سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت، با هدف سرعت بخشیدن به فرایند خرید و ایجاد بستری آسان برای تامین مایحتاج روزانه شهروندان و به تدریج هموطنان سراسر کشور بوجود آمده است و خرید اینترنتی و آنلاین از تمامی شعب هایپراستار در سطح شهر تهران را ممکن ساخته است. در این راستا، اسنپ مارکت یک گام فراتر گذاشته و از این به بعد خدمات خود را به جز تهران، در کرج نیز ارائه خواهد داد. در نتیجه همکاری مشترک تیم اسنپ مارکت و هایپراستار کرج اکومال ، این مژده را می‌دهیم که فروشگاه آنلاین اسنپ مارکت در کرج راه‌اندازی شده و از این پس آماده خدمت ‌رسانی به هموطنان ساکن کرج است.

با آغاز کار این سوپرمارکت آنلاین در کرج، هموطنان کرجی قادر خواهند بود خرید آنلاین از هایپراستار اکو مال را با استفاده از اپلیکیشن اسنپ مارکت و یا وب‌سایت آن، تجربه کنند. به این ترتیب، شما این امکان را خواهید داشت که کالاهای سوپرمارکتی نظیر مواد غذایی، مواد شوینده و آرایشی و بهداشت و.... را به صورت آنلاین سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش و خرید، کالاهای شما طبق موقعیت مکانی ثبت شده در وب‌سایت یا اپلیکیشن از مناسب‌ترین و نزدیکترین شعبه هایپراستار تهران برای شما ارسال خواهند شد و اگر هم ساکن کرج باشید، سبد خرید شما از هایپر استار اکومال برای شما ارسال و درب منزل تحویل داده می‌شود. این سوپرمارکت اینترنتی در کرج شهرهای جهانشر، گوهردشت، باغستان، شاهین ویلا، مهرشهر، دهقان ویلا، حصارک، گلشهر و رزکان تحت پوشش خدمات خود قرار می‌دهد.

b2

لازم به ذکر است که سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت تخفیف‌های متنوعی را برای کاربران خود در نظر گرفته است، از تخفیف‌های روزانه کالاهای سوپرمارکتی تا "تخفیف اولین خرید" که به اعضای جدید خانواده اسنپ مارکت تعلق می‌گیرد. بنابراین، افرادی که قصد دارند خرید از اپلیکیشن اسنپ مارکت را برای نخستین‌بار تجربه کنند، می‌توانند با استفاده از این کد تخفیف  اولین خرید محصولات سوپرمارکتی مورد نیازشان را با پرداخت هزینه‌ای کمتر خریداری کرده و تحویل بگیرند. شیوه استفاده از این کد تخفیف به این ترتیب است که پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اسنپ مارکت، شماره تلفن همراه خودتان را وارد کرده و یک پیامک با عنوان "تخفیف اولین خرید از اسنپ مارکت" دریافت خواهید کرد. پس چه ساکن شهر تهران باشید و چه کرج، نگران نباشید، بدون ماندن در ترافیک این دو کلان شهر بزرگ و با استفاده از تخفیف اولین خرید، قادر خواهید بود تا لذت یک خرید اینترنتی سریع و به صرفه را تجربه کنید.

 اگر ساکن شهر کرج هستید،‌با خرید از اپلیکیشن اسنپ مارکت می‌توانید از همین حالا  محصولات سوپرمارکتی هایپر استار اکو مال را به صورت آنلاین درب منزل تحویل بگیرید. بنابراین، هموطنانی که به هر دلیلی نمی‌توانند یا نمی‌خواهند به صورت حضوری از اکومال خرید کنند، با اشاره یک انگشت و با  خرید آنلاین از هایپراستار اکومال، تمامی مایحتاج و کالاهای مورد نیازشان را سریع و آسان، دریافت خواهند کرد..