به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری تابناک در این خصوص نوشت: به دنبال انتشار فیلمی کوتاه در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن کارخانه یک فعال اقتصادی، «اسحاق جهانگیری» پس از اطلاع از این موضوع، از دستگاه‌های ذیربط خواست ضمن بررسی و رسیدگی موضوع، نتیجه را گزارش کنند.

دومین اخبار پربازدید در خصوص پشت پرده خبر مذاکره مخفیانه و مستقیم ایران و آمریکا در عمان بود. به گزارش همشهری‌آنلاین، به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: انتشار یک خبر در شماره روز گذشته روزنامه «الجریده» جنبه متفاوت و تأسف‌برانگیزی از آغاز رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در ایران را به رخ کشید. خبری ادعایی از آغاز مذاکرات محرمانه جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده امریکا که با عنوان «مذاکرات مستقیم و مخفیانه در عمان بین دولت ترامپ و شاهین‌های ایران» به تیتر نخست این روزنامه کویتی تبدیل شده است اما از نظر محتوا، نحوه تهیه خبر و بازتاب آن در رسانه‌های داخل ایران و نیز در شبکه‌های اجتماعی به واقعیاتی سیاسی فرای خود اشاره دارد.

آنچه در پیشانی خبر آمده این ادعا است که: «نمایندگانی از یک شخصیت اصولگرا در ایران و دولت ترامپ در عمان در حال مذاکرات محرمانه هستند. دولت امریکا طرح پیشنهادی برای همکاری و پایان دادن به همه اختلافات دو کشور ارائه کرده و در چارچوب این مذاکرات، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا برای سفر به تهران، امضای توافقنامه میان دو کشور با رهبر عالی ایران و تضمین برداشتن تحریم‌ها اعلام آمادگی کرده است».

دادگاه جمهوری تاجیکستان تعدادی از شهروندان خود را که به ‌تازگی در ایران تحصیل کرده و در دانشگاه‌های ایران فارغ‌التحصیل شده‌اند به بهانه‌های مختلف بازداشت و محاکمه کرده است. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

دیگر خبر پربازدید در خصوص همنوایی دوباره اروپا با آمریکا علیه ایران بود. به گزارش همشهری‌آنلاین، سه کشور اروپایی در راستای تکمیل سیاست موسوم به «فشار حداکثری علیه ایران» قصد دارند سفیران ایران در پایتخت‌های خود را احضار کنند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.