اگر اتاق یا دفتر کار شما فاقد کارکرد است، اگر دکور آن خسته کننده و قدیمی به نظر می رسد، برای ایجاد حس زندگی نیاز به طراحی و بازسازی ساختمان می باشد. تزئینات ممکن است برای بعضی ها کار ساده ای به نظر برسد، اما مستلزم توجه کافی به جزئیات و دانش سبک های طراحی است. شرکت معماری و دکوراسیون داخلی شرکت جهان ساخت شارین با تکیه بر تیم طراحی و اکیپ های اجرایی با تجربه که به صورت تخصصی در بخش طراحی داخلی خانه و یا اجرای دکوراسیون داخلی خانه در حال فعالیت هستند و با بروز رسانی دائم اطلاعات و مشاوره های در تناسب با شرایط کار  و ارائه کردن انواع کالا ها و متریال های مورد نیاز شما و احترام گذاشتن به حقوق کارفرمایان خود چه از نظر کیفیت کار و چه از نظر برنامه زمان بندی سعی در جلب رضایت خاطر مشتریان خود را دارد و در این زمینه بسیار با مهارت عمل می کند.

طراحی دکوراسیون

امروز طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی، به یک نیاز تبدیل شده است. سابقا یک شرکت طراحی داخلی با یک دانش ابتدایی می‌توانست نیاز بسیاری از مخاطبان را برطرف نماید. اما امروز با توجه به دسترسی بالای مخاطبان به شبکه‌های اجتماعی و میزان درک او از دکوراسیون داخلی، اهمیت به آن افزایش پیدا کرد. امروزه شرکت‌ های طراحی دکوراسیون داخلی زیادی هستند که به صورت تخصصی فقط در یک یا چند زمینه به خصوص فعالیت می‌کنند. مانند دکوراسیون منزل ، دکوراسیون مغازه ، دکوراسیون دفتر اداری، غرفه سازی و بسیاری شاخه های دیگر.

این رو مهم است که تلفیق فرهنگ، توجه به کاربری و سلیقه همراه با دانش طراحی داخلی دستور کار یک شرکت دکوراسیون داخلی باشد. که شرکت شارین آرک با سال ها تجربه در زمینه طراحی داخلی مانند طراحی کابینت آشپزخانه طراحی و اجرای کناف که از مدرن ترین المان ها در سبک مدرن می باشد، به مهارت بالایی رسیده است.

دکوراسیون ، دکور داخلی و چیدمان منزل نقش مهمی را در زیبایی منزل دارد. برای طراحی دکوراسیون داخلی به صورت حرفه ای باید ابتدا مشخص کنید که چه چیزهایی  منجر به زیبا تر شدن خانه می شود؟ چه سبکی را می پسندید و یا کدام قسمت از منزل را قرار است چیدمان کنید؟ دانستن این مورد توسط یک دکوراتو ماهر امری ضروری است تا خانه را با توجه به سبک مورد علاقه ی فرد چیدمان کرده و از لوازمی در حیطه ی سبک دلخواه استفاده نماید. به طور مثال فردی که به دنبال سبک سنتی است بهتر است مدل مبل ها و پرده ها به صورت سنتی باشد و یا از لوازمی نظیر گلیم برای چیدمان استفاده شود.

طراحی دکوراسیون

در طراحی داخلی ما تنها به دنبال چیدمان های گوناگون مبلمان متغیر، کف سازی ها و ... نیستیم، بلکه به دنبال کشف، خلق و ایجاد فضایی از طریق تعاریف مختلف فضایی و طراحی مبلمان های ثابت آن فضاها هستیم ، تا بتوانند حوزه و عملکرد یک فضا را دقیق تر تعریف کند، به دنبال نورگیر ی ها، اختلاف ارتفاع ها، جلو و عقب رفتگی ها و شکل و فرم کلی فضاها هستیم ، تا بدون مبلمان متغیر نیز بتوانیم عملکرد و شخصیت فضایی آن را تشخیص دهیم.

سبک های بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی وجود دارد که هر کدام نظر افراد متفاوت را جلب می کند. از کارهای ساده و مینیمال تا کارهای منحنی و دکوراسیون های دکوراتیو، البته که مشاورین شارین آرک در هر محیط با توجه به پلان ساختمان، نور محیط، میزان تغییر مورد نظر و بودجه می توانند پیشنهادات شگفت انگیزی برای محیط شما داشته باشند و محیطی رویایی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشند.

و اما اگر علاوه بر دکور خانه از معماری آن نیز خسته شده باشید یا گمان می کنید که بنای شما قدیمی شده است، می توانید علاوه بر طراحی داخلی جدید به بازسازی بنای خود نیز بپردازید. بازسازی ساختمان به صورت جزئی و همچنین کلی انجام می شود که در روش جزئی بازسازی تنها یک بخش از ساختمان و در روش کلی تمام قسمت های ساختمان که ممکن است بیرون و یا داخل سازه باشد مورد مرمت قرار می گیرد. بازسازی ساختمان علاوه بر اینکه باعث می شود تا قسمت های آسیب دیده احیا شوند، جان تازه ای نیز به جلوه ظاهری ساختمان می بخشد. بازسازی ساختمان لوکس و تعمیرات ساختمان هزینه های هنگفت تعویض ساختمان را ندارد و بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

بازسازی ساختمان

خدمات بازسازی ساختمان که تیم تخصصی شارین آرک به شما ارائه می دهد این است که پارامترهای فنی و اقتصادی بالای ساختمان های اصلاح شده را تضمین می کند. شارین آرک بازسازی ساختمان قدیمی و بناهایی که به تیم حرفه ای آن می سپارید را مطابق با پروژه توسعه یافته تضمین می کند و فرصتی برای نظارت بر کارهای انجام شده به شما می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت شارین آرک پروژه های آن را مشاهده کنید و از انواع خدمات دیگر این مجموعه مطلع شوید. همچنین می توانید با شماره گیری 921007005_021 با مشاوران و متخصصان این مجموعه در ارتباط باشید.