در این مطلب به معرفی بهینه ترین هیتر گازی موجود در بازار پرداخته ایم. یکی از ملزومات اساسی در تمامی سازه های ساختمانی استفاده از تجهیزات گرمایشی است. این سیستم ها با ایجاد هوایی گرم و یکنواخت کردن دمای محیطی داخلی سرمای زمستان را قابل تحمل می کنند. در همین راستا ابزار و روش های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد که هریک به نوعی با ایجاد حرارت، دما را در حد مطلوب نگه می دارند. یکی از پرکاربردترین تجهیزات حرارتی هیتر است. هیترها در انواع مختلف با موقعیت نصب های متفاوتی تولید و عرضه می شوند، که میتوان با توجه به شرایط محیط محصول مورد نظر را نصب و اجرا نمود.

نحوه عملکرد هیترهای گرمایشی به این صورت است که با مصرف سوخت گاز و یا برق و ایجاد حرارت و به صورت مستقل از هر نوع سیستم مرکزی گرمایش محیط را فراهم می کنند. با توجه به همین ویژگی به یکی از پرکاربردترین تجهیزات حرارتی تبدیل شده اند. و در زمینه های مختلفی اعم از سوله های تولیدی، کارخانه جات صنعتی، در صنعت کشاورزی در گلخانه، مرغداری، پرورش قارچ بیشترین کاربرد را دارند. به همین منظور شرکت های متعددی در خصوص تولید این تجهیزات در حال فعالیت هستند و برندهای متعددی در بازار عرضه می شود. در ادامه به بهترین و ارزانترین هیتر گازی موجود در بازار پرداخته ایم.

۵ برند ارزان و پرفروش هیتر گازی

با توجه به تعدد برند شاید انتخاب بهترین برند هیتر گازی کمی دشوار به نظر برسد. یکی از اولویت های مشتریان حین خرید علاوه بر سطح کیفیت بالا قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ی کالای مورد نظر است. شرکت ها و کمپانی های معتبری که در این زمینه در حال فعالیت هستند همواره سعی بر آن داشته با استفاده از قطعات و متریال مرغوب و درجه یک محصولاتی با بالاترین سطح کیفیت تولید و عرضه کنند. همچنین به منظور قبضه ی بازار و فروش بیشتر کالاهای تولیدی را بدون واسطه و در نمایندگی های معتبر به فروش می رسانند که همین امر موجب شده به طور عمده با قیمت اقتصادی تری به دست مشتریان برسد. در ادامه به معرفی ۵ برند پرفروش و بهینه ترین هیتر گازی موجود در بازار پرداخته ایم که از این طریق می توانید خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه را با دماپویا تجربه کنید.

هیتر گازی نیک گستر : از دیگر بهینه ترین هیتر گازی موجود در بازار میتوان به برند نیک گستر اشاره داشت. این گروه صنعتی ایرانی فعالیت گسترده ای در خصوص تولید و ساخت انواع سیستم های حرارتی و برودتی دارد و بواسطه تولید محصولاتی مدرن و همسو با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مفتخر به کسب گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی متعددی است. همچنین بواسطه دارا بودن خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران حس اطمینان و آرامش را برای مشتریان به بهترین شکل رقم می زند. از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات میتوان بهره مندی از فن دمنده زیلابگ آلمان و رگلاتور سیت ایتالیا اشاره داشت، که همین امر موجب افزایش سطح کیفیت و بازدهی آن شده است. هیتر گازی نیک گستر در سه مدل با ظرفیت حرارت دهی متفاوت تولید و در بازار موجود می باشد. که تنوع رنگ و زیبایی ظاهری وجه تمایز این محصولات نسبت به مدل های مشابه است. همچنین مجهز به سنسور ایمنی دما هستند که سطح ایمنی دستگاه را تضمین می نماید. همچنین به دلیل دارا بودن ترموستات هوشمند و نمایشگر دمای محیط این امکان را فراهم می کند که کاربر با توجه به نیاز دمایی و به دلخواه دمای فضای داخلی را کنترل کند.

هیتر گازی انرژی : یکی دیگر از بهترین و بهینه ترین هیتر گازی موجود در بازار برند نام آشنا و معتبر انرژی است. این گروه صنعتی ایرانی با بیش از نیم قرن سابقه در خصوص تولید و طراحی انواع سیستم های گرمایشی با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی همسو با دانش فنی اروپا تولید و روانه بازار رقابت می کند. تنوع محصولات و کالاهای تولیدی این کمپانی نیاز مشتریان را به بهترین شکل فراهم کرده است. و توانسته سهم عمده ای بازار رقابت را به خود اختصاص دهد. استفاده از فن آکسیال مرغوب در هیتر انرژی موجب شده حین عملکرد کمترین میزان صدا را ایجاد کند و همچنین از قدرت پرتاب باد بالایی نیز بهره ببرد که به این ترتیب هوایی یکنواخت به محیط منتقل می کند. استفاده از شیر کنترل گاز سیت ایتالیا، ترموستات کنترل فن از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات به شمار می آید. همچنین به نوعی طراحی شده که با سوخت مصرفی گاز مایع و گاز شهری قابلیت کارکردی بهینه و مطلوب را دارند. هیتر گازی انرژی از نوع فن دار و دارای سنسور دود هستند که عمل خروج مواد و دود حاصل از احتراق را تسریع می بخشد.

هیتر گازی مشهد ظهور : از دیگر بهینه ترین هیتر گازی موجود در بازار می توان به برند مشهد ظهور اشاره داشت. این گروه صنعتی ایرانی با بیش از نیم قرن سابقه در خصوص طراحی و ساخت سیستم های گرمایشی به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کننده های داخلی شناخته می شود. و طی این سالها به واسطه تولید محصولاتی مدرن و با کیفیت توانسته سهم عمده ای از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. و متفخر به کسب نشان استاندارد ملی ایران گردیده است. هیتر گازی مشهد ظهور در ظرفیت حرارتی متنوع با راندمان ۱۰۰ درصد تولید و در بازار موجود می باشند. این محصولات در دو مدل دمپر دستی و اتوماتیک تولید شده اند که می توان جهت پره ها رو متناسب با نیاز دمایی محیط تغییر و تنظیم نمود. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات استفاده از پره های دستی با جنس آلومینیوم است که موجب شده حین عملکرد کمترین میزان صدا را ایجاد کند. استفاده از قطعات و متریال مرغوب و درجه یک در ساخت هیتر گازی مشهد ظهور موجب افزایش سطح کیفیت و دوام آن شده است و میتوان در مصارف مختلف به منظور گرمایش محیط مورد استفاده قرار داد.

هیتر گازی آذر تهویه : یکی از پرفروش ترین و بهینه ترین هیتر گازی موجود در بازار برند نام آشنای آذر تهویه است. این گروه صنعتی ایرانی یکی از پیشگامان موفق در عرصه تولید سیستم های حرارتی و برودتی به شمار می آید. که به واسطه تولید هیترهایی با راندمان حرارتی ۱۰۰ درصدی با سطح کیفیت و دوام بالا توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. از این هیترهای گازی میتوان در اماکن عمومی از قبیل مساجد، مدارس، سوله ها و سالن های صنعتی، سالن های ورزشی به منظور تامین گرمایش محیط مورد استفاده قرار داد. تمامی مدل های هیتر آذر تهویه طی مراحل مختلف مورد بررسی قرار گرفته و پس از دریافت تاییدیه کنترل کیفیت روانه بازار رقابت می شوند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات بهره مندی از سیستم چگالشی است که همین امر مصرف انرژی را به حداقل رسانده و راندمان آن را به ۱۰۰ درصد رسانده است. این محصولات در دو نوع با سوخت مصرفی گازی و گاز مایع در ظرفیت های ۲۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ کیلوکالری از نوع فن دار موجود می باشند. دارای سیستم کنترل و حفاظت الکتریکی کامل است که میتوان با اطمینان خاطر در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد.

هیتر گازی گرماسان : از دیگر بهینه ترین هیتر گازی موجود در بازار میتوان به برند گرماسان اشاره داشت. این گروه صنعتی ایرانی با نام شایانیر صنعت آرتان با بیش از یک دهه فعالیت محصولاتی با نام تجاری گرماسان تولید و روانه بازار رقابت می کند. با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بالا و قابل مقایسه با سایر برندهای معتبر تولید و روانه بازار رقابت کند. هیتر گازی گرماسان به نوعی طراحی شده که حدود ۶۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید. تمامی محصولات تولید شده این کمپانی دارای نشان استاندارد ملی و کیفیت برتر اتحادیه اروپا می باشد. و بعد از ارزیابی و تست های متعدد با تایید صلاحیت به دست مشتریان می رسد. ابعاد و وزن کم این دستگاه بدون اشغال فضا گرمایش محیط را تامین می کند. این هیتر ها از نوع گازی تابشی هستند که عموما در سالن های مرغداری، پرورش قارچ مورد استفاده قرار می گیرند. مصرف کم انرژی و راندمان بالا از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات به شمار می آید. استفاده از قطعات و متریال اصلی و مرغوب موجب افزایش کیفیت و دوام هیتر های گرماسان شده و به دلیل تنوع در ظرفیت میتوان در مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد.

شما بازدید کننده عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه دماپویا نسبت به مشاهده و خرید سایر سیستم های گرمایشی اقدام نمایید.