به گزارش روابط عمومی شهر خبر، پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین  به نقل از روزنامه رای الیوم در این خصوص نوشت: توافق نظامی- سیاسی جدیدی که بین ایران و روسیه منعقد شده، قواعد بازی در حریم هوایی سوریه را بر ضد خواست رژیم صهیونیستی و آمریکا تغییر می‌دهد. منابع آگاه می‌گویند مهم‌ترین موضوع این قرارداد، مجهز شدن سوریه به پدافند هوایی «باور 273» و «سوم خرداد» است. این موضوع بدین معناست که طرفین سوری و ایرانی تصمیم گرفتند قواعد بازی را در حریم هوایی سوریه تغییر دهند و با حملات هوایی مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه مقابله خواهند کرد.

دیگر خبر پربازدید با عنوان «درخواست پزشکیان برای ماجرای تاجگردون»، منتشر شده است. به گزارش نامه نیوز، مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، در حساب توییتری خود در این خصوص نوشت: مبانی اصول‌گرایی عده‌ای از همکاران مدعی اصول‌گرا و انقلابی بودن، کاملا با آموزه‌های دینی فاصله دارد.بر خلاف تمامی قوانین داخلی، با سیاسی کاری و ارسال انواع پیامک اعتبارنامه‌ای را رد کردند که دو بار در کمسیونی که خودشان اعضاء آن را انتخاب کرده بودن تائید شده بود.این اتفاق در شرایطی رخ داد که تمامی ادعاهای مطرح شده در این مورد برای کلیه دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی، قوه قضائیه و شورای نگهبان پنهان مانده بود! باید قوه قضائیه به موضوع ورود کند و تکلیف تمامی ادعاهای اثبات نشده و اشخاص مرتبط را بدون در نظر گرفتن جایگاه‌ حکومتی آنها روشن کند.

دیگر اخبار پربازدید به توطئه شوم آمریکا و اسرائیل علیه ایران مربوط می‌شود. به گزارش جام نیـوز به نقل ازروزنامه «نیویورک‌تایمز»،  رژیم صهیونیستی و آمریکا راهبرد جدیدی علیه ایران طراحی کرده‌اند که هدف آن انجام عملیات‌های مخفیانه علیه برنامه هسته‌ای ایران، بدون ورود به جنگ است.

 تنش‌های روزافزون میان ایالات متحده و تهران ظاهراً در حال ورود به مرحله‌ای است که می‌تواند در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خطرناک شود.

واکنش نقوی حسینی به مقایسه قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین با قرارداد ترکمنچای نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. به گزارش همشهری آنلاین، یک عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با رد برخی از اظهارنظرها در مورد سند همکاری جامع بین ایران و چین از جمله این که عده‌ای از آن به عنوان قراردادی همچون قرارداد ترکمنچای یاد کرده‌اند، گفت: این قراردادی است که در آن منافع دو کشور ایران و چین  تامین می‌شود و امر عجیب و غریبی در آن وجود ندارد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.