برخی از افراد آنقدر از مار‌ها هراس دارند که حتی از دیدن ویدئوی آن‌ها نیز دچار ترس و وحشت می‌شوند، بالعکس افرادی هم هستند که نه تنها از مار‌ها وحشتی ندارند بلکه این خزندگان را به عنوان یک حیوان خانگی نگهداری می‌کنند.

حال تصور کنید یک مار سمی خطرناک مانند مار کبرا وارد خانه شما شده باشد چه عکس العملی از خود نشان می‌دهید؟ آیا جرات می‌کنید آن را بگیرید یا از یک مارگیر محلی کمک می‌خواهید. این اتفاقی بود که به تازگی برای یک زن سالخورده هندوستانی رخ داد. این زن به جای درخواست کمک از مارگیر خود وارد عمل شد و مهمان ناخوانده را به بیرون از خانه پرت کرد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شجاعت این زن محلی هندوستانی را نشان می‌دهد. در این ویدئو این زن سالخورده در حالی که دم مار را گرفته آن را به بیرون از خانه اش منتقل می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که این زن مار را گرفته  و راه می رود چیزی نمانده این خزنده خطرناک از پشت سر به پای او حمله کند.

«سوسانتا ناندا»، مامور جنگلبانی هند که معمولا ویدئو‌هایی جالب از دنیای حیوانات را در صفحه توئیتر خود منتشر می‌کند این ویدئو را منتشر کرد. او در توضیح این ویدئو نوشت: «مادربزرگ، این روش روشی مناسب برای مقابله با یک مار کبرا نیست!»

این ویدئو پس از انتشار تاکنون بیش از ۷۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چه زن شجاعی! واقعا من اگر آنجا بودم جرات نزدیک شدن به این مار کبرا را نداشتم چه برسد که بخواهم آن را بگیرم.»

گفتنی است؛ شجاعت این زن سالخورده هندوستانی در گرفتن این مار کبرا در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش حمام کردن یک مار شاه کبرا توسط یک مرد جوان هندوستانی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود.