به گزارش روابط عمومی شهرخبر، پس از عمومی شدن تصاویر آتلیه‌ای مهاجم سابق پرسپولیس با یک هنرپیشه زن سینما، انتشار تصاویر خصوصی فوتبالیست‌ها که از چت‌های آنها با هوادارانشان در فضای مجازی لو رفته است، فضای رسانه‌های ورزشی را تحت تاثیر قرار داد. پربازدیدترین خبر ورزشی هفته قبل سایت شهرخبر به این جنجال مربوط بود.

متاسفانه دومین خبر ورزشی پربازدید هفته نیز به حواشی ورزش مربوط بود. خبر مربوط به شکایت یک ورزشکار خانم موتورسوار از فوتبالیست سابق تیم ملی و استقلال به اتهام کلاهبرداری در فروش یک قطعه زمین، به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت.

بعد از این اخبار حاشیه‌ای، پربازدیدترین خط خبری به دیدار جنجالی و برگزارنشدۀ پرسپولیس و سپاهان مربوط بود. واکنش‌های کنایه‌آمیز و طعنه‌دار رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و مجتب به این بازی و سایر رقبای پرسپولیس، رای کمیته انضباطی، ویدیویی صحبت‌های اعتراف‌گونه شایان مصلح و در نهایت اتهام‌هایی که سپاهانی‌ها به مدیرعامل پرسپولیس وارد کردند، در میان پربازدیدترین اخبار ورزشی هفته گذشته قرار دارند.

در اردوی استقلال هم، خبر انتصاب فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل آبی‌ها و خبر شکایت 800 هزار دلاری شفر از استقلالی‌ها به فیفا، به سرعت به جدول پربازدیدترین اخبار هفته رسید. دیگر خبر استقلالی‌ها که کاربران را شوکه کرد و پربازدید شد، به افشاگری عبدالرضا موسوی، عضو سابق هیات مدیره این باشگاه مربوط بود. موسوی ادعا کرده بود که ماجرای رفتن خلیل‌زاده به قطر برای مذاکره با وکیل استراماچونی دروغ بوده است. شایعه استعفای شفاهی فرهاد مجیدی در آخرین روزهای هفته قبل نیز برای ساعت‌هایی در صدر اخبار ورزشی شهرخبر قرار گرفت.

شایعه شیوع کرونا در باشگاه‌های فوتبال از جمله سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان، درکنار خبر درگذشت بانوی فوتسالیست قمی نیز از جمله دیگر اخبار ورزشی پربازدید سایت شهرخبر بود که به دلیل کرونایی بودن، بیش از سایر اخبار دیده شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.

انتهای پیام