امروزه ویروس کرونا در تمام جهان در حال جولان دادن است و به کوچک و بزرگ هم رحم نمی کند، با توجه به اینکه این ویروس در کشور ما در حال رشد مجدد است و همچنین تاکید ویژه سازمان جهانی بهداشت مبنی بر اینکه یکی از اصلی ترین و مهمترین روش های مبارزه با این ویروس شوم رعایت نکات بهداشت فردی است. در حال حاضر اصلی ترین راه های مبارزه با کرونا استفاده از ماسک، ضدعفونی کردن مداوم دست و سطوح پر استفاده، کاهش تردد،عدم حضور غیرضروری در مراکز مختلف و رعایت فاصله اجتماعی می باشد.

از این رو استفاده از مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش به همراه آموزش و فرهنگ صحیح استفاده می تواند به ریشه کن کردن کرونا کمک های شایانی کند.

نکته مهم در این موارد آگاهی از محصولات استفاده شده می باشد، شاید طی این مدت که در حال مبارزه با کرونا هستیم محصولات مختلفی را در حوزه ضدعفونی کننده های دست و سطوح دیده باشیم یا در ضدعفونی کردن میوه و سبزی کارهای مختلفی انجام داده باشیم، اما باید این را بدانیم محصولی استفاده کنیم که اولا سلامت پوست را به خطر نیاندازد، عارضه ریوی ایجاد نکند، قدرت و سرعت از بین بردن ویروس را دارا باشد و همچنین ماندگاری داشته باشد.

در حال حاضر یکی از قوی ترین محلول های ضدعفونی کننده موجود در کشور که دارای مجوز از وزارت بهداشت است محصولیست دانش بنیان تحت برند پاکسیلن که این محلول ها بر پایه مولتی اکسیدانت و اوزون است و چون این محلول بدون الکل می باشد از خشکی دست و اگزما پوستی جلوگیری می کند و در عین حال قدرت نابودی آن چندین برابر محلول های الکلی است.

یکی از ویژگی های محصولات این مجموعه دانش بنیان، ماندگاری و قدرت محلول ها می باشد که ساعت ها بر روی دست و سطوح می ماند و باعث از بین بردن انواع ویروس ها و باکتری ها می شود و همچنین محلول سطوح این شرکت  بیش از 10 برابر قدرت گندزدایی وایتکس را بدون کوچک ترین عارضه ای دارا می باشد.

در حال حاضر فناوری تولید این محصولات در اختیار سه کشور آمریکا، آلمان و ایران است که با تکنولوژی نانو و مراحل مختلف آزمایشگاهی تولید می شود.

به گفته ی فرزاد دیهلول مدیر بازرگانی مجموعه ی پاکسیلن، به دلیل شرایط ویژه کرونایی کشور که لازم است محلول دست و سطوح حدالامکان همیشه در دسترس باشد بسته بندی و سایز های این محصول هم برای استفاده در منازل و محل کار و هم در سایز های کوچک تر جهت حمل آسان توسط افراد طراحی شده است.

نکته مهم دیگری که مدیر بازرگانی پاکسیلن به آن تاکید می کند بحث قیمت اقتصادی این محصولات است که تاکید می کند: به جهت مدت دار و طولانی بودن مبارزه با این ویروس و به دیل اهمیت استفاده از محصولات بهداشتی و مراقبتی، ما در مجموعه پاکسیلن تمام تلاش خود را به کاربسته ایم تا علاوه بر تولید محصولی با کیفیت بالا، قیمتی بسیار اقتصادی و مناسب که همه ی مردم عزیز کشورمان بتوانند استفاده کنند را داشته باشیم، تا به امید خدا هر چه سریع تر به پایان مبارزه با این ویروس منحوس برسیم.

در پایان مجموعه ی پاکسیلن جهت سهولت و دسترسی آسان، کاهش مراجعات و حد الامکان عدم حضور در مراکز پررفت و آمد فروشگاهی برای تهیه محصول و همچنین جهت جلوگیری از هرگونه واسطه گری و افزایش قیمت توسط دلال ها امکان سفارش از طریق شماره تماس های

021-22920367-8

09120888705

فراهم کرده است، همچنین تخفیف ویژه ای نیز برای سازمان ها، ادارات و مراکز مختلف درنظر گرفته شده است.