به گزارش روابط‌عمومی سایت شهرخبر، هرچند به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات فوتبال و لیگ برتر و حتی تمرینات تیم‌های ورزشی هم تعطیل است اما اخبار استقلال در تعطیلات فروردین‌ماه همچنان پربازدید بود. یکی از پربازیدترین موج‌های خبری باشگاه استقلال به واکنش هواداران این باشگاه به داور برنامه عصر جدید مربوط بود. آریا عظیمی‌نژاد در یکی از قسمت‌های این برنامه از استراماچونی، سرمربی سابق استقلال به عنوان انسان اولیه یاد کرد. احسان علیخانی در پیام خود گفت: من از هواداران استقلال بابت اتفاقی که افتاد عذرخواهی می‌کنم اما هرگز اینطوری نیست که عمدی در این موضوع باشد. من پرسپولیسی هستم اما هرگز یک بخش مهمی از جامعه را عامدانه آزار نمی‌دهم. استقلالی‌ها مثل علیرضا منصوریان، مهدی رحمتی، رضا عنایتی و .... دوستان خوب من هستند. آریا عظیمی‌نژاد واقعا هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمد و حتی فکر می‌کرد بیرانوند در تراکتور بازی می‌کند. هیچ عمدی در ناراحت کردن هواداران استقلال وجود نداشت.... من یک خواهش از هواداران استقلال دارم و آن هم این است که از دل آریا عظیمی‌نژاد در بیاورند چرا که او خیلی تحت فشار است.

یکی دیگر از خط‌های خبری پربازدید استقلال به حواشی ایجادشده در مورد اسپانسر جدید این باشگاه مربوط بود. به نظر می‌رسد این اسپانسر 15 میلیاردی، به تازگی مالک یک تیم دسته اولی شده و پیش از این نیز در کشتی، بوکس و سایر رشته‌های رزمی حامی مالی برخی تیم‌ها بوده است. بدهی‌های سنگین خارجی و داخلی آبی‌ها سبب شده تا شانس این اسپانسر برای نزدیک شدن به استقلال افزایش پیدا کند.

ممنوع‌المصاحبه شدن هروویه میلیچ، مدافع چپ استقلال نیز یکی دیگر از پربازدیدترین اخبار آبی‌ها در سال 99 بود. هروویه میلیچ و نیکولای بودروف دو بازیکنی بودند که با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کردند اگر تا ششم فروردین ماه پول خود را دریافت نکنند قراردادهایشان را فسخ می‌کنند. بودروف این تهدید خود را در حالی عملی کرد که امیر سلطانی، معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرده که اگر این بازیکن دستمزدش را بگیرد از تصمیم خود منصرف خواهد شد. قرارداد بودروف، مدافع بلغارستانی با استقلالی‌ها ۵ ماهه و به ارزش ۱۲۰ هزار دلار است. در مقابل اما میلیچ پس از سپری شدن موعدی که اعلام کرده بود، هیچ واکنشی از خود بروز نداد و سئوال‌های رسانه‌ها را بی‌پاسخ گذاشت و گفت: من از طرف باشگاه استقلال ممنوع‌المصاحبه هستم و اگر حرفی بزنم من را جریمه می‌کنند.

خبر بازگشت فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به ایران نیز مورد استقبال هواداران این باشگاه قرار گرفت. مجیدی که بعد از مسجل شدن تعطیلات طولانی لیگ برتر به خارج از کشور سفر کرد، به دلیل لغو پرواز‌ها نتوانست به تهران بازگردد اما چند روز پیش خبر رسید که اگر اتفاق خاصی روی ندهد او قبل از بیستم فروردین به تهران بازخواهد گشت.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. بسیاری از هواداران استقلال به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این باشگاه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.

انتهای پیام