طبق مطالب وب‌سایت IranianPsychologist.org

زمانی که می‌خواهیم بدن خود را روی فرم نگه داریم و از نظر فیزیکی آن را تقویت کنیم، تقریباً می‌دانیم به کجا مراجعه کنیم و از کجا کمک بگیریم. سالن‌های بدنسازی و همچنین باشگاه‌های ورزشی بهترین مکان برای رسیدن به فیزیک بدن است. اما وقتی می‌خواهیم احساسات درونی و روابط خود را بهبود ببخشیم یا بخواهیم افسردگی یا اضطراب را درمان کنیم، چه باید بکنیم؟

شاید تصمیم گیری برای کمک گرفتن در مواقع بحرانی روحی کار سختی نباشد. در این مواقع افراد ماهر و تحصیل کرده‌ای وجود دارند که می‌توانند به شما در حل مسائل روحی و روانی کمک کنند.

در برخی از زمان‌های زندگی، هر یک از ما ممکن است احساس ناراحتی و افسردگی داشته باشیم و ممکن است برای رفع مشکلاتمان به کمک نیاز داشته باشیم. بیش از 30 میلیون آمریکایی برای رفع مشکلات احساسی و روحی و مواردی که درمان آنها از کنترل آنها خارج است، نیاز به کمک دارند - مشکلات مربوط به ازدواج یا رابطه، یک مشکل خانوادگی یا مواجه با از دست دادن شغل، مرگ یک دوست عزیز، افسردگی، استرس، خستگی از شغل یا سوء مصرف مواد.

این ضررها و فشارهای زندگی روزمره گاه می‌توانند هر انسانی را پا در بیاروند و آن را به فردی گوشه گیر تبدیل کنند. بعضی اوقات ما برای کمک به این مشکلات، نیاز به کمک از یک متخصص مجرب و دارای مجوز داریم. در شهر سن خوزه آمریکا نیز این مشکلات وجود دارد و روانشناسان ایرانی سن خوزه به صدها هزار نفر ایرانی و آمریکایی در هر سنی کمک می‌کنند، که زندگی سالم‌تر و پربارتر داشته باشند.

 

سان خوزه

سن خوزه بزرگترین شهر در جنوب خلیج سانفرانسیسکو و خانه بسیاری از شرکت‌های فنی است. بودن مشاغل مهم در این شهر احتمالاً بزرگترین جذابیت آن است، زیرا سن خوزه در مرکز دره سیلیکون واقع شده است. سن خوزه در کل مکانی گرانقیمت برای زندگی در کل آمریکا است، اما نسبت به سایر شهرهای مجاور کم هزینه‌تر است.

سن خوزه به دلیل داشتن آب و هوایی معتدل و مدیترانه‌ای بسیار مورد توجه مهاجران است. موقعیت سن خوزه در صنایع پیشرفته باعث شده است تا این شهر به عنوان یک مرکز فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و با نام مستعار "پایتخت دره سیلیکون" شناخته شود. مطمئنا زندگی در چنین شهری نیز مشکلات خاص خود را دارد و برخی از این مشکلات به دردهای روحی تبدیل می‌شوند. کار زیاد، مشکلات بسیاری را برای ایرانیان مقیم این شهر ممکن است به وجود آورد که با این اوصاف مطمئنا به روانشناسان ایرانی در آمریکا نیاز پیدا خواهند کرد.

 

روانشناسان ایرانی در سن خوزه

طبق خلاصه تحقیقات دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد، برخی از انواع روان درمانی می‌توانند افسردگی، اضطراب و علائم مرتبط با آن مانند درد، خستگی و حالت تهوع را به طور مؤثر کاهش دهند. تحقیقات بسیاری از این موضوع حمایت می‌کنند که سلامت روحی و جسمی به طور مستقیم با هم ارتباط دارند و دیدن یک روانشناس می‌تواند سلامت کلی فرد را بهبود بخشد.

شواهد قانع کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد اکثر افرادی که حداقل چندین جلسه با روانشناس دارند، به مراتب بهتر از افراد دارای مشکلات عاطفی هستند که درمان نمی‌شوند. یک مطالعه بزرگ نشان داد که 50 درصد از بیماران بعد از 8 جلسه به طور قابل توجهی بهبود یافتند، در حالی که 75 درصد از افراد تا پایان دوره 6 ماهه درمان خود کاملا بهبود یافتند.

 

q2

 

وقتی به یک روانشناس ایرانی فکر می‌کنید، بلافاصله تصویری از کسی که صبور است، شنونده خوبی است و شفقت زیادی دارد در ذهن شما نقش می‌بندد. در حالی که این خصوصیات مهمی برای یک روانشناس خوب ایرانی در سن خوزه است، اما روانشناسان ایرانی در سن خوزه باید خصوصیات دیگری نیز داشته باشند.

برای اینکه هر روانشناس ایرانی در سن خوزه بتواند به مشتریان خود کمک کند، باید بتواند استنتاج کند، تجزیه و تحلیل کند و اطلاعات جمع آوری شده را بررسی کند. روانشناس بودن بیش از این است که فقط به مشکلات مردم گوش فرا دهید. آنها اطلاعات مربوط به فرد یا خانواده را جمع آوری می‌کنند و از این اطلاعات برای ایجاد راه حل‌هایی برای تغییر استفاده می‌کنند.

 

برای یافتن روانشناسان ایرانی در سن خوزه چه باید کرد؟

برای یافتن روانشناسان ایرانی سن خوزه، از پزشک خود یا یک متخصص روانپزشک دیگر سوال کنید. با انجمن روانشناسان محلی یا ایالتی خود تماس بگیرید. از خانواده و دوستان خود بپرسید. با مرکز بهداشت روان منطقه خود تماس بگیرید. یا یک راه راحت‌تر این است که سراغ فضای آنلاین و تکنولوژی بروید و از آن کمک بگیرید.

می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت‌های مرجع بهترین روانشناسان ایرانی را پیدا کنید و از آنها برای رفع مشکلات خود کمک بگیرید. وب‌سایت مرجع روانشناسان ایرانی به آدرس iranianpsychologist.org لیستی از بهترین روانشناسان را در اختیار شما قرار می‌دهد و به راحتی می‌توانید به روانشناس ایرانی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

منبع: www.iranianpsychologist.org - مرجع روانشناسان ایرانی