مقدمه

اگر شما نیز یکی از مدیران یا پیمانکاران پروژه‌های ساختمانی هستید، احتمالا می‎‌دانید که پیدا کردن تجهیزات و مصالح مرغوب، چقدر کار زمان‌بری است. شما باید از مراکز فروش مختلفی بازدید کنید و قیمت‌های متفاوت را با هم مقایسه کنید تا بتوانید انتخاب درستی از نظر قیمت داشته باشید، ولی باز هم ممکن است که از کیفیت تجهیزات و مصالح ناراضی باشید. علاوه بر این، ممکن است که مجبور شوید از چند مرکز مختلف لوازم و مصالح موردنظر خود را تهیه کنید. این مشکل فقط مختص به مدیران پروژه‌های ساختمانی نیست و بسیاری از افراد دیگر مانند فروشندگان مویرگی نیز با چنین مشکلی مواجه هستند. آیا می‌دانید راه حل این مشکل چیست؟

v1

معرفی دکتر تامین

دکتر تامین، در سال 1396 برای حل این مشکل تاسیس شده و با ارائه خدمات خرید آنلاین و آفلاین، مشکل بسیاری از افراد شاغل در حوزه ساختمان را حل کرده است. با استفاده از فروشگاه آنلاین دکتر تامین می‌توانید به راحتی و فقط با چند کلیک یا استفاده از اپلیکیشن، خرید مصالح و لوازم ساختمانی را خریداری کنید.

افراد زیادی که علاقمند به خرید تاسیسات مکانیکی، تجهیزات ساختمانی، لوازم بهداشتی، چسب و رنگ و محصولات این چنینی هستند، می‌توانند در وبسایت دکتر تامین قیمت‌ها را مقایسه کرده و بدون نیاز به اتلاف وقت برای خرید حضوری در بازار های مختلف، مصالح را خریداری کنند.

مزایای منحصربفرد

دکتر تامین علاوه بر این که استفاده از خدمت خرید آنلاین را به شما ارائه می‌دهد، مزایای دیگری نیز دارد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای خرید از دکتر تامین اشاره خواهیم کرد.

ارائه مشخصات فنی کامل محصولات

 با مراجعه به وبسایت یا شبکه های اجتماعی دکتر تامین می‌توانید اطلاعات مربوط به انواع محصولات را در دسترس داشته باشید. از آن جایی که این سامانه به صورت کاملا حرفه ای به ارائه استاندارد ها و تاییدیه ها ی این نوع محصولات و تجهیزات متمرکز است، اطلاعات ارایه شده کاملا تخصصی و کامل است و می‌تواند به عنوان مرجعی برای انتخاب محصولات مورد نیاز ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت‌های کف بازار

به واسطه همکاری مستقیم با تولید کنندگان و وارد کنندگان اصلی تجهیزات و مصالح ساختمانی، دکتر تامین واسطه‌ها را در خرید و فروش حذف کرده و قیمت‌ محصولات عرضه شده در آن، بسیار پایین‌تر از بازار است. دیگر به جای این که مصالح خود را پس از چندبار خرید و فروش تهیه کنید، با دکتر تامین مستقیم آن‌ها ر ا از تولیدکننده اصلی خریداری کنید و از شر مشکلاتی که واسطه‌ها برای کالا ایجاد می‌کنند خلاص می‌شوید (مانند قیمت بالا، اجناس تقلبی، تاریخ مصرف گذشته، خرابی، یا هر مشکل دیگری در کیفیت محصول). دکتر تامین علاوه بر این تخفیف‌هایی نیز برای این محصولات در نظر گرفته است که می‌توانید به راحتی تجربه یک خرید ارزان را داشته باشید. برای مثال قیمت انواع لوله و اتصالات خاص مثل قیمت لوله پنج لایه یا لیست قیمت نیوپایپ با درصد تخفیف‌ بسیار بالا ارائه شده است.

v2

مشاورین در دسترس

در صورتی که علاقمند به مشاوره در زمینه محصولات خاصی هستید، این سامانه با کارشناس‌های متخصصی که در زمینه های مختلف صنعت ساخت و ساز  در اختیار دارد تا به صورت رایگان پاسخگوی سوالات شما در زمینه مشاوره و استعلام قیمت و پیش فاکتور محصولات مورد نیاز ساخت و ساز شما باشد ، همچنین شما می توانید به صورت خرید تلفنی و یا ارسال درخواست به تلگرام و یا واتساپ دکتر تامین سفارش خود را به صورت شبانه روزی ثبت کنید.

خرید یکجا، مزیتی بی‌همتا

از آن جایی که تنوع محصولات این مرکز بسیار متنوع است، دیگر نیاز نیست که محصولات خود را از چند مرکز خریداری کنید و چندین بار برای رسیدن محصولات به دستتان هزینه حمل پرداخت کنید. فقط کافی است که یک بار سبد خود را از میان محصولات متنوع ارائه شده انتخاب کنید. محصولات زیر فقط برخی از کالاهایی است که در این فروشگاه عرضه می‌شود:

- مصالحی مانند الکترود، صفحه سنگ فرز، آجر، گچ، لوازم بنایی و دستکش ایمنی.

- انواع رنگ، چسب123، چسب بتن، چسب کاشی،چسب کاشت میلگرد، ماستیک، رزین و اسپری فوم.

- تاسیسات الکتریکی و هوشمند سازی مانند انواع سیم و کابل، لوله PVC و اتصالات و کلید و پریز.

- انواع لوله‌ به همراه قیمت و درصد تخفیف مانند لیست قیمت لوله تک لایه آذین و لیست قیمت نیوپایپ و انواع لوله فاضلابی  پارسپلاست، داراکار و گلپایگان.

- انواع پمپ، مخزن،منبع تحت فشار و وسایل سرمایشی و گرمایشی مثل کولر، اسپلیت، پکیج و رادیاتور.

- انواع لوازم بهداشتی و تجهیزات آشپزخانه مثل هود، اجاق گاز رومیزی، سینک آشپزخانه، فر توکار،  شیرآلات شودر و KWC و همچنین روشویی و توالت فرنگی مروارید ،پارس سرام و کرد.

سخن پایانی

دکتر تامین، خرید مصالح و اقلام مربوط به ساختمان، آشپزخانه و غیره را در هر زمان و مکان برای شما ممکن کرده است. فقط کافی است که به وبسایت یا اپلیکشن این مرکز مراجعه کنید تا از خدمات فراوان این شرکت استفاده کرده و از خرید حضوری، اتلاف وقت و هزینه اضافی جلوگیری کنید.