برنامه "ماهِ من" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری، سحرهای ماه مبارک رمضان با اجرای نجم الدین شریعتی، حوالی ساعت 3 صبح و به مدت 90 دقیقه از شبکه 3 سیما روی آنتن خواهد رفت.  برنامه رمضانی "ماهِ من" سعی دارد تا ساعاتی پیش از اذان صبح، با برنامه‌هایی معنوی مخاطبان را با حال و هوای عرفانی همراه کند.

 از جمله برنامه‌های این ویژه‌برنامه رمضانی می‌توان به حضور دو نفر از روحانیون برجسته کشور؛ حجت‌الاسلام سیدحسین هاشمی‌نژاد و حجت‌الاسلام حامد کاشانی اشاره کرد که با گفت‌وگوهای مذهبی با مخاطبان همراه خواهند بود.

از بخش‌های جذاب و متفاوت دیگر «ماه من»، می‌توان به نگارش متون مناجاتی توسط امیرعلی نبویان و قرائت آنها توسط بهروز شعیبی اشاره کرد.

 همچنین دعاهای مختلف ماه مبارک رمضان از جمله،: دعای صحیفه سجادیه، مناجات منظومه امیرمؤمنان(ع) و پخش دعاهای مختلفی همچون مجیر، افتتاح و مناجات حضرت امیر(ع) هم از بخش‌های دیگر این برنامه سحرگاهی خواهد بود.

در پایان می‌توان گفت عوامل "ماهِ من" در سال 1399، از لحاظ محتوا و ادبیات، برنامه‌ای متفاوت را روی آنتن خواهند برد و یکی از بخش‌های آن که با تصویر همراه است؛ به محوریت مناجات و دعاهای اقوام و قومیت‌های مختلف و توجه به آداب مخصوص به آنها پرداخته است.