باشگاه استقلال اعلام کرد فرهاد مجیدی به عنوان اسطوره اول فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

پس از پایان نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از بین پنج بازیکن برتر ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، فرهاد مجیدی، چهره محبوب هواداران استقلال و سرمربی فعلی این تیم با آرای مردمی به عنوان برتری در این نظرسنجی دست یافت.

فرهاد مجیدی، تنها بازیکن ایرانی است که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و با ۲۳ گل زده، بهترین گلزن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیاست.‌ سید جلال حسینی، قاسم حدادی‌فر، احسان حاج صفی و سید مهدی رحمتی چهار بازیکن دیگری بودند که در این نظرسنجی حضور داشتند.

تا عصر امروز سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در صدر این نظرسنجی حضور داشت و هواداران این تیم و همینطور برانکو ایوانکوویچ خیلی زود این موفقیت را جشن گرفته بودن پدر حالیکه نظرسنجی تا ساعات پایانی امروز، هستم فروردین‌ماه، ادامه داشت.

بیش از شش میلیون و چهارصد هزار نفر در این نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت کردند که در اتفاقی جالب، حاج صفی، رحمتی و حدادی فر رایی به دست نیاوردند! فرهاد مجیدی که پنجاه درصد از آرا و یک درصد بیشتر از حسینی مورد علاقه مخاطبان این قرعه کشی حضور داشت توانست در رقابتی نزدیک این عنوان را به دست بیاورد.

 
 

-