مسافران ایرانی همیشه در مورد سفرهای خارجی دغدغه های زیادی دارند. یکی از مهم ترین و اساسی ترین مشکلات ایرانی ها در خارج از کشور بحث غذا می باشد. مردم کشور ایران به دلیل سبک غذایی متفاوت و همچنین اهمیت حلال بودن گوشت، همیشه در مورد انتخاب غذا در رستوران های خارجی با مشکلات زیادی مواجه می شوند. اما این مشکل در کشور ترکیه و به دلیل نزدیک بودن فرهنگ و مذهب، به طور کامل حل شده به نظر می آید، چرا که در سال های اخیر و با توجه به افزایش سفر و حتی مهاجرت ایرانی ها به شهرهای زیبای ترکیه می توان شاهد رستوران های زیادی در اقصی نقاط ترکیه باشیم که توسط ایرانی ها اداره می شود و یا به طور کلی غذای ایرانی طبخ می کنند.

البته در یک سفر یک هفته ای پیشنهاد ما به شما این است که حتما از رستوران های ترکی و غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید ولی اگر مدت اقامت شما در شهرهای زیبای ترکیه به طول انجامید و دلتان برای غذاهای خوش رنگ و بوی خودمان تنگ شد، می توانید به رستوران های ایرانی، در شهری که در آن مستقر هستید مراجعه نمایید و یک غذای عالی نوش جان کنید. با هم چندتا از بهترین رستوران های ایرانی در مهم ترین شهر های ترکیه را، بررسی می کنیم.

c1

آشنایی با بهترین رستوران های ایرانی واقع در شهر زیبا استانبول

شهر زیبا و فراموش نشدنی استانبول جز محبوب ترین مقاصد برای سفر میان گردشگران ایرانی می باشد و سالانه مسافران زیادی از ایران به استانبول سفر می کنند و حتی ایرانی های زیادی برای زندگی و اقامت طولانی مدت به استانبول رفته اند به همین علت رستوران های ایرانی زیادی در این شهر مشاهده می کنید. اگر مدت زمان سفر شما به استانبول در تعطیلات نوروز، روز های زیادی بود و دلتان برای غذاهای خوشمزه ی ایرانی تنگ شد می توانید در تور استانبول نوروز 99، به این رستوران های ایرانی که جز بهترین ها هستند مراجعه کنید و یک سفر عالی را برای خود رقم بزنید. بهترین رستوران های ایرانی استانبول عبارتنداز:

رستوران ایرانی ریحون در شهر استانبول

گزینه ی اول لیست ما برای بهترین رستوران های ایرانی استانبول، رستوران ریحون می باشد که در مرکز شهر و میدان تکسیم  واقع شده است. این رستوران اولین رستوران ایرانی شهر استانبول می باشد و شما می توانید عطر و طعم بی نظیر غذاهای ایرانی را در این رستوران بچشید. این رستوران فضای ایران قدیم را برای شما به نمایش گذاشته و حال و هوای فوق العاده دوست داشتنی دارد. منو این رستوران بسیار کامل می باشد که علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ترکی هم سرو می کنند.

آدرس رستوران ریحون استانبول: میدان تکسیم، در همسایگی دبیرستان گالاتاسرای

رستوران ایرانی آسمان واقع در استانبول

یکی دیگر از رستوران های خوب و محبوب ایرانی شهر استانبول رستوران آسمان است که میزبان شما در شهر زیبای استانبول برای صرف یک غذای لذیذ و خوشمزه ایرانی می باشد. رستوران آسمان در منطقه محبوب فاتح واقع شده است. این رستوران با فضایی دلنشین توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است که علاوه بر ایرانی ها، خارجی های زیادی نیز به این رستوران مراجعه می کنند.

آدرس رستوران آسمان استانبول : ترکیه، استانبول، فاتح، آکسارای، بلوار آتاتورک، شماره ۱۵۸

رستوران شهرزاد شهر استانبول

یکی دیگر از رستوران های ایرانی دلنشین و محبوب واقع در مرکز شهر و نزدیک میدان تقسیم، رستوران شهرزاد می باشد. این رستوران با اینکه فضای کوچکی دارد ولی بسیار معروف می باشد. البته نکته ای که این رستوران دارد ساعت کاری و حتی روز کاری است که باید به آن توجه کنید.

آدرس رستوران شهرزاد استانبول: میدان تکسیم، کوچه آکارجاسی شماره 4

رستوران نایب در استانبول

آوازه ی رستوران نایب به استانبول نیز رسید. رستوران نایب جز معروف ترین رستوران های ایران می باشد که شعبه های زیادی در شهرهای ایران دارد. حالا شما این رستوران خوب را حتی در شهر استانبول نیز می توانید پیدا کنید و یک غذای بی نظیر را در این رستوران نوش جان نمایید. البته این نکته را فراموش نکنید رستوران نایب استانبول فقط برای شام سرویس دهی دارد. این رستوران در منطقه فاتح واقع شده است و دسترسی عالی دارد. همچنین اگر دنبال رستوران موزیکال هستید این رستوران گزینه ی عالی می باشد.

آدرس رستوران نایب استانبول: ترکیه، استانبول، منطقه ی فاتح، آکسارای، میدان فندک زاده، خیابان ملت

c2

بهترین رستوران های ایرانی واقع در شهر زیبا و ساحلی آنتالیا

آنتالیا جز محبوب ترین مقاصد گردشگری ترکیه میان گردشگران ایرانی می باشد و سالانه مسافران زیادی از ایران به این شهر زیبا سفر می کنند و حتی برای زندگی و کار به این شهر می روند. اگر بعد از امتحان کردن غذاهای بی نظیری ترکی دلتان برای غذای های خوشمزه کشور خودمان تنگ شد می توانید به رستوران های عالی ایرانی واقع در شهر زیبا آنتالیا مراجعه کنید و یک غذای لذیذ و فوق العاده را نوش جان نمایید. بهترین رستوران های ایرانی آنتالیا عبارتند از:

رستوران ایرانی حافظ در شهر آنتالیا

یکی از بهترین رستوران های ایرانی شهر آنتالیا، رستوران حافظ می باشد. این رستوران یکی از قدیمی ترین و رستوران های ایرانی واقع در آنتالیا می باشد که 15 سال پیش راه اندازی شده است. منوی این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی شامل غذاهای ترکی، فست فود، مدیترانه ای و خاورمیانه ای می باشد. این رستوران خدمات عالی به مشتریان خود ارائه می دهد و جز بهترین رستوران های شهر آنتالیا نیز می باشد.

آدرس رستوران ایرانی حافظ آنتالیا: اسکله کاددسی شماره ۶۰B

رستوران ایرانی بایکاز در شهر آنتالیا

یکی دیگر از رستوران های ایرانی محبوب آنتالیا، رستوران بایکاز می باشد که یک رستوران ساحلی نیز محسوب می شود. منوی این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه ایرانی شامل غذاهای خوش رنگ و بوی ترکی نیز می شود. شما می توانید در تور آنتالیا نوروز 99 به این رستوران مراجعه کنید.

رستوران لاروزتا در شهر ساحلی آنتالیا

یکی از بهترین رستوران های ایرانی منطقه بلک شهر آنتالیا رستوران لاروزتا است که از کیفیت غذایی بالایی برخوردار می باشد. این رستوران جز رستوران های لوکس آنتالیا می باشد که علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی، خاورمیانه نیز سرو می شود.

آدرس رستوران لاروزتا آنتالیا: منطقه بلک، کنگر کاددی شماره ۱۸L

c3

آژانس مسافرتی اوج ماندگار با ارائه بهترین خدمات گردشگری، خرید تور، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل در خدمت شما مسافران گرامی می باشد شما می توانید برای دریافت این خدمات به سایت https://www.oujmandegar.com/ مراجعه نمایید.