حجت الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی قدس گفت: یکی از مباحثی که حضرت آقا بر آن تاکید داشتند بحث جعلی بودن این رژیم بود و اینکه رژیم جعلی صهیونیستی ریشه دار نیست و مادامی که حمایت قدرت ها را دارا باشد می‌تواند به تنفس مصنوعی خود ادامه دهد.

نماینده مردم محلات در مجلس افزود: موضوع دیگر مورد اشاره، مبارزه کشورهای عربی بود و اینکه بسیاری از این ها درباره قدس پای کار آمدند ولی پس از مدتی از مبارزه خسته شدند،‌ به عقیده من این موضوع دو دلیل‌ داشت، این کشورهای عربی نوع مقابله با این رژیم را درست انتخاب نکردند در حالی که باید متکی‌ به مردم این مسیر را ادامه می دادند ولی به قدرت های سلطه گر تکیه کردند، آن ها هم سر بزنگاه این کشورهای عربی را یاری نکردند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مبحث بعدی که حضرت آقا به آن اشاره داشتند این بود که رژیم صهیونیستی رژیمی است که بر اساس خونریزی، قتل، غارت، اسارت و تخریب خانه ها شکل گرفته است،‌ به همین دلیل مقابله با این رژیم مقابله با قتل، خونریزی، تجاوز و کشتار است.

سلیمی ادامه داد: نکته اشاره شده بعدی این بود که عده ای می خواهند مسئله فلسطین را مسئله صرفا عربی و صرفا متعلق به یک ملت قلمداد کنند، این اشتباهی فاحش است، موضوع فلسطین و موضوع مبارزه با رژیم جعلی خونخوار، موضوع همه مسلمانان است.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس در پایان اضافه کرد: مبحث دیگری که آقا اشاره کردند این بود که امروز جریان مقاومت به یک جریان پر قدرت تبدیل شده است که توانسته آن هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را درهم بشکند چراکه این رژیم یک رژیم توخالی و روبه اضمحلال است. به زودی قدس آزاد و نماز در مسجد الاقصی توسط مسلمانان به جماعت اقامه خواهد شد.