شرکت ها مختلف با توجه به محصول تولید خود دارای استاندارد ابعاد متفاوتی می باشند. بطور مثال درب ضد سرقت آتار درب سلماس دارای استاندارد ابعاد درب ضد سرقت 115*215 سانتر می باشد. می توان بیان کرد که درب ضد سرقت آتار درب سلماس دربهای تولید با عرض های نسبتا بزرگتر نسب به استانداردهای متداول باز دارند.

درب چوبی آتار درب سلماس نیز دارای استاندارد های ابعاد متفاوتی می باشدو معمولا درب چوبی آتار درب سلماس برای دربهای اتاقی عرض 82 تا 90 سانتی متر می باشد. عرض استاندارد درب چوبی آتار درب سلماس برای دربهای سرویس و حمام 72 تا 80 سانتی متر می باشد. البته باید بیان شود که استاندارد درب اتاقی آتار درب سلماس و درب سرویس آتار درب سلماس متناسب با نوع شهر نیز متفاوت می باشد. ساختمان سازان در تهران معمولا عرض دربهای سرویس و حمام را کمتر از 70 سانتی متر در نظر می گیرند. این به دلیل کوچیک بودن واحد های ساختمانی و کوچک بودن فضای سرویس و حمام در ساختمان های ساخته شده در تهران می باشد. به همین دلیل درب چوبی آتار درب سلماس معمولا در سایزهای متنوع تولید می شود و با توجه به نیاز هر شهر تولید متفاوت می باشد.

درب ضد سرقت درسام نیز دارای استاندارد ابعاد متفاوتی در ساخت درب ضد سرقت می باشد. معمولا در ضد سرقت درسام دارای دو استاندارد متفاوت می باشد که با توجه به نیاز مشتری تولید می شود. ابعاد استاندارد درب ضد سرقت درسام 109*211 سانتی متر برای درب های بزرگتر و برای تولید دربهای اکونونی یا سایز کوچک تر ابعاد استاندارد درب ضد سرقت درسام 105*210 سانتی متر می باشد. بازشو درب ضد سرقت درسام در ابعاد بزرگتر 93 سانتی متر و برای ابعاد کوچکتر دربهای ضد سرقت درسام 88 سانتی متر می باشد. البته سایت درب ضد سرقت درسام www.doorsam.ir دارای اطلاعات بسیار کاملی در زمینه دربهای ضد سرقت و دربهای داخلی می باشد.

شرکت درب ضد سرقت درسام علاوه بر تولید محصولات و دربهای ضد سرقت در زمینه تولید دربهای داخلی نیز فعال می باشد. درب چوبی درسام و درب اتاقی درسام و درب سرویسی درسام از دیگر محصولات شرکت درسام می باشد.

ابعاد استاندارد درب چوبی درسام بسیار متنوع می باشد. هیچ گونه استاندارد ابعادی در ساخت دربها وجود ندارد. درب چوبی درسام در سایزهای درخواستی مشتری تولید می شود. معمولا مشتریان ابعاد های 70 تا 80 سانتی متر را برای سفارش درب چوبی درسام در نظر می گیرند. درب اتاقی درسام از محصولات مختلفی تولید می شود و با توجه به نیاز مشتری از تنوع محصول و طرح مختلفی برخوردار است. درب اتاقی درسام با روکش های راش و ملچ و درب اتاقی با روکش پی وی سی از دیگر محصولات شرکت معتبر درسام می باشد. تنوع محصول و درک نیاز مشتری به ساخت درب با سایزهای مختلف از ویژگی های منحصر بفرد درب داخلی درسام می باشد.