آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه در تماس تلفنی با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش از ورود و اقدامات ارتشیان و سایر نیرو‌های مسلح در خدمات رسانی به مردم تشکر کرد و گفت: بر خود لازم می‌دانم صمیمانه از زحمات شما و نیرو‌های تحت امر در مقابله بیماری کووید ۱۹ تشکر کنم.

او با اشاره به تلاش‌های گسترده صورت گرفته از سوی واحد‌های مختلف ارتش و ساماندهی سریع نیرو‌ها برای ضد عفونی کردن معابر و محله‌ها و همچنین اقدامات بهداشتی و درمانی در کمک به کادر درمان گفت: ارتش در این زمینه به خوبی درخشیده است و سازمان دهی سریع شما در ایجاد بیمارستان و نقاهتگاه‌ها، هم امید ویژه‌ای برای مردم ایجاد کرده و هم جان تازه‌ای به کادر بهداشت و درمان کشور داده است. اقدامات جهادی ارتش برای مردم اطمینان آفرین و امیدبخش است.

امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش نیز، ضمن تبریک ایام و تشکر از آیت الله رییسی به خاطر پیگیری امور جاری کشور گفت: آنچه در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است، بخشی از اقدامات جهادی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. ما با همه توان در خدمت مردم و بخش بهداشتی و درمانی کشور هستیم و الحمدلله آمادگی مناسبی برای خدمت ایجاد کرده ایم.