به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری اقتصاد آنلاین در این خصوص به نقل از رئیس جمهور نوشت: در هفته‌ای که گذشت در یک عرضه 620 میلیارد و در یک عرضه 763 میلیارد سهام عرضه شده مردم خریدند و باز هم این کار انجام می‌گیرد و انشاءالله شاهد یک تحول و تحرک بسیار خوب در زمینه مسائل اقتصادی خواهیم بود.

دومین خبر پربازدید در خصوص صدور مجوز فعالیت کارگزاری‌های بورس بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نماینده بابل در مجلس یازدهم با انتقاد از انحصار در صدور مجوز فعالیت کارگزاری‌های بورس، گفت: قطعاً این انحصار باید رفع شود.

وی در تذکر به وزرای اقتصاد و رئیس سازمان بورس افزود: مردم انتظارات جدی از مجلس یازدهم بابت تسهیل فضای کسب و کار و رفع انحصارات دارند، متأسفانه در 14 سال اخیر در بحث صدور مجوز کارگزاری‌های بورس انحصار وجود دارد از این رو مجلس باید به این مسئله ورود کند تا حل شود.

شایعه خروج محصولات فولادی از بورس کالا نیز  توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. به گزارش سایت خبری گسترش‌نیوز، محمد صادق چیت ساز از کارشناسان بازار فولاد در این خصوص معتقد است: خروج محصولات فولادی از بورس کالا که بستری شفاف برای معاملات است قطعاً شفافیت را از بین می‌برد و به بازار سیاه هم دامن می‌زند.

وی تصریح کرد: درحال‌حاضر هم بخش عمده معاملات آهن در بورس کالا تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت میگیرد و تمامی خریداران محصولات فولادی در بورس کالا از تولید‌کنندگان هستند و مشکل اصلی دخالت دولت در قیمت‌گذاری محصولات فولادی در بورس کالا و ابطال مکرر معاملات است که باعث عطش بازار و رشد قیمت‌ها شده است.

نگرانی مجلس از تبعات منفی ریزش بورس دیگر خبر پربازدید بود. به گزارش اقتصاد نیوز، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه این کمیسیون با وزیر اقتصاد نمایندگان دغدغه خود برای تبعات اجتماعی ریزش بورس را به دولت منتقل کرده اند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار بورسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.