منوچهر هادی پس از جنجال‌های به وجود آمده با سریال دل، ساخت سریال جدیدی به نام "سریال گیسو" را آغاز می‌کند.
طی هفته‌های آخر و پایانی مجموعه‌ی دل، اعتراضات زیادی از سوی مخاطبین به این سریال وارد شد و چندی پیش بازیگران سریال از جمله سعید راد، نسبت به این اعتراضات واکنش نشان دادند و با موج مخاطبین ناراضی همراه شدند.
سعید راد از بازی در این سریال که نخستین فعالیت او در شبکه خانگی نمایش، و نخستین فعالیت در قالب سریال بود احساس پشیمانی کرده و معتقد است که این کار، وجهه‌ی او را خراب کرده است.
در پی این حواشی، منوچهر هادی، کارگردان نام آشنای سینمای ایران از هواداران و بینندگان این مجموعه عذرخواهی کرد و اعتراف کرد که باید خیلی زودتر به داستان پایان می‌داد.
همچنین در متن عذرخواهی خود از سریال جدید خود رونمایی کرد و به نوعی قصد داشت با نوید ساخت سریالی جدید به نام «سریال گیسو» دلجویی از بینندگان کرده باشد.
 

سریال گیسو

 
سریال گیسو اثر جدید منوچهر هادی خواهد بود که در حال و هوای سریال عاشقانه اتفاق می‌افتد.
از جمله بازیگران آن می‌توان به سوپراستار سینمای ایران «محدرضا گلزار»، هومن سیدی، حسین یاری، پانته‌آ بهرام و ساره بیات اشاره کرد. به بیانی دیگر می‌توان گفت تمامی بازیگران سریال عاشقانه (به غیر از مهناز افشار) در این سریال حضور خواهند داشت.
نکته‌ی جالب و جنجالی که در مورد این سریال وجود دارد، حضور هومن سیدی به عنوان بخشی از تیم بازیگری سریال گیسو است؛ هومن سیدی اخیرا کارگردانی سریال خود یعنی قورباغه را به اتمام رسانده، قصد دارد به عنوان بازیگر در سریال گیسو حضور پیدا کند.
این در حالی اتفاق می‌اُفتد که پیش‌تر سیدی اعلام کرده بود دیگر قصد بازی در هیچ فیلم یا سریالی در شبکه خانگی نمایش را ندارد و صرفا می‌خواهد ادامه‌ی فعالیت هنری خود را به عنوان کارگردان سپری کند.
ولی در عکسی که اخیرا محمدرضا گلزار در اینستاگرام خود منتشر کرد و خبر ساخت سریال گیسو را تأیید کرد، تصویر هومن سیدی و عوامل بازیگری سریال عاشقانه به چشم می‌خورند.
مسلما اخبار ساخت سریال گیسو، یکی از بهترین خبرهای هفته‌های گذشته سینمای داخل کشور بوده و دوست‌داران ژانر درام-عاشقانه از بازگشت تیم بازیگری محبوب سریال عاشقانه در قالب یک سریال جدید بسیار خرسند هستند. با توجه به سابقه‌ی درخشان این مجموعه، می‌توان انتظار استقبالی بی نظیر را از سریال گیسو داشت.
 

سریال قورباغه

 
با توجه به سریال‌هایی که در سال 99 از شبکه خانگی نمایش پخش شد، و عناوینی نظیر سریال قورباغه و سریال گیسو که در آینده منتشر می‌شوند، می‌توان گفت که سال 99 یکی از بهترین سال‌های سینمای کشور می‌شود.
نظر شما عزیزان چیست؟ فکر می‌کنید منوچهر هادی می‌تواند با سریال گیسو انتظارات بینندگان را برطرف سازد و اعتبار خود را که این روزها خدشه‌دار شده است بازپس گیرد؟
دیدگاه ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید.
 
منبع: تایم سیتی