در بازار دوچرخه کشورمان ایران برندهای مختلفی برای دوچرخه وجود دارند که در حالت کلی  می توان گفت دو دسته تقسیم می شوند : 1. برندهای معتبر جهانی که تعداد محدودی هستند مثل جاینت 2. مارک های (ایرانی) چینی که بسیار زیاد و متنوع هستند و از مارک هایی مثل دماوند ، ویوا و غیره  میتوان نام برد. در ادامه این مقاله از فروشگاه آریا چرخ همراه ما باشید.

 

جاینت

تولید هر دوچرخه جاینت با یک ایده آغاز می گردد. از طرح نخستین روی کاغذ تا تکمیل بافت های کربن و لوله های آلومینیوم؛ از مواد اولیه تا محصول نهایی؛ تمام محصولات جاینت یک مشخصه خاصی را به همراه دارند: ساخته شدن توسط تنها و برترین نام در صنعت دوچرخه که همه مراحل خلق یک دوچرخه را تحت کنترل دارد. دوچرخه های جاینت طیف گسترده ای از محصولات را شامل می شوند ، از دوچرخه های جاینت ارزان قیمت تا دوچرخه های بسیار گران قیمت تخصصی که برای بهترین دوچرخه سواران جهان طراحی و تولید می شوند . هدف جاینت ایجاد برترین تجربه سواری برای شما خواهد بود و این برای دوچرخه سواران حرفه ای، روزمره و یا ماجراجو تفاوتی نخواهد کرد. جاینت اولین تولیدکننده انبوه تنه آلومینیومی و اولین تولیدکننده تنه کربن برای استفاده همگان بوده است 

دوچرخه های جاینت در سایزهای دوچرخه 26 و دوچرخه 27.5 و دوچرخه 29 برای مدل های دوچرخه شهری جاینت ، دوچرخه کوهستان جاینت و دوچرخه کورسی جاینت تولید و عرضه می گردد. از جمله معروف ترین مدل های تولید دوچرخه جاینت می توان سری دوچرخه های جاینت ATX یا دوچرخه جاینت تالون و غیره را معرفی نمود که در جاه نبسیار پر طرفدار و پر فروش می باشند.

 

z2

فوجی

در سال 1899 برند ژاپنی فوجی تاسیس شد. کیفیت بدنه بالا، ایمنی بالا، رعایت اصول طراحی و ... از ویژگی‌های دوچرخه های این برند است. البته جایگاه این برند نسبت به سایر برندها اندکی پایین تر است ولی تا به حال هیچ کس از خرید محصولات این برند پشیمان نشده است.

 

مریدا

مریدا برندی تایوانی است و از معروفترین برندهای دوچرخه در سراسر جهان است. مریدا در سال 1972 در تایوان شروع به کار کرد. کیفیت ساخت دوچرخه‌های مریدا بالا است. طراحی های اصولی و مهندسی ، استفاده از مواد اولیه باکیفیت، استفاده از تکنولوژی و ... باعث بالا رفتن کیفیت محصولات برند مریدا شده است. این برند از سابقه خوب در ایران برخوردار است اما قیمت محصولات این برند در مقایشه با سایر برندها بالاتر می باشد .

 

اسکات

اسکات نام یک برند است که در زمینه تجهیزات ورزشی مانند دوچرخه، لوازم ورزشی زمستانه و ... فعالیت می‌کند. اصلی ترین محصولات این برند محصولات اسکی است. دوچرخه‌های اسکات مدت زیادی است که در بازار ایران به فروش می‌رسد و تمامی دوچرخه سواران حرفه‌ای با آن آشنا هستند و همیشه طرفداران پر و پا قرصی در سطح جهان و هم ایران دارد .

اسپشیالایزد

اسپشیالایزد یه برند آمریکایی است. محصولات این برند در چین، تایوان و آمریکا تولید می‌شود. بسته به کشور تولید کننده سطح کیفیت دوچرخه‌ها متفاوت هستند. در ایران نیز دوچرخه‌های این برند با کیفیت خوب و قابل قبول موجود است. شرکت اسپشیالایز علاوه بر دوچرخه لوازم و تجهیزات جانبی دوچرخه تولید می‌کند. این برند در سال 1974 در آمریکا و در ایالت کالیفرنیا تاسیس شد. این برند تعدادی از بهترین دوچرخه سوارات دنیا را نیز در تیم خود دارد.

 

خرید دوچرخه از فروشگاه اینترنتی آریا چرخ

آریا چرخ بعنوان یکی از بهترین فروشگاه دوچرخه و لوازم جانبی و لوازم یدکی دوچرخه با اتکاء به بیش از ۳ دهه تجربه و دانش فنی و خدمات پس از فروش گسترده تلاش در جلب رضایت و حمایت شما مصرف کنندگان گرامی دارد تا شما مشتری گرامی بتوانید از دوچرخه هایی با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی بهره مند شوید. امیدواریم کوشش های ما در جلب رضایت خاطر شما موثر افتد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان خرید دوچرخه با شماره ۲۵۰۰-۴۸۸-۰۹۱۰  تماس بگیرید.