آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت کمک به محرومین جامعه اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی افرادی که توانایی لازم دارند باید به افراد نیازمند و مستضعف کمک کنند.

وی با تاکید بر اهمیت رزمایش مواسات افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا افرادی که روزانه کار می‌کردند و درآمدهای محدودی داشتند این روزها نیاز به کمک هستند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره رزمایش مواسات و اهمیت کمک به نیازمندان گفت:سخنان مقام معظم رهبری بسیار مهم و ارزشمند است و با توجه به شرایط امروز جامعه که درگیر مبارزه با بیماری کرونا هستیم، این سخنان بیش از پیش باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری بر لزوم کمک به محرومان، در همه استان‌های کشور حرکت خودجوش مؤمنانه راه افتاده و مردم داوطلبانه به کمک نیازمندان خواهند شتافت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه عده‌ای از مردم که در این مدت در خانه‌مانده‌اند با مشکلات روبرو شدند، تصریح کرد: بر اساس دستور اسلام و تأکیدی که رهبر معظم انقلاب داشتند طرح مواسات و کمک‌های مردمی راهگشا است.

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت خدمت به محرومان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان نیز قرار داریم و باید نیازهای اولیه این قبیل از خانواده‌ها هر چه زودتر برطرف شود.

استاد حوزه علمیه نیاز به همدلی در بین مردم را بیش از گذشته دانست و خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان جزء دستورات دینی و اسلامی مسلمانان است که به نیازمندان و اقشاری که برای اداره زندگی خود با مشکل مواجه هستند کمک و مودت لازم را داشته باشند.