صادق زیبا کلام از تکرار سرنوشت غلامرضا تختی برای محمدرضا شجریان یاد کرد و گفت : رفتن شجریان به طرف مردم برای ایجاد محبوبیت و کاریزما نبود؛ تمام دلش رفت به سوی مردم و این دقیقا چیزی بود که مردم فهمیدند. این مطلب در صدر اخبار پربازدید شهر خبر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری سلام نو در این خصوص به نقل از صادق زیبا کلام نوشت: در اینکه صدای محمدرضا شجریان اسطوره بود، تردید نیست. در اینکه از همان ابتدا که 50 سال پیش از مشهد به تهران آمد فقط و فقط خواند و از موسیقی جدا نشد، باز هم هیچ تردیدی نیست. در اینکه هنر را ابزار ثروتمندشدن، مشهورشدن و کیابیا ‌برای خودش دست‌وپاکردن قرار نداد نیز شکی نیست، اما این همه شجریان نبود؛ همچنان که کشتی و کسب مدال همه تختی نبود. برای تختی‌شدن، برای محمدرضا شجریان شدن، باید چیزهای دیگری هم داشت.

انتشار عکس همسر اول استاد شجریان در مراسم تشییع نیز دیگر اخبار پربازدید شهر خبر بود. به گزارش سایت خبری خبر ثریا، عکسی از حضور همسر اول شجریان در مراسم تشییع وی منتشر شده است.

انتشار ویدئویی از صحبت‌های همایون شجریان توسط پایگاه خبر همشهری‌آنلاین نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد. همایون شجریان در این ویدئو خطاب به مردمی که در مراسم حضور داشتند، گفت: مردم عزیز ما اعتبار و آرامش خود را از شما می گیریم. تمام صبر و شکیبایی ما به دلیل حضور شماست. ممنون از شما که آمدید. معذرت می خواهم اگر امکان حضور میلیون ها نفر برای تشیییع جنازه پدر وجود نداشت اما من دست تک به تک شماها که خواهان حضور در چنین مراسمی بودید را می بوسم.

دیگر خبر پربازدید در مورد سکوت روزنامه کیهان در خصوص استاد شجریان بود. به گزارش مثلث‌آنلاین، درحالیکه اکثر روزنامه صبح شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ به درگذشت استاد محمدرضا شجریان پرداخته‌اند، درگذشت خسروی آواز ایران در صفحه اول روزنامه کیهان جایی نداشت و این روزنامه دررگذشت استاد آواز ایران را پوشش نداد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  گوناگون به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.