یکی از رایج ترین ارورهای یخچال جنرال الکتریک، بروز ارور hrs است که بر روی نمایشگر یخچال نشان داده می شود. زمانیکه این ارور در یخچال شما ایجاد می شود، یخچال به هیچ عنوان کار نمی‌کند و به صورت کامل از کار می افتد. تنها لامپ داخل یخچال روشن می شود. متاسفانه ارور hrs ساید جنرال الکتریک یکی از خطرناک ترین و مخرب‌ترین ارورهای یخچال ساید است.

 

علت بروز ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک

مواردی که در زیر برای شما بیان خواهیم نمود دلایل بروز ارور hrs در یخچال می باشند که هر کدام را بصورت جداگانه برای شما بررسی خواهیم نمود:

خرابی برد یخچال ساید جنرال الکتریک

در بیشترین مواقعی که برد ساید جنرال الکتریک دچار مشکل می شود، ارور hrs در نمایشگر ساید نمایان می شود. که این خرابی با سوختگی برد یخچال ساید به دلیل نوسانات پی در پی برق یخچال اتفاق می افتد. توصیه همیشگی ما به شما این است که هیچوقت یخچال یا ساید بای ساید خود را بدون محافظ به برق متصل نکنید، چون ممکن است با کوچکترین نوسان برق، برد یخچال شما کاملا از کار بیفتد و عملا بسوزد.

فرسوده شدن یخچال

در صورتیکه عمر زیادی از یخچال شما می گذرد یا اینکه یخچال بدلیل قرار گرفتن در محیط های آلوده سریع تر از موعد خود دچار فرسودگی شده باشد، برد یخچال دیگر توان انتفال دستورات صحیح به قطعات یخچال را ندارد. به همین دلیل، رفته رفته برد یخچال شروع به خرابی می کند. بنابراین بهتر است هر چند وقت یکبار یخچال خود را توسط نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک سرویس کنید.

 

سوختن کندانسور فریزر

گاهی علت ارور hrs یخچال جنرال الکتریک بدلیل سوختن کندانسور فریزر است. وقتی کندانسور یخچال فریزر می سوزد، فن ها از کار می‌افتد و در نتیجه با افزایش دمای یخچال، به برد فشار حرارتی وارد شده و در نهایت برد یخچال از کار افتاده و ارور hrs یخچال ساید نمایان می شود.

نشانه های ارور hrs یخچال ساید جنرال الکتریک

  1. نمایش ارور بر روی نمایشگر یخچال
  2. تیک تیک کردن یخچال
  3. روشن بودن لامپ داخل یخچال و عدم نمایش اعداد و درجات روی نمایشگر

روش های تعمیر ارور hrs یخچال جنرال الکتریک

 شما میتوانید برای تعمیر ارور HRS در یخچال ساید جنرال الکتریک، برد یخچال را تعویض کنید، البته اینکار ساده نیست و باید حتما به دست یک تعمیرکار حرفه ای یخچال جنرال الکتریک سپرده شود. بنابراین حتما این نکته را درنظر داشته باشید که بدلیل گرانی و کمیاب بودن برد یخچال جنرال الکتریک، حتما جهت تعویض برد یخچال خود، نزد نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال جنرال الکتریک بروید.  همچنین ممکن است نیاز به تعمیر کندانسور و فن های یخچال داشته باشید. پس در اولین فرصت باید دلیل نمایش ارور hrs بر روی نمایشگر یخچال شما مشخص شود تا بعد اقدام به تعویض قطعات یخچال کرد. لطفا از سپردن تعمیر یخچال خود در این مواقع به دست تعمیرکاران متفرقه و نابلد بپرهیزید، چون ممکن است علاوه بر حل نکردن ارور hrs ، خسارت دیگری هم به یخچال وارد کنند.

درباره ارور hrs

ارور hrs یکی از خطاهای اختصاصی در یخچال و ساید بای ساید های جنرال الکتریک است و سایر برندها برای نمایش این ارور از نام دیگری استفاده می‌نمایند. ارور hrs در 90 درصد مواقع بدلیل ایرادات برد الکترونیکی یخچال ساید پیش می آید. به همین دلیل باید در اولین فرصت با یک تعمیرکار متخصص یخچال جنرال الکتریک تماس حاصل فرمایید تا جهت تشخیص عیب یخچال به محل شما آمده و در کوتاه ترین زمان ممکن یخچال شما را تعمیر کند. همچنین دلیل دیگر این ارور به علت خرابی فن های خنک کننده یخچال است ک نباید آنهارا نادیده گرفت.

جلوگیری از ارور hrs

موثرترین کار برای جلوگیری از نمایان شدن ارور hrs یخچال این است که همیشه در زمانی که شاهد تغییر صدای موتور یخچال بودید در سریعترین زمان ممکن به سرویس یخچال خود بپردازید و با تعمیرکاران مجاز تماس حاصل فرمایید. رفع سریع ایرادات مربوط به فن و کندانسور باعث میشود تا جلوی وارد شدن آسیب به برد های الکتریکی گرفته شود و شاهد خطای Hrs نباشید.

 

تعمیرات ارور HRS یخچال یا ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران

تعمیر ارور hrs یخچال جنرال الکتریک در تهران توسط نمایندگی جنرال الکتریک پارسا سرویس انجام می‌پذیرد .ما با تکنسین های مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی همه روزه و بیس و چار ساعته (بدون تعطیلی) به شما عزیزان هستیم. کافی ست با ما تماس بگیرید.

 

https://generalelectricrepairco.com/hrs-error/