علی اکبر علیزاده برمی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود در دامغان بیان اینکه حادثه سه شنبه شب در بیروت لبنان مشکوک است و آمریکا و رژیم صهیونیستی در وقوع آنکه منجر به کشته و مجروح شدن مردم لبنان شده دخالت دارند، بیان کرد: ملت و دولت جمهوری اسلامی و دیگر قوا و نهادهای ایران این حادثه دلخراش را که منجر به کشته و مجروح شدن مردم بی‌گناه شد را محکوم می‌کنند و با مردم این کشور همراه و همدل خواهند بود و هرگز دست از همراهی با آن‌ها دست نخواهند کشید.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی، لبنان را در محاصره اقتصادی قرار داده و از این طریق می‌خواهد این کشور را به عجز و ناتوانی وادار کنند، گفت: دشمنان از هر راهی در صدد ضربه زدن به ملت و دولت لبنان هستند.

نماینده دامغان در خانه ملت تصریح کرد: حادثه لبنان با تحقیقات کامل باید دنبال و عوامل اصلی در به وجود آوردن این حادثه به خوبی مشخص شود و عاملان حادثه دلخراش و خونین به ملت‌های جهان معرفی و محاکمه شوند.

علیزاده برمی گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مظلومان است و این رویه را با تاسی از منویات و رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دنبال می‌کند.