به گزارش روابط عمومی شهر خبر، معرفی رئیس جدید فدراسیون فوتبال از جانب فیفا و همچنین افشاگری‌های علی کفاشیان از اسرار مگوی فوتبال، دو خبر پربازدید این سایت در هفته گذشته بودند. کفاشیان در این مطلب به مرور ناگفته‌های از فدراسیون فوتبال پرداخت که در این میان تلاش وزیر ورزش برای برکناری کارلوس کیروش در یک برهه زمانی و ارسال پیام عاشقانه از جانب آقای وزیر برای کیروش در یک دوره زمانی دیگر بسیار شاخص و خواندنی بود.

بسیاری از جدیدترین اخبار پربازدید هفته قبل به نقل و انتقالات فوتبال، به خصوص باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اختصاص داشت. شاه‌بیت این غزل، پیوستن یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس و جدایی این سرمربی موفق از تیم شهرخودرو بود. البته به گذشت یک هفته از جدایی قطعی استراماچونی از استقلال، ترکش‌های این جدایی پرحاشیه نیز همچنان در فضای رسانه‌های ورزشی در جریان هستند. افشاگری او علیه رحمان رضایی، مدافع سابق تیم ملی که سابقه سال‌ها حضور در ایتالیا را در کارنامه داشت، خبری بود که به شدت مورد استقبال ورزش‌دوستان قرار گرفت. البته کالدرون نیز پس از جدایی از جمع سرخپوشان همچون استراماچونی، ادعاهایی مطرح کرد که توجه دوستان و دشمنان پرسپولیس را به خود جلب کرد.

جدایی بی‌مقدمه هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال یکی از پربازدیدترین اخبار هفته قبل بود که به خیلی سریع به صدر جدول پربازدیدهای هفته رسید. پیوستن کریستین اوساگوآنا، مهاجم سابق ذوب‌آهن به تیم پرسپولیس نیز توجه کاربران سایت شهر خبر را به شدت به خود جلب کرد. البته کنایه سعید آذری به استقلالی‌ها پس از قطعی شدن حضور اوساگوآنا در پرسپولیس نیز جالب توجه بود. آذری که به دلیل جذب پاتوسی مورد حمله آبی‌ها قرار گرفته بود، از این بهانه استفاده کرد تا پاسخ استقلالی‌ها را بدهد.

شایعه حضور علی کریمی در تیم پرسپولیس هرچند چندان جدی نبود اما به دلیل محبوبیت این ستاره، کاربران از خبر مربوط به احتمال بازگشت دوباره جادوگر به پرسپولیس به شدت استقبال کردند.

خبر ورزشی که در هفته گذشته با بیشترین سرعت به صدر جدول پربازدیدهای ورزشی سایت شهرخبر رسید، به جزئیات قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال مربوط بود. ادعای جنجالی سرمربی سابق تیم ملی، در کمتر از 12 ساعت، به حدی توجه کاربران را به خود جلب کرد که به میان پربازدیدترین اخبار هفته رسید.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.

انتهای پیام