یکی از رسوماتی که در فرهنگ تمامی نقاط کشورمان وجود دارد، این است که بعد از فوت شخص، مراسم‌های ختم در روز تشییع جنازه، شب سوم، شب هفتم، شب چهلم و سالگرد متوفی برگزار می‌شود.

اما برای شرکت در مراسم ترحیم ضروری است آداب و رسومی را رعایت کنیم.

از جمله رسوماتی که در مراسمات ترحیم مشاهده می شود، ارسال تاج گل برای مراسم، باکس گل و یا تاج گل طبیعی مخصوص ختم به محل مراسم است، معمولا ارسال این گل‎های زیبا به منظور همدردی با خانواده متوفی صورت می‌گیرد.

e1

 تسلیت نوعی تسلی دل برای بازماندگان مرحوم به حساب می‌آید و بهتر است جهت ادای احترام یک تاج گل یا دسته گل ترحیم خریده و در مراسم ختم شرکت کنیم؛ اگر به دلایل مختلف شرایط شرکت در مراسم را نداشتیم، کافی است یک سبد گل زیبا و یا یک تاج گل تسلیت تهیه کنیم و با یک کارت عذرخواهی به محل مراسم ارسال کنیم.

e2

برای سفارش گل  نیازی نیست حتما زمان زیادی صرف کنیم و به صورت حضوری برای خرید گل اقدام کنیم و تمام گل‌فروشی های شهر را زیر و رو کنیم، بلکه می توانیم با صرف زمان کوتاهی در بازارهای گل اینترنتی به صورت غیر حضوری اقدام به سفارش و خرید گل کنیم.

انتخاب و سفارش گل نیز مراحل دشواری دارد؛ از آن جایی که هر گل پیامی را به مخاطب می رساند، برای خرید گل ترحیم باید نکاتی را در نظر بگیریم؛ نکاتی مانند میزان صمیمیت ما با متوفی و خانواده ایشان، سمت شغلی وی و...

در مراسم ترحیم از تاج گل برای تسلیت بیش از سبد گل و تاج گل ترحیم استفاده می شود؛ می توانیم با توجه به موارد ذکر شده برای همدردی و عرض تسلیت، برای مراسم ختم و ترحیم تاج گل سفارش داده و به محل مراسم ارسال کنیم.

خرید گل و قرار دادن آن در مراسم ختم علاوه بر ابراز همدردی باعث صمیمیت بیشتر ما با خانواده متوفی می شود؛ زیرا با این کار نشان می دهیم در یکی از سخت ترین شرایط زندگی که فوت یکی از عزیزان است، کنار آن ها بوده ایم.

e3

بهتر است قبل از خرید آنلاین گل، از ساعت و روز برگزاری مراسم ترحیم اطلاع کسب کنیم و تاج گل را در زمان تعیین شده به دست مسئول هماهنگی کننده  مراسم برسانیم. با خرید اینترنتی گل از حق انتخاب بالایی برخوردار هستیم و می توانیم تاج گلی با گل های زیبا و متنوع سفارش دهیم که مناسب مراسم باشد.

خرید جعبه گل

این روزها یکی از ایده های خلاقانه و آسان برای تهیه هدیه لوکس و زیبا سفارش باکس گل است که می تواند احساس شعف بی نظیری را در طرف مقابل تان به وجود آورد. جعبه گل بهترین هدیه از سال‌های قدیم تاکنون بوده است. همان طور که می دانید هر گل علاوه بر زیبایی، یک معنی مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال گل رز نماد عشق است و از دیرباز از این گل برای ابراز عشق استفاده میشود. شما میتوانید با انتخاب باکس گل رز و انتخاب دیزاین و تعداد گل مناسب به عزیزانتان ابراز احساستان کنید.

e4

مزایای خرید باکس گل

مزیتی که باکس گل در مقایسه با سایر محصولات مانند سبد گل و دسته گل دارد این است که به دلیل جنس محکم باکس، از گل‌ها بیشتر محافظت می‌شود وبه چون دارای اسفنج خیس است، از تبخیر آب اسفنج های جلوگیری میکند و رطوبت مورد نیاز گل را تامین می کند. علاوه بر اسحتکام، جعبه گل نسبت به محصولات دیگر بسیار شیک‌تر و زیبا تر بوده و همین امر باعث شده تا محصولاتی ویژه مانند جعبه گل و شکلات، جعبه گل خواستگاری، جعبه گل برای تولد، جعبه گل ترحیم، جعبه گل نامزدی، جعبه گل بله برون، جعبه گل با پول و .... توسط طراحان VIP Shop  آماده و خدمت شما عزیزان ارائه گردد.

e5

قیمت باکس گل

قیمت جعبه گل به تعداد و نوع گل های استفاده شده، جنس باکس، نوع دیزاین و گل آرایی آن بستگی دارد. ما برای تنوع قیمت جعبه گل و برای پوشش تمام سلیقه‌ها از جعبه گل هایی با طرح و جنس مختلف مانند باکس گل چوبی، جعبه گل فلزی، باکس گل شیشه ای، جعبه گل سرامیکی، جعبه گل کنفی و... در محصولاتمان استفاده کرده ایم. شما در گلفروشی آنلاین VIP Shop  میتوانید محصولات متنوعی از هر گروه مانند باکس گل لاکچری، باکس گل ارزان و جعبه گل فانتزی را پیدا کنید و با خرید اینترنتی جعبه گل دلخواهتان را در زمان و مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.