از جمله پوشش هایی که در کنار کاغذ دیواری کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی پیدا کرده و میتواند جلوه بسیار زیبا و خاصی را نیز برای فضای موجود ایجاد کند پوستر دیواری سه بعدی میباشد. پوسترهای دیواری از پوشش های قدیمی محسوب میشود که البته با گذشت زمان مدل های متنوع تری از آن برای دکوراسیون های مختلف معرفی و روانه بازار شدند که یکی از آنها پوسترهای دیواری سه بعدی میباشد. امروزه کاربرد پوستر سه بعدی در دکوراسیون مدرن تا حد زیادی افزایش یافته و جلوه بی نظیر و بسیار زیبایی را برای این دسته از دکورها پدید آورده است. کاربرد پوستر سه بعدی در دکوراسیون مدرن بیشتر از دکوراسیون های کلاسیک است زیرا دکوراسیون های مدرن به مراتب سازگاری بهتر و بیشتری را میتوانند با پوسترهای سه بعدی برقرار کنند.

پوستر سه بعدی

کاربرد پوستر سه بعدی در دکوراسیون مدرن منازل

یکی از کاربرد های پوستر های دیواری سه بعدی و یا بهتر است بگوییم عمده کاربرد های آن در منازل میباشد و میتواند جلوه خاص و بی نظیری را برای دکور منازل مسکونی ایجاد کند. بیشتر ساختمان های مسکونی  که قدمت آنها به ۵ تا ۱۰ سال پیش باز میگردد از دکوراسیون هایی مدرن برخوردار هستند که با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی میتوان تناسب خوبی را در دکور و پوشش دیوارها بوجود آورد. البته نکاتی در استفاده از پوستر دیواری برای دکوراسیون منازل باید به یاد داشته باشید تا بتوانید بیشترین تناسب را میان دکور و پوستر ایجاد کنید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید استفاده از پوستر تنها بر روی بخشی از دیوارها است و نباید کل دیوارها را با آن بپوشانید. استفاده از پوستر دیواری بر روی تمامی دیوارها کاری اشتباه است و نه تنها نمیتواند باعث زیبایی دکور شود بلکه جلوه ظاهری بسیار بدی را نیز بوجود خواهد آورد. همچنین باید نسبت به شرایط از پوسترهای مناسبی استفاده کنید. طرح و رنگ پوستر دیواری سه بعدی باید بر اساس شرایط و فضای موجود انتخاب شود تا تناسب خوبی را با دکور ایجاد کند.

کاربرد پوستر سه بعدی در دکوراسیون مدرن ادارات

پوستر دیواری از معدود پوشش ها هست که میتواند با هر شرایطی سازگاری و تناسب برقرار کند که در این بین باید به ادارات اشاره کنیم. فضاهای اداری در برخی از بخش ها نیاز به پوششی مناسب دارند تا بتوانند زیبا و جذاب به نظر برسند. پوستر دیواری سه بعدی از دسته پوشش ها میباشد که میتواند برای این بخش ها مناسب و ایده آل باشد اما باید برای خرید این دسته از پوسترها  توجه داشته باشید که تنها پوسترهای مناسب با فضای اداری را تهیه کنید. برای تهیه پوسترهای سه قعدی مناسب با فضاهای اداری بهتر است پوسترسفارشی مرتبط با صنف خود را خریداری نمایید. برخی از فروشگاه ها و یا چاپخانه ها امکان چاپ پوستر سه بعدی با طرح های دلخواه را فراهم کرده اند که میتوانید با انتخاب این مراکز پوستر با طرح  دلخواه را برای چاپ سفارش دهید. البته میتوانید پوسترهایی که با صنف شما از لحاظ طرح تناسب دارند را نیز تهیت نمایید. برخی از پوستر ها با طرح های پیش فرض وجود دارند که برای فضاهای اداری کاملا مناسب بوده و تناسب بسیار  خوبی را بر قرار میکنند. البته توجه داشته باشید که این پوستر ها با دکورهای قدیمی ادارات چندان تناسب خوبی را نمیتوانند برقرار کنند و برای دکورهای مدرن مناسب هستند.

پوستر دیواری

کاربرد پوستر سه بعدی در دکوراسیون مدرن در مراکز تجاری و هتل ها

از دیگر  اماکنی که امکان استفاده  از پوستر دیواری سه بعدی در آنها وجود دارد و باعث زیباتر شدن فضای موجود نیز میشود هتل ها و مراکز تجاری هستند. مراکز تجاری و هتل ها از دیگر اماکن برای استفاده از پوستر دیواری سه بعدی محسوب میشوند. دیوار هتل ها به دلیل رفت و آمد زیادی که دارند و همچنین دکوراسیون لاکچری و شیک خود باید باپوستر دیواری سه بعدی مناسب دکوراسیون خود پوشانده شوند.پوستر دیواری با طرح های سه بعدی بسیار زیبا مختص  فضاهای شیک و لاکچری مانند هتل ها وجود دارد که با خرید آنها میتوانید فضایی بسیار زیبا و جذاب را برای آنها ایجاد کنید.

در خرید پوستر دیواری به کیفیت در کنار زیبایی نیز توجه داشته باشید

درست است که کاربرد پوستر سه بعدی در دکوراسیون مدرن میتواند تا حد زیادی باعث زیبایی دکور  شود اما باید توجه داشته باشید که تنها نباید زیبایی آنرا ملاک خرید و انتخاب خود قرار دهید و به کیفیت پوستر نیز توجه کنید. کیفیت پوستر دیواری مدرن بسیار مهم است بخصوص در فضاها و اماکن پر رفت و آمد باید از پوستر هایی استفاده شود که کیفیت بالایی دارند و میتوانند مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهند. در مکان ای پر رفت آمد به دلیل اینه پوستر های دیواری سه بعدی زود تر از دیگر اماکن آلوده میشوند نیاز به تمیز کردن پیدا خواهند کرد که از اینرو باید پوستر های قابل شستشو و تمیز کردن را خریداری نمایید تا بتوانید به راحتی سطح آنها را در صورت کثیف شدن تمیز نمایید.

کاربرد پوستر سه بعدی و متحول شدن دکوراسیون

پوستر های دیواری به دو نوع پوستر های معمولی و پوستر های سه بعدی تقسیم بندی میشوند که نوع سه بعدی این پوستر ها از جذابیت بسیار بیشتری برخوردار است و میتوانند تحول بسیار زیادی را برای فضای موجود ایجاد کند. پوسترهای دیواری معمولی نیز میتوانند در زیبایی فضای موجود تاثیر گذار باشند اما پوسترهای دیواری سه بعدی به مراتب بسیار زیباتر و جذار تر هستند. با استفاده از پوستر دیواری های سه بعدی مخاطب با دیدن پوستر مدت ها جذب آن شده و به آن خیره میشود زیرا طرح های سه بعدی آن به گونه ای هستند که برجسته جلوه میدهند و میتوانند تاثیر گذاری بیشتری در جذب مخاطب داشته باشند. بخصوص اگر بتوانید متناسب با فضای موجود پوستر دیواری با طرح های زیبا را خریداری کنید مطمئنا میتوانید در جذابیت دکور و فضا تاثیر گذاری بسیار بیشتری داشته باشید.

خرید پوستر دیواری

برای خرید پوستر دیواری با بهترین قیمت به فروشگاه پوستر دیواری رونیا مراجعه نمایید:

roniya.ir