همه ی ما در سر رویاهایی داریم که اغلب دست یافتنی و مواردی هم به دور از واقعیت هستند. مثلا داشتن لامبورگینی برای برخی از ما به دور از واقعیت نیست، با کمی تلاش می تواند دست یافتنی شود. یا تحصیل در کانادا که کمی همت می طلبد یا در این بین سفر به کره ی ماه که باید کلا قید آن را زد! و هزاران هزار موارد دیگر.  در این مطلب قصد داریم با دوستداران تحصیل و ادامه ی آن همراه باشیم و کمی موضوع را باز کنیم تا با واقعیت های موجود منطقی تر برخورد کنیم، با ما همراه باشید.

رویایی بدون محدودیت با تحصیل در کانادا

قطعا پیش از شروع هرکاری، برخی موارد را بررسی می کنیم؛ این که آیا می توانیم از پس انجام آن بربیاییم یا خیر؟ در مهاجرت تحصیلی نیز همینطور است. اولین و مهم ترین فاکتوری که در مهاجرت تحصیلی باید به آن توجه نمود، هزینه های زندگی در کشوری است که قصد مهاجرت به آن را داریم.

کانادا یکی از مقصدهای جذاب برای تحصیل است. به طوری که هر ساله تعداد بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان متقاضی تحصیل، سرزمین مادری شان را به مقصد کانادا ترک می کنند. اما تاکنون پیش آمده علت این استقبال بینظیر را بررسی کنید؟

کانادا یکی از کشور هایی است که سیستم آموزشی استانداردی دارد و همچنین برترین دانشگاه های دنیا را در خود جای داده است و در برابر برخی از کشورهای اروپایی و امریکا نسبتا هزینه تحصیل پایینی دارد. دانشگاه های کانادا به دلیل قدمت و امکانات بسیار ویژه ای که در اختیار دانشجویان خارجی برای تحصیل قرار می دهند، همواره کانون توجه علاقه مندان به تحصیل در خارج قرار دارند. جالب است بدانید با اخذ ویزای تحصیلی کانادا، می توان نسبت به اخذ ویزای دائم نیز اقدام نمود.

در کانادا به منظور کمک به هزینه های تحصیل، بورسیه های بسیاری وجود دارد و بیشتر این بورس ها برای مقاطع لیسانس و بالاتر هستند، ولی برای مقطع لیسانس نیز تعدادی این بورس ها وجود دارد که می تواند هزینه تحصیل در کانادا را کاهش دهد. برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای دانشجویی این کشور، متقاضی باید دارای شرایط زیر باشد:

  • اخذ پذیرش از یک دانشگاه، کالج یا مرکز آموزشی معتبر.
  • داشتن مدرک زبان انگلیسی.
  • برخورداری از توان مالی کافی برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی.

اما سوال اصلی و مهم این است که کدام کالج یا موسسه مورد تایید کشور کانادا می باشد؟!؟!؟

کالج ITD، دربی به سوی بازار کار

b2

دوره کالج در کانادا مربوط به دوره هایی است که بیشتر روی آماده سازی دانشجو برای ورود به بازار کار تمرکز دارد، بنابراین کالج ها از نظر تئوری تمرکز کمتری روی دروس گذاشته و بیشتر به جنبه کاربردی توجه می کنند. دوره کالج در کانادا به متقاضیانی توصیه می شود که قصد ورود سریع به بازار کار را دارند و به دنبال شغل های با درآمد متوسط و کاربرد زیاد هستند. کالج ها در کانادا به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. شرایط ادامه تحصیل در کالج های کانادا معمولا نسبت به دانشگاه ساده تر بوده و پیش نیاز های کمتری جهت ورود به کالج های کانادا وجود دارد. همچنین نمره زبان مورد نظر جهت ورود به دوره کالج کانادا نسبت به دانشگاه ها ساده تر خواهد بود.

کالج ITD یکی از مراکز معتبر کانادا در زمینه ی اشتغال محسوب می شود، دانشجویان پس از اتمام دوره ی تحصیلی در این موسسه می توانند مدارک بسیار معتبری که با ضمانت شغلی همراه است، دریافت نمایند. قابل ذکر است که هزینه های تحصیل در این کالج برای دانشجویان بومی و دانشجویان بین المللی متفاوت می باشد و هزینه های تحصیل به هیچ عنوان رایگان نیست. هزینه های تحصیل می تواند یکی از مهم ترین موضوعات برای دانشجویان بین الملل باشد. دانشجویان می بایست هزینه های یکسال تحصیل خود در رشته ی مربوطه را قبل از هر گونه اقدامی جهت ویزا پرداخت نمایند. در غیر این صورت امکان برگشت ویزا برای دانشجویان وجود دارد.

چرا اخذ ویزای تحصیلی کانادا از طریق موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

b3

احتمالا پس از خواندن این مطلب ترغیب شدید که همین حالا ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید، آن هم تحصیل در کالج ITD. نگران نباشید، با خیال راحت وسایل خود را جمع کنید و آماده رفتن شوید. تنها نماینده رسمی کالج ITD در ایران، موسسه ی حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت است که همکاری وکلای بین المللی و کارشناسان حرفه ای اطلاعات شما را بررسی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن شما را برای رفتن و ادامه تحصیل به کانادا همراهی می کنند. به طور کلی این موسسه آموزشی از میان راه های مهاجرت بهترین راه را با توجه به بررسی های تخصصی شرایط شما، ارائه می دهند ضمن این که شما را در انتخاب مطمئن ترین و قانونی ترین روش های مهاجرت یاری می کنند و در عین حال حافظ سرمایه ی شما هستند. برای بررسی شرایط خود، فرم ارزیابی را کامل نمایید و به کارشناسان ما اجازه دهید که همراه شما باشند.