی آب بیش از اندازه کاهش پیدا نکند و برای بدن ضرر نداشته باشد . فیلتر مرحله هفتم قلیایی کننده آب آشامیدنی با افزایش سطح ph آب آشامیدنی به ایجاد خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی برای آب آشامیدنی میپردازد .

فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز مینروا ، یک فیلتر آنتی باکتریال بوده که با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی به کاهش باکتری های مضر داخل آب نیز کمک شایانی مینماید . اما قیمت دستگاه تصفیه آب چقدر است ؟ شما عزیزان میتوانید برای دریافت و مشاهده قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوانی به صفحه دستگاه تصفیه آب سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و یا با کارشناسان و مشاورین فروش تصفیه آسا شماره های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید .

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از سایت تصفیه آسا

تصفیه آسا با سابقه طولانی در امر عرضه و فروش تخصصی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی و ارائه خدمات پس از فروش همچون سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب ، اضافه کردن تعداد مراحل فیلتر تصفیه آب ، یادآوری زمان تعویض فیلترهای دستگاه ، پشتیبانی و پاسخگویی مشاورین فروش 24 ساعته هفت روز هفته ، نصب رایگان در تهران و کرج ، ارسال رایگان به سراسر ایران، انجام خدمات تعمیرات انواع آب تصفیه کن خانگی و دیگر خدمات ارزنده و تخصصی به شما بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران را طبق بودجه و نیازتان معرفی خواهد نمود .

ضمن این که خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی از مجموعه تصفیه آسا به سادگی و بدون نیاز به مدارک خاصی امکان پذیر است و شما میتوانید با خیال راحت از یک شرکت معتبر و با دریافت مشاوره با کارشناسان فروش شرکت ، خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر به سایت تصفی آسا به آدرس www.tasfiyeasa.com مراجعه کنید.