به هر حال همیشه و به هر دلیلی ممکن است دستگاه شما دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. در چنین مواقعی آنچه که مهم تر از دلیل اتفاق است، پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه است که بتواند مشکل را به درستی برطرف نماید.

بسیاری از مواقع پیش آمده که افراد بخاطر کمک گرفتن از تعمیرکاران ناوارد موجب شده اند که نه تنها مشکل دستگاه شان حل نشود بلکه دستگاه آسیب های بیشتری ببیند تا جایی که حتی دیگر تعمیر دستگاه بصرفه نباشد. پس بهتر است در چنین شرایط اقتصادی که خرید یک دستگاه جدید برای بسیاری از مردم مشکل است، در انتخاب تکنسین خوب برای تعمیر دستگاه دقت لازم را بخرج دهید.

 

ویژگی های متمایز کاراباما نسبت به سایر شرکت های تعمیرات لوازم خانگی

کاراباما یکی از شرکت های خدماتی است که در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی فعالیت می کند. از جمله لوازم خانگی که توسط  شرکت تعمیر می‌شود می‌توان به تعمیر کولر گازی، تعمیر لباسشویی، تعمیر ظرفشویی، تعمیر تلویزیون، تعمیر اجاق گاز، تعمیر جاروبرقی و غیره اشاره کرد.

کاراباما با در اختیار داشتن تکنسین های حرفه ای با میانگین 11 سال سابقه و تجربه کاری یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد. جالب است بدانید که تکنسین های متعهد شرکت کاراباما هر ساله با گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با برندها و دستگاه هایی که تعمیر می کنند، دانش و تخصص خود را در مورد تکنولوژی‌های جدید دستگاه ها توسعه می دهند.

کاراباما کلیه تکنسین ها و متخصصین خود را موظف می کند که در طول انجام فرایند تعمیر لوازم خانگی مشتریان خود، تا جایی که ممکن است و تا جایی که باعث کاهش کیفیت عملکرد دستگاه نمی شود، تمرکز خود را بر تعمیر قطعات معیوب قرار دهند تا به این ترتیب از تحمیل هزینه اضافی به آن ها خودداری کنند؛ اما در صورت  نیاز به تعویض قطعه، حتماً از قطعات اورجینال و اصلی استفاده کنند تا بدین ترتیب احساس مسئولیت خود را نسبت به مشتریان نشان دهد.

یکی دیگر از ویژگی های بارز شرکت کاراباما این است که کلیه خدمات تعمیراتی انجام شده توسط تکنسین های حرفه ای و مجرب خود را به مدت ۱۸۰ روز گارانتی می نماید. در نتیجه با این کار علاوه بر اینکه مسئولیت خود را نسبت به تعمیرات انجام شده توسط تعمیرکارانش نشان می دهد؛ بر تخصص تکنسین های خود نیز مهر تایید می زند و باعث جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتریان خود می شود.

از آنجایی که هر برند از تکنولوژی های متفاوتی برای تولید لوازم خانگی خود استفاده می کند، کاراباما به طور مثال برای تعمیر لباسشویی ال جی، سامسونگ، بوش، آاگ، ایندزیت و... کارشناسانی را به خدمت گرفته است که به صورت اختصاصی لباسشویی های یک برند را تعمیر میکنند و از این بابت دانش و مهارت منحصر به فردی را برای تعمیر لباسشویی آن برند کسب کرده اند.

اکنون که با ویژگی های کاراباما آشنا شده اید، به معرفی برخی از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی این شرکت خواهیم پرداخت تا در صورت نیاز، از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین سایت کاراباما و یا تماس با شماره تلفن ۵ رقمی این شرکت (02154584) بتوانید درخواست تعمیرات خود را ثبت نمایید.

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی توسط کاراباما

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی یکی از پردرخواست ترین خدمات تعمیرات شرکت کاراباما است که از دلایل اصلی آن می توان به تعداد زیاد استفاده کنندگان از لباسشویی ال جی، کیفیت خدمات ارائه شده و از همه مهمتر رضایت مشتریان کاراباما از تعمیر لباسشویی شان، اشاره کرد. کلیه تکنسین ها و کارشناسانی که در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی فعالیت می کنند، همگی بارها و بارها تجربه تعمیر مدل های مختلف لباسشویی این برند را داشته اند و مشکل مشابه دستگاه شما را قبلا حداقل برای چندین بار برطرف کرده اند. علاوه بر این با دوره های آموزشی که به صورت سالانه می گذرانند با تمامی تکنولوژی های جدید و اشکالاتی که ممکن است برای این لباسشویی ها بوجود بیاید، آشنایی کامل دارند. بنابراین شما می توانید بااطمینان کامل برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی ال جی از کاراباما درخواست خود را ثبت نمایید.

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ توسط کاراباما

سامسونگ نیز جزء برندهای پرطرفدار در کشور ما است و احتمالا در خانه خیلی از ایرانی ها حداقل یکی از لوازم خانگی سامسونگ وجود دارد! لباسشویی سامسونگ نیز با توجه به کیفیت خوب، تنوع در مدل ها و اندازه و همچنین رنج قیمت نسبتا مناسب، از جمله لباسشویی های مورد استقبال است.

کاراباما تعمیرات لباسشویی سامسونگ شما را با 180 روز گارانتی خدمات تعمیرات، ارائه می دهد؛ زیرا ضمن اطمینان از عملکرد حرفه ای متخصصین خود، این شرکت تکنسین های خود را موظف می کند تا در صورت نیاز به تعویض قطعه، تنها از قطعات شرکتی و اورجینال استفاده نمایند. به این ترتیب با خیالی آسوده می توانید تجربه یک تعمیرات مطلوب را داشته باشید.

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بوش توسط کاراباما

همانطور که پیش تر بیان کردیم از آنجایی که برندهای مختلف فن آوری های متفاوتی را در تولید لباسشویی های خود بکار می گیرند، برای تعمیر دستگاه های برندهای مختلف نیاز به دانش و تخصص متفاوتی می باشد. از این رو به عنوان مثال تکنسین هایی که در زمینه خدمات تعمیر لباسشویی بوش در کارباما فعالیت می کنند با تکنسین هایی که کار تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، زیمنس و ... را انجام می دهند متفاوت هستند. البته برخی از تکنسین ها در زمینه تعمیر چندین برند مختلف تخصص دارند. به عنوان مثال کاراباما تکنسین هایی دارد که هم در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش فعالیت می کنند و هم در خصوص تعمیرات لباسشویی تعدادی از برندهای دیگر از جمله ویرپول، آاگ، آریستون، دوو، جنرال الکتریک و ... تبحر و تخصص لازم را دارند. به این ترتیب ماشین لباسشویی شما از هر برند و مدلی که باشد می توانید بااطمینان درخواست تعمیرات آن را ثبت کنید چرا که تکنسین های متخصص تمامی برندها در کاراباما فعالیت دارند.

سایر خدمات کاراباما

کاراباما علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد، خدمات دیگری نظیر تعمیر یخچال، کولرگازی، جاروبرقی، اجاق گاز، تلویزیون، پکیج، تعمیر ماکروفر، قهوه ساز و اتو پرس را نیز در سراسر تهران، کرج، رشت، لاهیجان و اصفهان ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات باکیفیت این مجموعه تنها کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین و یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست هماهنگی های لازم برای حضور تعمیرکار لوازم خانگی در محل، با شما انجام خواهد شد.