حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تقدیر و تشکر از نقش آفرینی کادر پزشکی کشور همچون پزشکان و پرستاران گفت: از سپاه و ارتش برای کمک به دولت، همچنین از خیرین و گروه‌های جهادی در عرصه مقابله با کرونا تشکر می‌کنم. با همدلی و مشارکت این عزیزان فضای کمک و مقابله با کرونا از فضای دولتی خارج شد و یک احساس هم آوایی در جامعه به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: عملکرد مردم ایران و مدیریت ارکان کشور در این حوزه نسبت به کشورهای اروپایی که ادعای قدرت اقتصادی و علمی دارند بسیار ارزشمند و مورد توجه است. چگونه بود که مشاهده شد که آن کشورها به دریوزگی افتادند و برای زنده ماندن با راهزنی از یکدیگر چگونه رقابت کردند. مشاهده شد کشورهای اروپایی که سال‌ها برای منافع یکدیگر هزینه کردند و برای حفظ برتری خود نسبت به جوامع شرقی متحد شده بودند چگونه محموله‌های اهدایی کشورهای شرقی را از یکدیگر به سرقت می‌بردند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: با وجود فضای منفی و بمباران خبری آنها که به منظور سیاه نمایی در عملکرد مدیریتی کشور صورت گرفت تلفات آمریکا و کشورهای اروپایی با وجود ظرفیت‌های اقتصادی آنها نشان داد که ایران تا کنون از این بحران سربلند بیرون آمده و آنها نیز سرافکنده شدند.