به گزارش روابط عمومی شهر خبر، پایگاه خبری تحلیلی نامه‌نیوز نوشته، فیلمی از محمود احمدی‌نژاد در شبکه‌های مجازی منتشر شده که هفت سال بعد از پایان ریاست‌جمهوری‌اش در اتومبیلی جلوی منزل در محله نارمک همچنان در حال پاراف‌کردن نامه‌های مردم است؛ نامه‌هایی که معلوم نیست به چه مقصدی فرستاده خواهند شد.

همچنین این پایگاه خبری نوشته که کتاب «ناگفته‌های احمدی‌نژاد» چاپ شده است و شامل مصاحبه بی‌پرده و مفصل محمدرضا تقوی‌فرد با محمود احمدی‌نژاد و بخشی از ناگفته‌های دوران هشت سال ریاست‌جمهوری در سال‌های ۸۴ تا ۹۲ است که برای نخستین‌بار منتشر می‌شود.

دومین اخبار پربازدید به حضور رئیس جمهور برزیل با اسب در میان معترضان به دیوان عالی این کشور اختصاص داشت. به گزارش نامه‌نیوز، بولسانورو که با بحران شدید شیوع ویروس کرونا مواجه است به اتهام مداخله در امور پلیس و همچنین ماخله در دادگاه‌های برزیل مورد انتقاد دیوان عالی قرار گرفته است. با این حال وی با محکوم کردن اتهامات و تحقیقات دیوان عالی گفته، دستورات اشتباه نباید پیگیری شود و هشدار داده است که دیوان عالی ممکن است برزیل را به یک بحران سیاسی پرتاب کند.

دیگر اخبار سیاسی پربازدید با عنوان «سلاح هسته‌ای آماده انفجار در ایران»، منتشر شده است. در این خبر یک تحلیل‌گر سیاسی از اقدامات تحریک‌برانگیز آمریکا برای عقب‌نشینی ایران خبر می‌دهد. به گفته وی هدف آمریکا تحریک ایران بعد قبل از اکتبر است اما در صورت کوتاهی کشور در حوزه غنی‌سازی، برجام به مانند یک سلاح هسته‌ای در حوزه امنیت ملی کشور منفجر خواهد شد.

اقدامات آمریکا برای  عدم تمدید معافیت هسته‌ای ایران در اراک و فردو دگیر خبری بود که مورد استقبال کاربران قرار گرفت. روزنامه خراسان در گزارشی در این خصوص نوشت: یک روز بعد پمپئو وزیر خارجه آمریکا رسما در توئیتر نوشت: «من به معافیت‌های تحریمی مربوط به پروژه‌های برجامی در ایران پایان می‌دهم که ظرف ۶۰ روز اجرایی می‌شوند.  من همچنین دو هدایت‌کننده برنامه غنی‌سازی هسته‌ای ایران را تحریم می‌کنم - مجید آقایی و امجد سازگار». با این حال سخنگوی سازمان انرژی اتمی در نخستین واکنش رسمی به این اقدام از سوی ایران اعلام کرد: لغومعافیت‌ها برای همکاری هسته‌ای طبق برجام در عمل هیچ تاثیری بر روند کار ایران ندارد. این اقدامات فقط سر و صدای رسانه‌ای است نه چیزی بیشتر.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ایران به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.